hallo! zo de hele dag lekker van de zon genoten! Esmee heb ik elke keer na het voeden en luier verschonen e.d. in bed gelegd ging de hele dag goed behalve nu .... nu is ze even overstuur omdat ik niet de speen 30 keer kom indoen... dus heb ik zoiets van huil maar even voordat het een gewoonte word om de speen er elke keer in te moeten stoppen ben gekke henkie niet hihi! hoop dat ze zo stopt maar anders haal ik haar er over 5 min. uit!
Zijn weer opweg naar huis. Ben erg moe, maar hebben een hele leuke dag gehad. Had veel mensen al lang niet meer gezien, dus dat was wel leuk. En darren heeft heerlijk gespeeld met de kindjes. Een jongetje heet Bengt, echt gave naam!
Bengt, wat een leuke naam.. Niet eerder gehoord. Yes, wanneer heb je die date ook alweer ?? @ hier.. net in het zwembad gegooid door mijn hubs.. Brr.. water was steenkoud!, zat er net een uurtje of 2 in, en nog niet in de zon geweest dat zwembad.. brrr,.. maar morgen pay-back time
Zit iedereen nog buiten Wij vandaag ook lekker heel de dag buiten geweest. Net og even met Jordy en mike naar de speeltuintjes hier in de buurt geweest. Jordy heeft het erg naar zijn zin gehad. Ligt er wel pas sinds 21.15 op bed, maar hoop dat hij morgen ochtend een beetje uit slaapt . Bengt wat een aparte naam. Wel heel leuk, maar zal alleen zelf mijn knid niet zo noemen Slapen: Ik leg Mike alleen in zijn luier en t-shirt en als het vannacht kouder wordt leg ik er een laken overheen. Moet zeggen dat het lekker warm is boven. Bij jordy op de kamer is het nu ook nog 28 graden Zwembad: Ik ben er lekker bij Jordy bij gan zitten en leuk dat hij het vond dus morgen waarschijnlijk wel weer
Faith alleen in Romper. Ligt nu in de box te koezen.. Straks de fles en lekker op bed. Nu Sister Act kijken heerlijk die Whoopie Fijne avond.. Kus Kus
Ik ga alle medicijn verzamelen :S voor mijn jongens voor morgenochtend en hopelijk heel de nacht slapen. Slaap lekker allemaal
Ik hoop dat iedereen al lekker slaapt. Loran, as zaterdag heb ik m'n date. Ik moet nog ff wat kwijt, heb niemand om mee te praten ff, dus moeten jullie het ontgelden... 1 voordeel, je mag er gewoon overheen lezen vandaag had ik dus die verjaardag. Nou was het niet echt mijn oma, maar de moeder van m'n exschoonmoeder, de oma van darren. Met hun heb ik geweldig goed contact, en ook met die hele familie. Ik hoor er gewoon bij, Dean is gewoon kleinkind ook al is hij al helemaal geen familie. Nou is het zo dat bijna (8 juli) 2 jaar geleden de zoon van m'n schoonouders dood is gegaan, en hij was ook dol op die familie (mijn ex niet) en 5 jaar geleden ben ik met hem samen naar de verjaardag van oma gegaan, toen was D1 nog een baby. Toen ik thuis was vanmorgen was er nix aan de hand, had zin in de verjaardag, en we gingen gezellig onderweg. Maar hoe dichtbij we kwamen hoe rotter ik me ging voelen. Ik snapte niet waarom. Na een tijdje dat we er waren kon ik wel janken, voelde me zo ontzettend depri. Het leek wel of er een steen in m'n maag lag. Toen ineens een neef tegen mij begon te praten over Bart* snapte ik het. Ik ben op de wc gaan zitten huilen, en heb hem (Bart) gevraagd om weg te gaan. Ik geloof echt in iets na de dood, dus als je daar niet in gelooft kan je nu beter niet verder lezen nou iig, ik voelde me nog steeds klote, ineens kwam Zijn liedje op de radio, en het voelde net of hij bij me was. Ik had geen zin meer om te praten met iemand. Dus ben lekker bij oma gaan zitten, heb haar hand vast gehouden en 3 keer hetzelfde verhaal aangehoord. In de auto naar huis heb ik m'n moeder gesmst dat ik zo verdrietig was. Tegen m'n 's ouders heb ik nix verteld, ik wou hun dag niet storen daarmee. Toen ik thuis kwam heb ik m'n moeder gebeld en ik begon ontzettend te huilen, kon gewoon niet meer stoppen. Het was zo ontzettend vermoeiend geweest. Ik heb de hele dag met een steen in m'n hart en een brok in m'n keel rond gelopen, terwijl het super gezellig was! M'n moeder heeft me getroost door de telefoon. Tot m'n vriendin kwam, die zag gelijk dat er wat was, dus heeft me zitten troosten en toen een bacotje open gemaakt. Heb m'n pakje sigaretten leeg gerookt (ik moet echt stoppen!!) en ff alles aan de verteld. Nu voel ik me wel opgelucht een beetje, maar het rare rot gevoel van binnen wil gewoon niet weg. Zo lang verhaal, maar moest het echt ff kwijt. Slaap lekker. X
Yes , dikke kknuuffff !! Ik geloof best dat er iets is , maar ben er zelf iets te nuchter voor.Mijn schoonmoeder denkt ook dat regelmatig haar dochter in de buurt is ........En dan ook bv dat ze 100% zeker weet dat ze lichten heeft uitgemaakt en dam als ze sochtends op staat dat er toch lichten aan zijn ...Die liedjes herken ik wel ..maar volgens mij is dat ook omdat je er erg op let ...... Zo hadden we bij mijn schoonzus een liedje van David Bowie( groundcontrol to Major Tom , weet ff niet titel van het liedje ) en liedje van Acda & Munnik , die hoor je dan ook ineens mega vaak op de radio ...........
@Yes.. jeetje meis.. dikke knuff.. heftig hoor.. en geloof/hoop dat er ook iets is na de dood.. wil er alleen nooit te lang bij stilstaan, krijg er toch beetje de bibbers van. hoop nog héél lang hier te mogen zijn met al m'n dierbare.. ohhhhhh ik hou van dit weer!! HEERLIJK!! en leuke bijkomstigheid is dat Niek ook wat meer slaapt overdag door de warmte.. dus van mij mag dit weer lang aanblijven.. alleen niet goed voor m'n lijn haha..
Komende week alleen weer een hele drukke week voor de boeg.. Morgen eerst hele huis schoonmaken (doe ik altijd samen met m'n moeder, de schat) en dan 's middags lekker Nederlands elftal kijken.. dinsdag ben ik jarig, dus hele dag visite.. woensdag naar bekkenfysio en 's avonds komen 3 collega's op kraamvisite.. donderdag zelf bij vriendinnetje langs en vrijdag enige dag dat er niets gepland is.. zaterdag en zondag weer verjaardagen.. zondag op het strand, vrienden hebben daar een tent afgehuurd de hele dag.. dus vandaag maar ff relaxen hihi.. fijne zondag allemaal
Goedemorgen dames. Yess ppfftt **KNUFF** ik geloof ook zeker in meer na de dood. Me nichtje van 3 ziet ook regelmatig geesten ze is zelfs van zoldergehaald omdat daar een meisje zat die haar heel de nacht wakker hield en had een slechte invloed op haar maar nu is er een man die bij haar is haaar moeder moet altijd de deur open houden en extra drinken klaar zetten etc. egt eng ook klopt die man regelmatig op de trap bij hun bah (KIppenvvel) Heerlijk weer zo maar ff in de zon bakken want vanmiddag is het daar te heet voor
goedemorgen yes jeetje wat naar hopelijk voel je je nu beter enne ja je moet zeker stoppen denk maar aan wat voor leuke kleren je ervoor kan kopen Kimm word al moe van jou agenda Nou ja ik heb het ook druk vandaag nog late vaderdag bezoek afleggen me ma was namelijk op vakantie en me stiefvader werken Morgen naar CB om zoey te wegen dan naar me werk neemt een kindje afscheid die is 4 geworden Dan di met me moeder de markt op woe nog ff niks Do naar de KA en KF en vrijdag weer ff niks haha en dan is het weer weekend Pff heb vannacht 5 uurtjes geslapen maximaal sliep pas om 2 uur en om 5 uur me meisje weer voeden en toen om 7 uur wakker geworden . Ik hou van de warmte hoor maar niet snachts haha en Zoey slaapt er gewoon door heen had zelfs koude voetjes dus toch maar onder dr deken gelegd
hebben de mama`s die BV geven nu ook omdat de kleine vaker komt last van hun borsten de mijne lijken wel weer te stuwen damn dalijk maar ff de boel leeg kolven
Goedemorgen! wat een weertje, beetje jammer alleen dat ik een klein buikgriepje te pakken heb... pfff, waarschijnlijk van de BBQ'en ofzo, bah! oh ja, had ik al verteld dat ik in maart volgend jaar een weekje met mn mem naar Egypte ga?! nu al zin in!!