misschien een tip voor mama's waarvan de beebs niet zo goed slapen overdag: Ik ben er dus achtergekomen dat Niek graag een doek tegen zijn mondje heeft liggen als hij slaapt. daar sabbelt hij dan beetje op en slaapt ie heerlijk.. Ik had namelijk een doekje tegen z'n speen gelegd, omdat ie de hele tijd eruit floept. ging kijken en zag dat speen uit was, maar dat hij op het doekje aan het sabbelen was. de keer daarna geen doekje erbij, en constant wakker en huilen. toen weer een doekje erbij en dan slaapt hij vaak heerlijk.. of wordt wakker, gaat sabbelen en slaapt dan weer verder..
Goedemorgen.. Heb een hele drukke week gehad.. Nauwelijks tijd om even te komen kijken hier . Maar hier ben ik weer Hoe gaat het met iedereen?? Yes, wat een *$&%*# is hij zeg.. niet te geloven! Meeting, sure.. wanneer? kan ik mijn rooster erbij halen @ rest: zal even verder terug lezen
in slaap vallen met een doekje is inderdaad ook wel wat Jelmar doet Tink, Als Jelmar 4 uren tussen zijn flessen laat komt ik soms ook maar aan 4 toe hoor, maar ik geeft hem dus nu bewust elke 3 of 3,5 uur een fles zodat we rond 21.00 ongeveer de laatste fles hebben (de 5e dus) en hij heeft vanochtend weer tot 8.15 geslapen
BAbe whoow netjes hoor wij geven altijd rond 24uur de laatste fles en dan is ze om 5.30 weer wakkker. Ik vind het allemaal prima het enige wat me opvalt is dat ze volgens het pak flesvoeding al 180cc mag drinken maar Charlotte is met 120 al voldaan erg appart maar ze groeit goed dus het zal wel prima zijn
koen dringt ook minder als hij de kans krijgt...maar ik zorg dan voor meer drink momenten met kleine portie's...uiteindelijk krijgt hij dan wel voldoende binnen...
@ natas.. Vera mag 150+5 hebben, maar drinkt tussen de 100 en 150cc. per voeding. Ze doet het goed, dus maak me niet druk. Vera heb ik om 3.00uur wakker gemaakt voor haar voeding (laatste had ze om 20.30uur gehad). Ze vond het niet leuk. Met wat lichtelijke protest heeft ze, met veel moeite, 80cc gedronken. Maar goed, nadien lekker geslapen tot 9.00uur..
koen heeft ook graag een doekje bij zijn hoofd....pakt hem dan ook steeds vast. kindjes water bij geven is niet handig zeiden ze maandag op het cb...je kunt ze dan beter een keer extra voeding geven met die warmte is blijkbaar niet erg. geloof dat koen vannacht weer wilde door slapen, maar deze domme mama schrok om half 4 wakker en ging uit gewoonte een fles klaar maken...toen ik die af had zag ik dat meneer nog helemaal in coma was. maar omdat ik het zonde vond van de voeding heb ik hem toch maar gegeven.....dommerd moet ik maar niet weer doen. maar s'nachts reageer ik op de slaapdronkenstand...
oh en natasch...koen mag dus ook 200ml per voeding hebben...nou hij krijgt maar net 135 ml weg dus moet ik gewoon iets vaker voeden maar ga echt die grote fles niet in koen kwijt kunnen voorlopig hoor..ach hij plast en poept gewoon voldoende dus geen paniek
Marjand haha geweldig dit heb ik dus ook gehad sins zaterdag slaapt charlotte van 24tot 5.30 en dan wil ze rond 8.30 weer een fles maar dit was dus altijd een uur eerder dus had zondagochten e om 7.30 uit fles klaar gemaakt jesse uit bed geschopt om charlotte te verschonen zegt hij tegen mij ze slaapt nog en waarom zou je haar de fles doen is nog maar 2 uur geleden dat ze heeft gedronke haha hij vond natuurlijk geweldig ik minder want vond zonde van de voeding haha is al zo duur
Ik wil nu dit gaan proberen: 06:00 180 cc 10:00 180 cc 13:45 180 cc 18:00 180 cc 22:00 180 cc ben benieuwd of hij dan gaat door slapen!
hier gaat het nu zo.... 6:30 - 135cc 9:30/10:00 - 135cc 13:00 - 135cc 16:00/17:00 - 135cc 19:00/20:00 - 135cc 22:00/23:00 - 135cc nu drinkt hij niet alle flessen helemaal leeg...maar wel bijna.
bv kinderen kunnen minder kv kwijt zeiden ze op het cb, die moeten langzaam aan meer leren drinken natasch...das heel normaal blijkbaar
Hier hetzelfde als Jelmar eigenlijk... Want 5 keer 180cc is veel hoor, maar aanbieden kan altijd. Mees heeft vanmorgen om 6 uur 150/5 helemaal opgedronken en nu om 10 uur 180/6 helemaal leeg, dus we zullen zien. Ik kan hem idd om de 3,5 uur geven en dan gewoon 150/5, dan komen we wel aan genoeg. Aan de andere kant, 4 keer 180/6 is natuurlijk ook meer dan genoeg voor meneer Ik spring even onder de douche!
Vroeg me af, ik heb de rekensom gedaan: 150 x 6 kilo gedeeld door 5, dan kom ik op 180 cc uit. Maar is dat dan 180 water + 6 scheppen, of water tot de 6 (op de fles) en dan 6 scheppen???
en 4 flessen op een dag ga ik hier nog niet redden, dan hebben we echt 2 uurtjes per overdag " over" zeg maar.. want consequent 4 uren tussen een voeding laten is meneer niet altijd naar het zin hihi
Nou hier lukken die 4 uren vrij makkelijk, maar wil dus eigenlijk naar 3,5 hahaha Ach zo heeft iedereen wat, het is een luxe probleem wat wij hebben Babe Ik zie ook wel wat er lukt, voor hetzelfde geldt probeer ik het vanavond een keer en wordt hij prompt om 4 uur vannacht wakker We zin wel, vind dit al heeeeeerlijk Yes dat is 180cc met 6 scheppen