Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dat kan maar je hebt al vaker verteld dat Charlotte veel huilt, ook toen het nog niet zo warm was. In principe moeten babietjes ophouden met huilen als je ze troost, voedt, verschoont en of warm / koud houdt.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zijn het boeken naar aanleiding van de serie of is er een serie gemaakt naar aanleiding van boeken. Ik ben dol op vampieren... interview with the vampire! Ik heb alle boeken van Anne Rice gelezen! Heerlijk

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Er is een serie gemaakt na aanleidingvan de boeken:D

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    klopt ;)

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    en de boeken zijn zoooooooooooooo veel mooier nog om te lezen :)
    ik persoonlijk vond New Moon qua film ook een beetje tegenvallen, maar heb wel superzin in eclips morgenavond!!! en de boeken zijn in het engels ook echt supermooi geschreven!!

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Cygnet echt een aanrader als je van vampiers houdt en van superromantisch en moeilijke liefdes!! En de films overtroffen echt mijn verwachtingen, zat 1,5 uur met kriebels in mijn buik als een of andere verliefde tiener hihihihi! Films geven precies het gevoel weer wat je bij het lezen van de boeken krijgt... (Babe New Moon was idd wat minder maar dat boek vond ik ook het minst)

Die Oprah show was geweldig! thanks voor de tips dames!

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Natas wil je soms weten hoe het afloopt? Kan hoor ;) maar is misschien leuker om het nog niet te weten :p

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hier een trotse mama trouwens ! ons "wolkske" ligt inmiddels een uur te slapen... in zijn eigen bed! jeuheu!

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Als Marien heel erge kramp heeft krijg ik hem soms niet stil hoor... is dat erg? :(

10. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan alleen 's ochtends. maar mocht bijna iedereen kunnen, dan heb ik gewoon anders pech..

mag het een paar graadjes minder? das net ff iets lekkerder

genieten tijdens verlof: ik weet niet. ik besefte vandaag dat ik niet straks op mijn verlof wil terug kijken, dat ik alleen maar heb staan poetsen (en het nog een rommeltje is..). Dus meer quality time ;) ik ben weer lekker aan het koken en bakken. Maar verder gaat de tijd heeeeel snel met 2 kindjes en is er zo een dag voorbij zonder dat je soms veel gedaan hebt. welleuk dat daan nu in badje kan, hij vindt geweldig! ik vind wel jammer dat ik zover van winkels woon. elke keer in auto alles inladen... ik ben wel vd lekkere dingetjes halen bij allerlei winkeltjes. zongedroogde tomaatjes, gedroogde cranberries en kruiden op de markt, krieltjes ook.

gaat bij jullie de tijd op een dag ook zo snel?

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    Ja de uren vliegen voorbij terwijl het tijdens me zwangerschap leek of ze kropen .
    Nou ik geniet zeker van me verlof gaan lekker veel weg .
    En op een thuis blijf dagje doe ik de boel .
    EN wat niet gedaan is jammer dan als ik maar lekker met me meisje kan zijn
    Net tijdens de regenbui de strijk gedaaan vanmorgen de vaatwasser en vanaaf ff zuigen .

Vraagje ben ik btw een van de weinige die nog geen zin in seks heeft nou ja me onderkantje trekt en jeukt ook nog en een kind wat nog uit me borst drinkt en bij ons slaapt werken ook neit mee.

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    LvdB ik herken het helemaal hoor... tijd vliegt al mijn hele verlof (behalve de 2 weken overtijd ;)). Ik ben gewoon al op de helft en ik had zoveel plannen van tevoren wat ik allemaal zou gaan doen, maar heb eigenlijk nog niet echt iets gedaan :(
    Ik geniet wel erg van ons kleintje maar kan niet zeggen dat ik aan het relaxen ben ofzo!

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sterreke neee ssttt wil niets weten hahaha
    Regen hier heerlijk ga zo alle ramen even los zetten boven charlotte slaapt eindelijk boven in haar ledikant over half uur mag ze weer eten ben benieuwd hoe laat ze wakker word

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    melanina: wat doen jullie zoal dan? hier is iedereen werken... dus dagen van thuis zijn er meer dan dat we weg zijn. dit weekend toevallig wel hele weekend weg geweest. maar doordeweeks is het meestal rustig.

ook hier geen zin in sex. ben nog zo moe. vrijdag blijven kids bij opa en oma slapen en hebben we bruiloft. misschien gaat het dan kriebelen? ;)

sterreke: erg he. hier ook weinig van mijn plannen gedaan. met twee kids ook zo weinig tijd...

heb ook weinig puf. ik zie rommel, loop er langs en heb geen puf het op te ramen. net als het onkruid in de tuin haha enz. zou dat deels door de hormonen komen (bv geven)? (...zeg ja... :))
    ben soms niet vooruit te branden. ook heel gek, als ik viënne de borst geef , word ik overladen door emotionele gevoelens. niet zo van (o wat mooi bla bla) maar wordt gewoon labiel vlg mij.. haha . klinkt ergen dan het is hoor

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    nou wahhahaaha dat had ik voor mijn zwangerschap al dus in mijn geval zeker geen hormonen! ;) Maarre wat dacht je van dit weer??
    Wel raar dat je half labiel wordt als Vienne aan de bors ligt... Maar ik moet zeggen die momenten zijn wel redelijk relaxed... en ik denk dan ook wel aan van alles en nog wat!

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    kom nu mijn vrolijke kindje ff laten zien haha

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hooii,,

Hier alles oke!!!
    Lagen we lekker op ons privé strand komt er toch een bak met regen uit de lucht vallen.. Rennen geblazen haha..

Faith slaapt sinds maandag na de voeding van 16 17 uur boven in de wieg. Om 22 uur wil ze dan weer de fles(voor de 16 17 heeft ze regelen dan drinkt ze ipv 150 2x 120.) Dan gaan we op bed, en word ze rond half 7 weer wakker.

4 september Primo!! Moet ik ff gogelen met dr rooster denk ik ivm de lange reis naar weet ikniet.
    Is dat al bekend?

18. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    4 september is voor mij prima!! Hopelijk gaat dat lukken met zoveel mogelijk mama's en beebs!!
    Wat is een handige locatie om te meeten? Er zijn vast al ervaren meeters hier of niet?

Ik ga ff opruimen, vaatwasser inpakken enzo....Sara ligt weer heerlijk te slapen in haar bedje!!

19. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Als k maar niet verder hoef dan Rotterdam Dat is namelijk vanuit mijn toppie niet te doen.. :)

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hallo meiden!

@ j.pitmeel: zit hier in de friso comfort voeding bij in en is inderedaad een dikke brei die door de speen heen moet.
    ik gebruik de S fles met de 3 standen speen en dan op 3 en dat gaat hier prima!
    ieder kindje heeft zo zijn eigen zuigbehoefte dus voor ieder anders...

@ natas: wil het drinken vandaag weer een beetje bij charlotte?

@ marjand: lekker zeg zo'n nachtje!!! wellicht komt het omdat de voeding nu ook wat zwaarder wordt en hij er dus langer op kan teren!
    hoop het voor je!

@ cygnet: ga er wordt over je gedroomd hihi!

@ de rest: hallo :D

@ schoonmaakster: hier geen behoefte aan....... redden het zo ook prima en anders maar even een keer niet dweilen hoor...komt vast wel goed!

Deel Deze Pagina