Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    jaaa heb 2 mega sgattige haarbandjes besteld vor charlotte:D

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    leuk is dat, tutten met je beeb :D alhoewel het deze dagen met een romper wel gebeurd is hahaha,

maarre, ik ga dus een week naar Egypte op vakantie in Maart met mijn mem... 8 dagen lang... geen beeb... gaat dat goed?? hihi, zijn er meer moeders die wel es weg zijn zonder beeb? Ik heb er op dit moment al heel erg zin in een weekje strandvakantie met mijn mem, en Jelmar is wel gewoon thuis bij z'n heit, dus het is niet zo dat hij echt een week VAN huis moet naar beppe ofzo, dus ik zie het wel zitten... maar er zijn meerdere mensen die roepen dat ik het als ik daar straks zit helemaal niet leuk ga vinden.......?

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    willen we volgende week weer spam van :D

maarre, jij was al me tcharlotte in het zwembad geweest he? hoe doe je dat? in zo'n gele babybandje? die heb ik namelijk al wel gekocht, en mijn mem heeft een zwembad achter huis opgezet vandaag :D en hoe lang dan? en hoe warm is het water dan?

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    OH, en waar slapen jullie beebs? die van ons al na 3 dagen in z'n eigen kamertje, maar nog wel in z'n wiegje.... wil hem eigenlijk wel over hebben naar het ledikant.... maar hij slaapt nu al 1,5 week van 22.00 tot 6.00/7.00 en wil dat dus ook niet verknallen........ zijn er al mensen overgestapt van wieg naar ledikant?

5. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Als jij er vaak geen probleem van maakt doet je kindje dat vaak ook niet. Ze voelen dat een beetje aan. Anders probeer je het eerst een paar dagen overdag? Gaat dat goed, dan snachts. Hier ging het van wagenbak naar bed zonder problemen.

Eventueel iets van geur van wiegje/jou in het ledikant leggen, zodat hij toch vertrouwd is daar?

6. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    He meiden, even snel een vraagje. Hoe weet je wanneer je over moet op een grotere speen? Sara drinkt haar flessen steeds niet leeg en valt in slaap....kan het zijn dat ik nu een grotere speen moet gebruiken?? Ik heb nog de nr 1 van Avent.....

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ben met Koen van de week over gestapt naar advent nr 2. Hij viel oo ksteeds in slaap, dronk ook zn fles niet meer leeg en trok de speen vacuum...Dus nu nr2...Gaat een stuk beter.

hier gaat Koen als het overdag niet te warm is af en toe overdag in zn ledikantje....en soms met zn wieg op zn eigen kamertje...

@babe: heerlijk dat jij er zo naar uit kijkt...ik moet er niet aan denken...iedereen is anders toch?

VRAAG: geven jullie de baby's extra vocht??????

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    slapen van beeb:
    Zoey slaapt snachts naast mij in haar wiegje
    Overdag als ze nog smorgens slaapt in dr wiegje anders in de box en als ik op bed ga rusten dan slaapt ze in dr wiegje en heeeel soms bij mij.

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babe heb haar niet in zwembad gehad vondik togh iets te link gewoon buiten in haar badje kan ook prima.
    Verder slaapt ze de nacht in haar wieg bij ons op de slaapkamer

10. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Over het badje, ze mogen nog niet in zo'n gele band hoor! Dat mag echt pas als ze hun hoodje heel stevig en lang omhoog kunnen houden.. Het beste kan je dan samen in het badje gaan, is ook geen straf voor jezelf ;)

Cygnet: Thanks voor de tip, ga ik ook eens proberen bij Mees :)

Yes: Wat een idioot joh, ik zou idd een straatverbod aanvragen en aangifte doen! Dan kan je dit mooi meenemen als hij zometeen bezoekrecht gaat aanvragen!

Hier: Lekker gegeten, nu nog ijs met aardbeien :) Verder een beetje down, heb ruzie met mijn moeder en zus :( Ben even klaar met ze, ze zoeken het maar even uit :x

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Faith komt alleen voor de fles tussen door slaapt ze veel met dit weer.

Haarbandjes??: Heb heel de zwangerschap alles afgezocht, gister was ik toevallig in de stad wederom nergens een kunnen vinden. Vandaag kwam er visite, en wat kreeg ik ?? Een prachtige haarband van LIEF!! YESS ikke helemaal gelukkig. Schijnt dat ze die dingen niet meer verkopen ivm verstikking. Nou ja ik heb dr een :D

En Faith slaapt nog steeds naast me bed, heb eens een avond geprobeert in het ledikant ging goed, maar ik vind het heel erg dat ik dr adem haling niet kan horen. Dus heb dr weer bij mij in de wieg gelegd...

Wij gaan even een avondje genieten van elkaar..

Knuf Knuf

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oef!! Tink dat klinkt niet lekker.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Yes... wat een idioot! Sterkte

@Alpenmama... ik ben een weekje geleden over gestapt op de 2 speen omdat Pom ook steeds in slaap viel. Gaat prima. Even goed kijken of het niet te snel gaat (krampen)

@Marjan.. extra vocht is niet nodig. Omdat Koen niet zo goed zijn flessen drinkt zou ik het niet doen. Je loopt de kans dat hij wel water gaat drinken en geen melk en in water zit niets! Je kunt wel iets meer water in de fles doen.

@Babe.. ik moet er niet aan denken om zonder mijn kids op vakantie te gaan (een weekendje misschien wel). Ik heb daarvoor ook geen kinderen gekregen maar iedereen z'n ding. Ik ken genoeg mensen die juist wel enorm kunnen genieten van zo'n vakantie! Top toch? Ik hoop dat je het super fijn hebt.

Haarbandjes... Nee dat is niet mijn ding. Ik vind eigenlijk dat de meeste kindjes (zeker zonder haar of weinig haar) er dan uitzien als een paasei..wel een meisjesei maar wel een ei.

BBQ Wij hebben vanavond en gisteren gebbqued. Gisteren bij mij moeder, die vierde haar verjaardag. Arme Kick die kon gewoon niet slapen bij oma.. zo warm daar. Hij lag uiteindelijk pas om 22:00 in zijn eigen bedje! Hij is de hele dag moe geweest maar wel in een zonnig humeur. Vandaag trouwens heerlijk naar het zwembad geweest.

Slapen... Nu Pom doorslaapt, slaapt zij op haar eigen kamertje. Dat is wel zo rustig voor ons allemaal. Ze ligt daar in haar wieg en daar kan ze in blijven tot een maand of 6. Daarna gaat ze over in het ledikant (nu van Kick) maar eerst moet Kick dan over in een groot bed... duurt nog even maar ik kan dat nu al spannend vinden :)
    Met dit mooie weer slaapt Pom veel in de wagen maar 's middags in principe altijd in bedje (tussen 13:00 en 16:00)

@Tink... ruzie maken is nooit fijn of goed... Hopelijk komt het snel weer goed.

Hele fijne avond nog allemaal!

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, Jelmar past dus ook nog wel in z'n wieg... ik weet het nog niet,

Jelmar slaapt voor geen meter vandaag, denk door de warmte? het is ook niet zo dat hij constant huilt, maar wel meer dan normaal, wil nu ook voor geen meter slapen

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

YEs, wat een mongool..... Meteen een straatverbod aanvragen. Wat een engerd.

Tink, hmm ruzie sucks. Maar soms is het even nodig.

Hier een super relaxed dagje. Noah zit lekker in zijn velletje vandaag. Lekker slapen, beetje koekeloeren. Ik zit op dat 1e lachje te wachten :D

Noah slaapt hier de hele tijd in de wagenbak. Overdag, 's nachts, gaat prima. Als hij een maandje is, wil ik hem overdag op zijn kamertje leggen. Daar is het nu vrij warm, dus ik wacht er nog even mee. 'S nachts blijft hij nog maar lekker bij ons liggen hoor ;)

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Op vakantie zonder kleine, ik zou dat dus niet kunnen. De mannekes horen er gewoon bij. Daarnaast vind ik het ook super leuk om ze mee te hebben. Ik zou ze ontzettend missen.
    Dus nee, absoluut niet mijn ding.

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    we gaan volgend jaar zomer ook zeker met z'n drietjes op vakantie hoor :) ik zou nooit samen met mijn man op vakantie gaan zonder de kleine, dat vind ik ook raar, een weekendje inderdaad oké, maar mijn man neemt dan lekker een weekje vrij zodattie quality time met de kleine heeft :)

18. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha de eerste dagen is het even wennen. ALLE tijd voor jezelf, dat je misschien even niet weet wat je met al die tijd moet doen. heerlijk is het wel, en des te leuker om weer naar huis te gaan. en dan kom je thuis en dan valt het hem waarschijnlijk niet eens op dat je bent weg geweest ;) en speelt ie weer verder met z'n speelgoed :)

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik dan zo slecht :( nou het zal wel, maar wij zijn ook een week met z'n 2-en op vakantie geweest. ik heb er van genoten, miste mijn zoontje wel en was heel blij hem weer te zien.
    en hij had mij niet eens gemist, want er kon niets een een knuffel vanaf toen we terug kwamen ;)

prima dat dat voor iedereen anders ligt, maar vind wel raar cyg dat je dan zegt 'daar heb je geen kinderen voor gekregen'...
    net alsof je als je kinderen krijgt, niets meer met z'n 2en kunt doen..

ik ga lekker bedje opzoeken

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Babe, ik ben elke zomer 3 weken zonder darren, hij gaat dan naar zijn vader, de eerste zomer (hij was toen 1,5 jaar) vond ik vreselijk!
    Maar de zomers erna ben ik er echt van gaan genieten.
    As weekend ga ik een weekendje (vrijdag avond tot zondagmiddag) weg zonder de kids.
    En ik zal ze zeker missen, maar ga er wel voor 1000% van genieten!

Darren ligt bij mij in bed, hij was zo aan het huilen, en Dean ligt aan de andere kant naast me in z'n wagen.
    Ik ga dus lekker slapen nu.

Morgen politie en advocaat bellen.

Deel Deze Pagina