@Linnie: arm jochie....sterkte meid! @Babe: ok dus ff vol houden...hij ligt nu echt af en toe te gillen... nu even stil op mijn borst. doe hier ook maar even regen hoor..vind het zo warm...en nee ik wil geen 36 graden....zijn ze gek ofzo?!
ik heb alle twilight boeken in het engels in een mooie box heb ik vorig jaar gelezen tijdens onze vakantie in Amerika, zo waren die duizenden kilometers rijden voor mij geen enkel probleem
marjan als koen moeilijk kan poepen vandaag eens een paar keer tempraturen met vaseline. Wil wel eens helpen
ok dank jullie voor de tip...die proberen we zo ff. heb net tante dr tip even gedaan met een billendoekje op zn poepertje duwen....ben benieuwd
pfft word er moedeloos van vandag dat gehuil heel de tijd heb haar nu in de wagenbak gelegd laat haar lekker huilen
Voor zijn gewicht is het best mooi hoor! Wij hebben de afgelopen dagen met het warme weer ook gerommeld. Meerdere kleine flesjes. Vandaag is het een stuk koeler en neemt ze grotere hoeveelheden en zitten we weer mooi op schema. Ik begin de dag altijd om 8:00! No matter what. Dus toen ze nog kwam om 5 uur.. gaf ik haar om 8 uur weer. Ook toen ze om 6:15 kwam. Natuurlijk was het niet veel om 8 uur maar toch.. het helpt om het ritme aan te houden. Gisteren hadden we bijvoorbeeld (gedronken hoeveelheden) 8:00 160 11:30 100 13:00 100 16:00 120 19:15 130 23:30 90 Bij elkaar dus 'maar' 700 terwijl voor het gewicht ongeveer 825ml goed zou zijn. Voor Pom is het duidelijk genoeg. Nee, ze gaat niet slapen. Ze gaat pas om 21:00 slapen. We gaan vanaf morgen proberen haar wat eerder naar bed te doen. Ik denk dat het wel gaat lukken maar het zal wel even doorbijten zijn. Beetje huilen (niet krijsen!) @Natascha... maar wat een leuk paasei!! @Linnie.. zo zielig voor Mike. Veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter! Heb het echt met hem te doen Waar genieten jullie (afgezien van je kindje) het allermeest van tijdens je verlof? Ik kan enorm genieten van een wandeling en lekker visjes en fruit scoren. Heerlijk... De ene keer eet ik bijna een hele Galia meloen en nu zit ik lekker aan de gamba's en een haring. Meeting: bij voorkeur in het weekend en vóór 10 september (dan ga ik op vakantie)
Marjon klopt ze is heel de dag al nukkig:S ga haar zo fles geven en bovenin bed leggen ze huild ook egt zo zielig
Weet je waarom ze huilt? En is ze stil te krijgen? Ander zou ik toch even de HA bellen als ik jou was. Want een kindje wat niet te troosten is en al langer als een kwartier huilt moet gezien worden zei mijn HA
Linnie heeft misschien wel gelijk . Ze heeft het vaker , toch ? Is de spruw nu weg ? Als de spruw weg is en ze huilt nog steeds is er misschien toch wel meer aan de hand .......
Nou ja, misschien is een kwartier wat kort en het hangt ook van het huiltje af maar ik ben het wel met Linnie eens... Het lijkt erop dat Charlotte toch wel veel huilt. Het lijkt me een goeie zaak om daar toch achteraan te gaan. Babietjes horen niet zo veel te huilen.
Thnx meiden De spruw is al weg dus daar komt het niet van het is egt zown zeurderig huiltje heb haar temp gedaan schone luier gedaan drinken gegeven maar ze kan haar slaap niet vinden het huilen kan togh ook gewoon door de warmte komen?
aangezien we nu al een paar eisen gehoord hebben denk ik dat zaterdag 4 september de ideale datum is voor de meeting, in het weekend ivm. de werkende moeders, na 30 aug. ivm. alpenmama en voor de 10e ivm. linnie en cygnet.. zeg ik het zo allemaal goed?
joepie, zometeen oprah met twilight kjiken!!! hopen dat Jelmar nog ff slaapt hihi, maar neem het voor de zekerheid ook op
Sterreke dus jij weet gewoon hoe het allemaal afloopt:O Volgens mij gaan edward en bella trouwen en kindjes krijgen dacht dat ik op youtube zoiets had gezien maar of bella ook egt vampier word spannend geen idee