Morgen!! Yes, zonder koelkast is idd kut. Die van ons is momenteel kapot. Kan je niet zo'n kleintje van marktplaats af halen? Doorslapen, nou hier voorlopig echt nog niet heur Hij kwam gisteravond om 22 uur, en daarna om 03 uur, dus dat is echt super netjes. Vervolgens om half 7. Wat wl heel raar was, Noah is een buikslaper en ik leg hem dus altijd op zijn buik anders slaapt hij niet. Zo ook vannacht. Haal ik hem vanochtend uit de bak, ligt hij op zijn rug... En nu ligt hij te mopperen in de wandelwagen. En een beetje te praten
YenD: Wat een klote streek dat hij dat nu gelijk wil hebben. Lekkere vader. Die de 1e levensbehoefte bij zijn kind weg haalt. Hoop dat de rechter dit straks ook allemaal mee neemt, want dit is echt ziekelijk
wow... hij geeft echt niks om z'n kind... en voorheen stiefkind, jeetje.... zou nu echt zo hard mogelijk vechtn om volledige voogdij Yes, zo'n vader hoeft Dean niet eens, vind het gewoon zielig
Zit hier niet wat bij jou in de buurt Yes? Marktplaats.nl - gratis koelkast - Vind gratis koelkast op Marktplaats.nl
Nou Nathan heeft dat ook wel eens gedaan toen ie een maand was. Maar dat had met de stijfheid van zijn spieren te maken. Maar ik vind het wel vaag, zoveel ruimte heeft hij ook niet in die bak.
Wat een zielige kwast is het zeg ........................... ik zou hem ook niet binnen laten ... gelukkig kan je schoonvader ff helpen .......... En zonder koelkast nu das niet fijn ................... wat een klootzak zeg ...............
YenD erg laag van Marcel. Maar ja we wisten dat het een kneus is. Wel een goed idee van Aszz, gratis koelkast via mp. Moet met een gasfornuis ook wel lukken denk ik! Aszz Noah gaat bij het circus denk ik!
Weet iemand waar je een kleine koeltas kan halen straks voor de bv mee te nemen als ik weer moet werken? Zat zelf te denken aan die koeltasjes waar 6 blikjes in kunnen. Heb nog nergens gekeken hoor, maar heb geen zin om alle winkels af te zoeken met 2 kids
Linnie eerlijk gezegd geen idee. Blokker ofzo? Anwb winkel? Het is natuurlijk wel de tijd voor die dingen nu... Eclips special was leuk maar vrij kort, 24 minuten. Heb wel weer mega veel zin in de film! *ZUCHT* ben zo verliefd op Robert Pattinson hahahahaha
Morning! Hier een prima nacht van 20.30 uur tot 06.30 uur. Helaas heb ik zelf amper geslapen maar ja... Over de vakantie kwestie: Ieder zijn ding toch Ik ben ook van plan om over een paar jaar een weekje met manlief weg te gaan, zonder de kids, heerlijk even genieten met zijn tweetjes. Een weekje met mijn moeder weg zou ik ook wel kunnen, juist omdat ze dan lekker thuis zijn bij papa. Ik vind dat persoonlijk gewoon heel belangrijk, ook dingen doen zonder de kids. Ik ben nog hartstikke jong en ik wil soms ook nog gewoon mijn eigen ding kunnen doen zonder kinderen Yes wat een kalf joh die Marcel Ik zou idd ook even op mp kijken.. Wel bout, mijn zus heeft net de hele oude keuken eruit gesloopt en naar de sloop gebracht, daar zat van alles in... Doorslapen: Ik besef heel goed dat wij bofferds zijn als ik dit zo lees, strekte meiden want ik weet nog goed hoe dat voelde! Linnie: Misschien bij een kampeerzaak of gewoon Prenatal? Eclips: Ik ken dat helemaal niet Maar hoor er wel veel verhalen over.. Assz: Hmm vaag zeg.. Beetje eng ook of niet? Of heb je dat alarmmatje al? Voetbal: Wij kijken thuis, manlief heeft een middag vrij genomen. Spannend! God wat is het heet! Ik ga zo denk even in het badje van Fenna De ruzie met mijn moeder en zus is alweer aardig opgeklaard, maar heb daardoor amper gesapen vannacht. Vanmorgen mijn vader gebeld en alles eruit gegooid dus dat lucht al flink op Voor nu: *PLONS*
ik wil ook een plons haha, ga woensdagmiddag naar mijn mem ,die heeft het bad(je) opgezet acher huis Jelmar lekker in de kinderwaggie in de schaduw, kan moeders lekker ff plonsen haha, die beste jongen slaapt nu al vanaf kwart vooer 10!!!??? pfff, en vanmiddag de hele boel weer wakker houden zeker, haha, maar ik denk dat ik weet hoe het komt dattie niet wou maffen gister.... hij is gewend om in zo'n doek van de Hema ingebakerd te worden voorz 'n slaapjes... maar dat leek me te heet met dit weer dus gister steeds niet gedaan... maar gister tegen het eind van de avond toch maar wel, en voila meneer slaapt en nu toch ook maar weer met alleen de romper aan erin, en wederom slaapt meneer! dus tja, ondanks de warmte wildie toch ingebakerd worden denk ik... slaapt 's nachts ook in pamper/romper/puckababy
dames die parttime werken, hebben jullie ook hulp in de huishouding? ... ik merk nu al dat ik gewoon niet eens overal aan toe komt (heeft gedeeltelijkook met het weer te maken hihi) maar straks als ik weer 3 dagen werk dan is mijn Smoeder hier wel 2 dagen in de week, maar wil/denk niet dat die gaat staan te badkamer schrobben... ik wou eigenlijk wel 1 x in de 2 weken iemand hebben die gewoon de badkamer goed onder handen neemt, toilet, keuken boven ff afstoffen en stofzuigen, hoeveel uurtjes zou dat beslaan? de beneden verdieping heb ik geen moeite mee, afstoffen/stofzuigen en ook de keuken&fornuis vind ik geen probleem, maar lijkt me toch heerlijk gevoel om een keer thuis te komen dat iemand de badkamer e.d. gedaan heeft... of ben ik nu gewoon een lui ding??
Thnx meiden. Ben idd al ff aan t neuzen geweest op mp, ga zo weer ff verder zoeken. Morgen ook ff naar de 2dehands winkel hier. Maakt me toch nix uit als t maar werkt allemaal. Voor vanavond maar ff pizza halen! M'n spullen staan nu in een koeltasje, maar dat zal ik straks wel weg kunnen gooien ben ik bang klootzak!!!