Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mars, hoezo rotterdam niet te doen, mijn auto rijd ons overal heen hoor :D

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    vlg mij woont iedereen zo wijd verspreid dat Utrecht het centraalste is? Het blijft waarschijnlijk voor iedereen erg ver, maar daar krijg je ook wat voor terug ;)

duim even voor me dames. viënne ligt sinds weken (uitgezonderd zaterdag) weer even in bed na 20 u en is stil.. (**klopt heel hard af**). heb ze nu nog klein flesje bv gegeven omdat misschien mijn voeding rond 18 u terugloopt (zei cb) dat ze niet genoeg krijg (ahhh). zaterdag dronk ze ook heel veel en sliep ze ook 's avonds (en spuugde bij laatste voeding alles eruit (ahum)).

3. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is nog steeds stil.... *klopt weer af*

ff snel wc schoonmaken en dan voetbal kijken

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dag ging goed maar gaat nu weer heel slecht ze heft vanaf zaterdag dat ze elke avond vanaf 18uur gaat huilen en dan wil ze haar voeding van 20.30 niet hebben egt vreemd

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Ja precies, Amersfoort is het meest centrale denk ik.....wellicht kunnen sommige dames carpoolen die bij elkaar in de buurt wonen.

Voetbal kijken!

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    haha lief hoor! Echt een dotje

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    *duimt voor vienne*

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    4 september is ok wat mij betreft! Ik vind het nu toch wel leuk om mee te gaan (vond ik vorige x niet :)) Maakt mij niet uit waar ik heen moet, volgens mij ben ik wel de enige uit de regio Breda?!

9. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je heeft uurtje gewerkt. zal nu wel honger hebben. beetje vroeg voor laatste voeding, maar doen we wel vaker ipv half 10 :)

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    he das jammer.ben dan net op vakantie...........

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    WAren er ook nog mensen die in de omgeving van eindhoven wonen?

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36

Ja zal ook met 2 onderstellen 2 wagen bakken 2 cosi's?? Word krap of niet ;).. Of je heb een station dan zou het wel passen haha..

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Faith was me op me verbrande huid aan het krabben krengetje. Dus ik zeg AUW! Lacht ze me uit.. M wat ik daar toch van denken moet :D

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    dean heeft vanmorgen heerlijk in bad gepoept!!
    Ooh wat was dat goor zeg!!!!
    Daarna poepte hij het aankleedkussen onder, en pieste over alle spulletjes heen.
    En hij maar lachen hè!

koelkast en gasfornhuis, heb een koelkast kunnen lenen voor zo lang ik niets anders heb, en heb een mooi gasfornhuis gekocht voor 25€, dus kan morgen weer lekker koken!!!

marcel, heb hem gesmst dat hij donderdag avond om half 8 kan komen, hij wilt buiten afspreken omdat z'n vriendin er dan bij kan zijn. Nou prima, dan leert hij er toch nix hoe hij met Dean om moet gaan.
    Hoop dat Dean dan gewoon slaapt, kan hij een half uur naar hem zitten kijken.

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hihi, proberen Dean de hele dag wakker te houden zodat ie lekker kan tukken buiten in de wagen! ;)

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hihi die marcel is echt een weird figuur hoor!!!
    petje af hoor hoe jij je red!!!

17. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    ff snel berichtje...
    heerlijke verjaardag gehad en erg verwend.. gelukkig werd het vanmiddag weer droog, dus lekker in de tuin gezeten en gegeten met z'n allen..

@meeting.. denk dat ik 4 september ook kan.. gezellie en leuk om iedereen dan live te zien..

reageer morgen wel uitgebreider! zo lekker slapen..

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ja ik zorg er wel voor dat het een heeeeeel saai half uur gaat worden. Ik neem een boek mee, en ga lekker zitten lezen.
    Kunnen ze zich samen af vragen waar ze mee bezig zijn hahahaha.
    Ooh nee, dat gaat niet, ze hebben geen hersenen!

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt goed kim!
    yess: haha een half uurtje koekeloere...

hier iets vreemds: viënne kwam voor laatste voeding. aangelegd en na tijdje enorm onrustig en niet willen aanleggen. ik dacht boertje of voeding op. rechtop gehouden en daarna andere borst. ook weer krijsen en niet willen aanleggen. borsten slap en kwam amper iets uit. k dacht dus shit, ik heb niets meer. snel uit de vriezer als een gek wat bv verwarmen in waterkoker. ik kom aangesneld... drinkt ze niets..! valt vervolgens in slaap bij me..

nu snap ik dat ze ook kan krijsen als ze wil zeggen "ik wil NU naar bed". maar zo plotsing aan de borst, na niet zolang te hebben gedronken? Hebben jullie idee hoe dit kan of wel eens zelf gehad?

jammer van de melk :) heb nl vrijdag bruiloft en wil lang uitslapen ;) (kindjes bij opa oma) maar dan moetik wel even voorraadje hebben.

20. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hallo!!

Meeting, van mij kan het hoor. Weet alleen niet of ik wel mee ga :)

Voetbal, ohohoh het is wat met die mediterrane mannekes en hun testosteron.

Ik heb Noah nu in zijn ledikant liggen bij ons op de kamer. Stevig onder de dekens en hij slaapt heerlijk! De hele dag wil hij alleen maar bij mij of Rein slapen. Volgens mij is hij heel erg gevoelig voor prikkels. Dus vanaf nu ga ik hem daar neer leggen. Kijken of het wat werk.
    'S nachts slaapt hij sowieso goed, en dan is het erg rustig en donker. Dus wie weet....

Mooie baby's zag ik trouwens weer voorbij komen!!

Deel Deze Pagina