Goedemorgen allemaal! Kim gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb vannacht lekker kunnen bijslapen.... van 01:00 tot 08:30! Mag niet klagen dus. Vandaag naar het CB, ben zo benieuwd hoeveel ze nu weegt.... het is nog zo'n hummeltje om te zien... Ga ook even overleggen om iets te geven tegen spugen..... ze wordt er zo zuur ruikend van haha! Gelukkig is het niet meer zo erg als vorige week toen ik maar naar het ziekenhuis met haar was gegaan (HP). O wat zal ik blij zijn als ik weer mag zwemmen...... dan vloeien zit er bijna op nu..... pff eindelijk! Tante, hoe is het met je test afgelopen? Of heb ik dat weer gemist! Ik ga even ontbijtje regelen voor de baby (kolven) en dan lekker douchen! Fijne dag allemaal!
Zo leuk voetbal.... Huilen tijdens WK-duel wordt peuter fataal Uitgegeven:29 juni 2010 06:33Laatst gewijzigd:29 juni 2010 06:33 AUSTIN - Een man in de Amerikaanse staat Texas heeft zijn twee jaar oude stiefdochter gedood, omdat ze tijdens een WK-wedstrijd onophoudelijk huilde. Dat meldde de plaatselijke krant McAllen Monitor maandagavond (lokale tijd). © ANP De man, een 28-jarige illegale immigrant, was naar het WK-duel van zaterdag tussen de Verenigde Staten en Ghana aan het kijken, toen het meisje begon te huilen. Gefrustreerd sloeg hij haar met een gebalde vuist zo hard op haar borst, dat haar ribben braken. Toen ze stopte met ademen, probeerde de man haar te reanimeren, maar tevergeefs. Daarna duwde hij een schroef in haar mond, zodat het zou lijken of ze gestikt was, zo meldt de krant. De man is aangeklaagd voor moord en kan bij veroordeling de doodstraf krijgen.
Cygnet ik las het vanmorgen whooww wat voelde ik veel woede in me opkomen wat zou ik die gast graag een spijker in zijn strot rammen eikel
Ja, meeting plannen lijkt me goed !!! Ik ben pas in de buurt vanaf 30 augustus.......en dan twee weken. Maar mocht het echt niet lukken na die datum, dan prikken jullie maar een datum ervoor hoor! Dan heb ik pech..... Cygnet, hahahahaha, misschien heeft ie dat inderdaad zo laten weten dat hij ondanks jullie mot heel veel van je houdt....hahahaha
Kom ik ook ff spammen net ff heerlijk in zonnetje gezeten maar me meissie word steeds wakker dus ben continu aan de wandel blijf nu ff binnen tot ze slaapt dan weer de zon in
Goedemorgen! Marien en ik waren pas om half elf uit bed... hihi! Ik was zooo moe kreeg mijn ogen niet open. Ook tijdens het voeden viel ik bijna in slaap... Wordt wel een lekker dagje vandaag hier, mijn mannetje is ziek van zijn werk thuisgekomen dus ik denk dat mama straks op haar vespaatje springt en een beetje gaat stadten!
Kimm gefeliciteerd met je verjaardag... wat is een Ikea-ontbijtje??? Tink succes met stoppen, ik kan me best indenken dat je weer begonnen bent, ik had de eerste weken vaak zoiets van " He, ben niet meer zwanger, ik mag weer roken!!" maar (nog steeds) niet gedaan, en ben het trouwens echt niet van plan, wil het echt niet meer!!! Dus zet hem op, je kan het! johannesbroodpitmeel waar is dat voor? Cygnet jij doet toch ook Gina Ford? Mijn mannetje snapt het niet helemaal hoor... wordt de laatste tijd steeds wakker snachts tussen 4 en 5! Op welke tijden krijgt Pom nu allemaal voeding en hoeveel dan?
alpenmama wat gaaf die droom! heb ik ook weleens... maar kan me nooit meer iets herinneren! Ik wou dat ik bij jou woonde trouwens!! Ik haaaaaaaat warm weer!!!