Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Heey dames!

Ik kom ook maar weer eens aanwaaien! Ik lees zo nu en dan mee en oef... wat is die ex van jou een eikel YenD :x knuff voor jou en je zoontjes...

Hier gaat alles okee. Sven groeit als kool, is in 1 week 420 gram aangekomen :$.
    Net eerste keer CB gehad, alles in orde. Tongriempje is wat kort, als dit problemen geeft met BV kunnen we die laten doorknippen (IEKS). Voor de reflux gaan we Nutriton proberen, maar als dat niet gaat krijgen we er ook medicijnen voor. Hij heeft veel last van melk die omhoog komt. Spuugt niet eens veel, maar als hij plat ligt, blijf hij echt ontzettend lang last houden van omhoogkomende melk. Echt zielig.
    Hier nog geen doorslaper, komt gewoon nog voor de late, de nacht en de vroege voeding. Deze mama is dus nog erg moe ;)

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    nog een klein uurtje:D

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nog 49 minuten zul je bedoelen :)

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Heb Jelmar net in een lauw badje gehad, en ligt nu op een hydro doek in de blote kont met een hydrodoek over zich heen, is nu voort eerst sinds de hele middag weer happy, hij kan niet zo goed over de warmte pffff, zielig hoor!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    babe nee hoor van 45 minuten:p hahaha
    Ik zit ook niet meer buiten Charlotte kreeg steeds meer uitslag ze wilt ook zo weinig drinken met dit warme weer had haar net watern gedaan begon ze vet druk te zuigen en na 20cc had ze door dat het geen melk was haha en weigerde dus verder te drinken. half uur daarna melk gegeven maar daar heeft ze ook maar 60 van gedronken vanmorgen precies zelfde die warmte is killing voor onze beebs.
    Vandaag geen oranje shirt of romper aan bij me meissie te warm ervoor

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    water hoef Jelmar niet eens haha, had gister geprobeerd paar slokjes lauw water erin te krijgen, maar dat was dus echt niet de bedoeling ;) maar hij drinkt wel om de 3/4 uren zijn 150cc op... .maar die maak ik ook iets minder warm dan normaal

Jelmar heeft de afgelopen dagen weer beetje last van voeding dat hem opkomt en zuur, dus zit te denken wat meer nutriton te gaan gebruiken en een grotere speen, heb laatste stand 1 van de 3 standen speen geprobeerd, maar dat ging (met deze voeding) echt veeeeeelste snel!

7. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Goh, als ik dat zo lees, ben ik toch wel blij dat we zo hoog wonen en dus niet echt last van hitte hebben....ja het is heerlijk warm hier, maar heel anders dan in NL en 's nachts is het altijd koel. Nadelen zijn er ook zoals niet lang buiten zitten in de avond, maar voor Sara is het dan wel fijn......

YenD, ik zou wel voorzichtig zijn met die gast hoor. Straks gaat ie nog gekke dingen doen als je hem in het park bij Dean laat....ik krijg er een beetje de kriebels van.....sterkte!!!!

Voetbal!!!! Bijna!!!!!! Spannend!!!!! Zit alleen met Sara, das wel beetje saai.....maar goed, we gaan aanmoedigen!!!!

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik gebruik gewoon de S speen dat gaat al snel gnoeg als ze goed drinkt is binnen een kwartier 120cc weg

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    alpenmama ik ben ook alleen met charlotte en die slaapt ook nog eens hahah lekker remie dus baal er wel van maar goed

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik gebruik nu ook nog de S speen, en met deze voeding gaat dat vlot genoeg, maar als ik het wat dikker wil maken zal ik wel een grotere speen moeten nemen, zal ff kijken of ik de 3 standen speen of de M moet gebruiken dan :)

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    WWWHHHOOOOOOOOOOOPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    I LOVE ROBBEN:p

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    joehoe! op naar vrijdag! :) NL-Brasil gaan we maar vanuit ;)

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Jeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!
    Kampioenen!!

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hallo meiden!
    zo wat is het WARM!!!!!!!!!!!!
    Esmee ligt lekker te slapen gelukkig.
    vanochtend even weggeweest maar vanaf 13 uur ligt madam op bedje en heeft alleen om 17 uur een fles gedronken en dan over 2 uurtjes weer!
    pizza besteld en die komt er zo voor ons aan :D
    had geen zin om te koken hihi

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    bij ons komt er hier een tosti... en daarna ga ik hardlopen...

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hallo! Trotse mama hier, Marien heeft net in een overvolle kroeg gewoon twee uur liggen maffen!!! Alleen toen er gejuicht werd om de doelpunten gingen de oogjes even een stukje open... hihi Zo trots op hem ongelooflijk, terwijl hij thuis bijna niet slaapt!

Super wedstrijd trouwens. Echt kippevel van het doelpunt van Robben!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    wil t slapen niet zo sterreke? hier gaat het goed sinds een kleine week en leg ik esmee in bed na haar gevoed te hebben
    ze slaapt in haar puckababy en moeten af en toe t speentje er in doen als ze in slaapt valt!

18. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Jeeeheeeeeeeee Holland!!!!

Pfff Sara maakt waarschijnlijk een sprongetje door. Sinds gisteren wil ze om de haverklap drinken, maar uiteindelijk loopt ze alleen maar te sabbelen na een paar cc, ze huilt heel erg snel en veel en slaapt heel weinig. Heb mijn handen nog niet echt vrij gehad en ook nu weer is ze na lang huilen in slaap gevallen op mijn benen.....met geen mogelijkheid in bed te krijgen.... Ze kan ook nog weleens last hebben van haar darmpjes, want ze heeft al drie flinke poepluiers gehad.....overstrekken ofzo doet ze niet.....

Wij hebben de frituurpan aan gehad en patathes met kroket en frikandel gehad!!! Bezoek uit NL gehad he :)

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    lekker hoor alpenmama!
    och arme sara... houd er maar lekker bij je hoor! is goed mogelijk dat ze een regeldagje heeft !
    hier heeft Esmee ook nog niet echt een grotere fles behoefte....
    ze krijgt de 150+5 aangeboden maar drinkt dat lang niet altijd leeg... was een periode van wel maar die was van tijdelijke aard... hoop wel dat ze wat meer gaat drinken en zeker met dit warme weer!!!
    maar ja kan het er moeilijk verplichten hihi

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zit nu lekker met een kop koffie in de tuin en de laptop op schoot :D :D :D heerlijk hoor!
    we hebben bij de Kruidvat een zwembad gekocht voor 11 euro en die net gevuld zodat we morgen kunnen spartelen :D

Deel Deze Pagina