Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ga even een bak sla maken!

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    VACATION!! TOT 2 SEPTEMBER WAHOEEEEEEE..

Bij mam even de antiek kast leeg geroofd, zal ik vanavond eens wat maken voor het raam :D haha..

Morgen druk overmorgen kraamvisite :) whaha..
    Eens even een weekend drukte ben er nu aan toe kan toch uitslapen..

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo das nog een hele poos tante!
    hoe heb je dat zo geregeld?

**wil ik ook**
    **wil ik ook**
    **wil ik ook**
    **wil ik ook**
    **wil ik ook**
    **wil ik ook**

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    3 weken na de bevalling weer naar school gaan uitstel van examen krijgen en nu is de grote vakantie begonnen :D.

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    LEKKERRRRRRRRRR...........
    maar nee.... van mij hoeft naar school gaan niet zo :D

is al zo'n tijd terug hihi....

6. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij ons is het ritme altijd: slape, verschonen, voeden, even knuffelen, box (wordt steeds langer) en als zemoppert of gaapt, weer naar bed

2x p dag houdt ze hier niet vol. wil wel langer wakker ouden, maar zeligt nu na voeding al in armen te slapen..
    versdchil in baby's toch he

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    lekker hoor tante
    ik heb tot november vrij al begin ik me werk nu wel een beetje te missen hoor

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ppfftt ik moet 24juli weer beginnen wil egt neit heb vanmorgen gesprek gehad op werk over me uren ik wou zoveel mogelijk op dinsdag en donderdag werken maar dat kan dus niet werk veel op maaandag en vrijdag dus nu moet ik op zoek naar gastouders geen idee hoe en waar ik dat moet doen en hoe lang zown wachtlijst is iemand ideeen tips? zat zelf aan partou te denke

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar is beetje huilerig de afgelopen 2 dagen, niet heel ernstig ofzo, maar na de fles gaattie huilen ipv. tevreden zij, dat duurt een kwartiertje en dan is het weer goed... gek kind :p zijn ff lekker te shoppen geweest naar de makro met z'n drietjes, hubs was vrij vandaag :)

hier is het "slapen, schone pamper, lachen/spelen/praten/gekdoen, voeden en of slapen of nog ff lache/praten/gekdoen"

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Natas; Ik weet iemand die wel een baantje zoekt;) In Emmen.
    Schat van een meid. Ze heeft opleiding helpende welzijn, die hebben gastouers nodig.

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    en wat ik zei is echt serieus.

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tante je bedoelt dat ze kindjes zoekt:p
    hahah
    nou anders mag je me wel wat meer info geven als je wilt anders pb ik je ff mijn mail zo

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    PB!

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Oooh wat een heerlijke zon!!

Morgen neem ik lekker m'n bikini mee naar die verjaardag, ze vieren het buiten, dus ga ik lekker zonnen!!
    Genoeg oppassen voor m'n kinders haha.

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Breek even in:

Natascha: ik zag dat je een gastouder zoekt. Let er wel op dat de wet veranderd is. Gastouders moeten nu een diploma hebben en aangeloten zijn bij een erkende organisatie anders krijg je geen tegenmoetkoming vanuit het rijk en kan je alles zelf betalen. Hun huis moet bijv. ook aan allerlei eisen voldoen.
    Maar je kan je ook inschrijven bij een gastoouderbureau in jouw woonplaats of omstreken en die zoeken dan met jou een gastouder die aan jouw eisen voldoet zeg maar. Je kan dan aangeven wat je zoekt en wat je wel of niet wil hebben.
    Ik zit ook bij een gastouderbureau met mijn kindjes, dus vandaar dat ik dit even vermeld. Anders kom je misschien voor problemen of zo te staan.

Breek weer uit

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Na onze Ratteplan (3 weken terug) is ook onze Suzie overleden :(.

Dus de rattenkooi kan uitelkaar geschoeft worden dan heb ik er toch weer een vierkante meter ruimte bij ..

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Hallo allemaal!!!
    Ben even niet geweest hier, meteen 20 pagina'a verder....
    Tante Mars, al iets bekend van de test? Ik was een stuk gaan lezen maar alles bijlezen is iets teveel!

Gisteren een kut dag gehad met de kleine.
    Het was warm, ik was al moe en de kleine kotste alles uit.... begon in de middag al.... toen een voeding wel binnengehouden en toen weer alles uitkotsen (een keer of 7) Ik durfde haar niet meer hele voedingen te geven dus steeds een beetje en kijken of ze het binnen kon houden. Om 23:00 dronk ze goed en ik dacht hehe.... het gaat beter. Ik sta op en ze kotst me weer onder.... hele plassen op de grond. IK de HP gebeld en moest meteen komen omdat ze pas een maand is.... en uitdrogen met dit weer op de loer ligt. Ik daar naartoe met vriendlief. De dokter allemaal kijken, voelen, testen. Zegt ie: Ik heb een idee.... maar zeg nog niets.... even overleggen met de dienstdoende kinderarts.......
    Ik en Joep keken elkaar aan en dat waren de heftigste minuten uit mijn leven..... ik schrok me echt dood! Gelukkig was het niets.... de arts wilde medicijnen voorschrijven tegen het braken maar de kinderarts vond ze nog te jong daarvoor. Het spugen moest in de nacht/ochtend overgaan anders moest ik vandaag terugkomen maar gelukkig gaat alles weer goed!

We zijn weer blij!

Liefs

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

KLopt i know maar thnx voor de info ben al uitgebreid op onderzoek uitgeweest haha wou zeker weten of het wel bij ons past etc en is idd helemaal vernieuwd alleen maar beter voor onze kindjes iok heb via partou nu een bureau gevonden;) die word ook door belastig vergoed;) maandag ff bellen en regelen etc want mars heeft iemand gevonden voor ons;) kijken of het een match is

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jij zou naar de Leenbakker dus wegwezen ;)

Natalie; Morgen doe ik nog een en dan moet t wel zeker wezen :D. Die van gister was zo goed als wit :D

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hello....

ff ego: mijn vader word woensdag opgenomen en donderdag geopereerd...

@lvdb: wat een toffe foto's

@pip: veel plezier daar!!!

@mars: zo goed als wit....

@hier koen heeft het zooooo warm, kan bijna heel de dag al niet slapen....heeft een kop en borst vol rode pukkeltjes door de hitte...

Deel Deze Pagina