LvdB: ahhhhhhhh wat een schatje!!!!!!!!!! hier heeft meneer maar weer 40 minuutjes geslapen.. blijf jaloers op de mama's waarvan de kindjes de hele dag slapen.. hier is 40 minuten al lang jammer genoeg.. ach, weet dat het overgaat (Mick had precies hetzelfde en slaapt nu wel goed) maar soms is het toch wel erg vermoeiend..
ga nog ff van de zon genieten en dan om half 4 Mick weer ophalen... vanavond kan hij dan vroeg naar bed en gaan Joost en ik lekker bbq-en (fuck Sonja Bakker ha ha)
ons meisje ligt hier al 2 uur op haar bedje maar om de 3kwartier begint ze even te pruttelen of te huilen.. ze valt daarna wel weer in slaap gelukkig en we gaan dan ook niet kijken ofzo... herkennen jullie dat? ze is denk ik nog gewend aan de hazeslaapjes ; hopelijk ishet van tijdelijke aard ! vannacht had ze er trouwens geen last van... althans ik heb er niet gehoord haha!
Wat een schatje LvdB!!!!!!!! Even een berichtje vanaf mijn zonovergoten balkon!! Heeeeeerlijk!!! Meisje ligt lekker op bed te tukken na een fles van 155 cc!!!!! Ze dronk niet meer dan 125 hooguit en nu dus mega fles. Ben ik blij om , want sinds twee dagen nam ze nog maar vijf voedingen ipv zes, maar ze werden niet groter de hoeveelheden.....nu lijkt het erop dat ze zich aanpast.....
Gewoon in de supermarkt. Zonnatura ( het merk) heeft venkelthee. Je kunt het zelf drinken en aan Marien geven!
Geweldige foto's Yes en LvdB!!! Kimm ik ga nu pas heen !! En blijf denk ik tot dinsdag. Ik zit nu in de auto! Slapen: overdag is Floris ook best veel wakker. Ben niet anders gewend, Annemijn was net zo. Het is lekker warm in de schaduw, in de zon echt heet! Maar ik ga toch bakken, ff bruin worden voor de bruiloft
leggen jullie jullie beebs elke keer na een voeding op bed / box om te slapen of bijvoorbeeld 2 keer op een dag en de rest mogen ze best even wakker zijn... esmee slaapt nu sinds 13.00 uur en ga haar over een klein half uurtje wakker maken maar dan krijgt ze een voeding en even knuffelen enzo maar 'moet'ze dan gelijk weer tukken of dat niet? hoe doen jullie dat?
ah ok.... dat vind ik dus vervelend aangezien ik zelf toch ook een aantal 'dagtaken'heb en dat niet makkelikj vind als er geen ritme is hihi.... dus vandaar dat ik benieuwd ben hoe jullie dat allemaal doen! ben benieuwd......
lvdb mooie foto. Dag ik voed charlotte om de 3 a 3.5 uur na die tijd gaan we ff knuffelen en spelen zodra ze gaapt leg ik jhaar in wagenbak of camping bedje te slapen
thanks natas! @ puckababy gebruikers: Esmee is niet de grootste en we hebben ook de piep versie van de puckababy maar volgens mij kunnen we daar nog máánden gebruik van maken aangezien de buikbanden ( of hoe je die dingen ook wilt noemen ) zo ruim zijn! het klitteband raakt elkaar niet eens... ze is te smal daarvoor haha! hebben jullie dat ook? of doe ik iets verkeerd?
pip thanks, niet aan gedacht bij de zonnatura te kijken! HOE DOM... Lvdb wat een dotje heb jij, het lijkt wel of ze schaterlacht ! Dag Marien is soms na een voeding heel erg wakker en soms heel slaperig (of slapend ) Als hij wakker is heeft het geen enkele zin hem in bed te leggen en leg ik hem dus of in het wipstoeltje of in de box ofzo. Als hij slaperig is leg ik hem meestal in zijn ledikant. Ik probeer hem in de middag toch wel een paar uur in zijn ledikant te laten slapen, zodat hij daar niet alleen 's nachts in lig. Maar soms lukt dat niet, als hij keiwakker is! Oh en ritme regel ik zelf een beetje, ik zorg dat ik hem 3-4 uur na een voeding de volgende geef... Als hij slaapt maak ik hem dus wakker. Behalve 's nachts dan laat ik hem zo lang mogelijk doormaffen Als we visite krijgen en het komt niet uit voed ik hem eerder... Gaat op zich prima zo!
hier Esmee net uit bed gehaald, ze lag nog te slapen en toen de fles gegeven welke ze binnen 10 a 15 min zo goed als op heeft ( 145 cc ongeveer ) Daarna viel zE in mijn armen weer in slaap dus denk leg haar neer...begint ze ineens terug te geven 2 golfjes... en toen ik haar daarna in bedje legde nog een beetje........ oopsie.... te snel gedronken denk ik... maar goed ze ligt nu weer te slapen