Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    werd na ruim 8 week weer ongesteld dus vorige week maandag en ben nu nog steeds ongi

OOhh nu ff oprah kijken gister aaf opgenomen de cast van twilight komt oohh lekker

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Yep, hier ook Gina Ford maar wel met de losse pols hoor :D

Pom krijgt:
    8:00
    11:30
    15:00 - 15:30
    19:00
    23:00 - 23:30
    Ze krijgt alle flessen aangeboden 150/5 maar drinkt dit zelden op. Alleen in de ochtend drinkt ze de fles bijna altijd helemaal leeg en om 19:00 vaak ook wel. (ze weegt - denk ik - ongeveer 5.6 kilo)

en slapen is nu
    10:00 - 11:00
    12:30 - 15:00
    tussen 16:30 - 18:30 meestal twee korte tukjes

Pom werd steeds later wakker (rond 5:30 - 6:00) en ik merkte dat ze wel dronk (bv) maar vooral aan het sabbelen was. Toen heb ik haar gewoon eens even laten liggen en toen heeft ze 3 minuten gehuild en daarna weer verder geslapen. Ik vermoed trouwens dat de warmte wel mee speelt op het moment (hoop van niet eigenlijk want dit is wel vrij ideaal)

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    prachtig koppie heeft ie YenD...

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Potverdorie dat wist ik nou weer niet!!! :$:p

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Aha... en gaat ze dan na de fles van 19.00 ook slapen neem ik aan?

Hier is denk ik een beetje het probleem dat Marien vaak pas laat op de avond in slaap valt (uur of 22...) en dan krijg ik hem haast niet wakker voor de late voeding en drinkt hij dus ook niet veel. Gisteravond heb ik hem de fles gegeven en hij had 75cc gedronken (2x wakker gemaakt tussendoor, daarna lukte niet meer ;)), lijkt me niet zo veel om de nacht mee door te komen.
    Ander probleem is dat ik zelf niet om 7.00 uit mijn nest kan dus blijf ik meestal met hem liggen tot een uur of 9... Waardoor hij waarschijnlijk iets te lang slaapt en 's middags wil hij dus niet naar bed is meestal klaarwakker!

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hij krijgt nu ongeveer:
    7.00
    10.00
    13.00-14.00
    17.00
    20.00-21.00
    23.00-00.00
    En 's nachts meestal tussen 4.00-5.00 nog een keer de laatst tijd...

Ik denk dat hij 4,5-5 kg zal wegen.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    MOet zo ff de hond uit laten maar me meissie slaapt eindelijk moetik haar weer wakker maken
    oprah was mooi ;)
    Sterreke volgens mij had ik het nog wel gepost hier gister maar weet het ook niet zekr.
    OOhh vandaag worde de haarbandjes bezorgd:D

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ik ken het probleem! Ik doe meestal hond uitlaten na een voeding. Kan Marien daarna lekker tukken in de kinderwagen.

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ehhh meiden die dat johannesspul gebruiken...

Ik heb dus nieuwe flessen gekocht die van difrax en speentje s doet het gewoon. Heb m ook al in huis maar s was ok.

Hebben jullie baby's ook zo''n kramp door het spul? En is dat tijdelijk???? Koen word steeds helemaal rood, en kreund allemaal, er komen af en toe een paar scheten maar poep...nee niet te beken

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wat een schatjes zie ik weer voorbij komen....we hebben echt leuke kinderen gemaakt he met z'n allen....En jaaaaa laten we een datum prikken voor de meeting...ik hoop dat ik dan mee kan!

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ben weer terug van de ka

De medicatie van mike is dus weer verhoogd en ik moet hem nu tot zondag 3x daags een pcm geven.
    Zondag dan stoppen en kijken hoe het gaat met hem. Als hij nog pijn heeft moeten we weer opnieuw een ph-metrie om voor de zekerheid te kijken of daar het probleem zit. Ald e ph-metrie dan weer laat zien dat hij nog steeds last heeft van het zuur dan wordt het weer verhoogd en anders wordt er geken of hij mischien ook koemelkallergie heeft.
    Mike heeft het dus nog erger als Jordy werd er al gezegt. Dus in september een lang weekeind maastricht en een jaar later hoogswaarschijnlijk weer.
    Gelukkig worden we wel serieus genomen.

Zag weer een paar mooie kindjes voorbijkomen.
    Moet zeggen dat ik alle kindjes wel heel knap vind. Heb geen monstertje voor bij zien komen ;)

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    meeting: Ik kan alleen de 1e week van september, daarna zitten we in maastricht met Jordy

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    het regent hier........................

Was het de oprah van gisteravond op rtl8?? want die is dan de volgende dag altijd om 15.00uur op rtl4 :) ga ik straks ook ff kijken ;)

maar goed, ik zou dus ff te wandeln.........grrrrrrrrrrrrr

Marjan, Jelmar had in het begin ook ontzettend last/moeite met scheten en na een uurtje kwam de poepluier, maar dat nu sinds 1,5 week hartstikke goed!

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Babe ja was op rtl 8:D
    regen neeeeee dat willen we niet dacht dat me meissie sliep maar nee dus ze doet elke keer hazeslaapjes van 5 min kan haar slaap niet vinden vandaag.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Middag!

Mooie spam, lieve kindjes.

Linnie, aaah arm jochie. Sterkte.

Ja Oprah wordt herhaald om 15 uur. Maar ik heb die aflevering al online gezien :p

Nathan is naar het KDV voor de laatste keer. Ik zit op de monteur te wachten en het regent hier flink! Lekker hoor, koelt het af.
    Zag berichten voor volgende week.... 36 graden... :$ :$ :$

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    36???????????? dat hoef niet hooor... arme kindjes!!

het regent hier ook al potverdorie, hoop nog wel dat het vanmiddag ff uurtje droog is, wil nog ff naart winkelcentrum!

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    nou mijn meisje heeft of een regeldag of ze moet poepen want ze slaapt bijna neit en huilt de hele tijd :( ik laat dr ff 5 min en ga dan naar haar toe

Hier ook regen en koelte dus gelijk alles ff opgengezet heerlijk ff

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    regen ? maar das niet de bedoelingb, laar dat maar lekker in het hoge noorden blijven !

Maar volgende week 36 gr , jeetje das een beetje teveel van het goede !
    Ik dacht dat het iets minder warm werd..
    Zondag hebben we efteling dag van werk van manlief maar als het zo blijft breng ik Marit naar schone moeder , veelstevwarm de hele dag in die bak liggen bakken !

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooie kindjes!!

linnie: shit das k*t.. hopelijk wordt het snel iets beter met de medicatie

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ga denk ik het boek morgenrood ff bestellen kan nu al niet wachten op die film eerst ff eclips kijken en dan morgenrood lezen:D

Deel Deze Pagina