Cygnet charlotte slaapt nog bij ons op de kamer maar hebben gewoon de plafond ventilator aanstaan hoor lekker verkoelend
Een plafondventilator zou ik - denk ik - ook wel gebruiken maar ik heb zo'n klein staand ding.. helpt eigenlijk alleen maar als je 'm heel dichtbij zet... @Pip... hij kijkt niet alleen ondeugend.. hij IS het ook! Ik meen het.. hij is echt een stouterd! maar zoooo leuk!
ja, heb de supermarkt leeg gekocht is tegenwoordig een dagopname.. heb wel ervoor gezorgd dat de kids maandag bij opa en oma slapen, dus das wel fijn.. nou ga nu echt afsluiten..............................
o ja, Cygnet.. wat een schatjes, je mag met recht trots zijn!!!!!! en hou wel van ondeugende jongetjes (loopt er hier ook een rond van 2 jaar..)
Jullie zijn lief. Bedankt voor die lieve berichtjes Wat een knappe kindjes zie ik weer voorbij komen.
Het is niet altijd handig, die ondeugende peuters, maar wat je zegt ze zijn zooo leuk! (gelukkig heb ik behang )
Wat een lekker beebs zie ik weer voorbij komen zeg Kim ik moest eerst 1 nachtje blijven omdat ze volwassenen vaak nog een nachtje laten blijven en de volgende mocht ik eerst ook niet naar huis omdat ik niets wou eten dus hapje vla genomen haha en dat was gnoeg
mijn eerste nachtje uitslapen!!!! lig nog niet in bed... eerst bruiloft, toen bij buen naborrelen en nu nog kolven... hoop dat ik er geen spijt van gA KRFIJGEN ook jammer van het niet yoga-en en moet ook nog eens de bv weg gooien.. gaap ..
Lin , je bent een goede moeder hoor , denk dat jou mannetjes boffen hoor !!!!!! En heel logisch dat je je op een gegeven moment aan z'n huiltje gaat irriteren , vooral als je niet meer weet wat je er tegen moet doen ..hoop dat jullie er snel tussen geschoven worden , dikke kknuuuffff
Goedemorgen! Vandaag was het 6:45... geen puckababy of slaapzakje gebruikt.. dan krijg je dat hè? Maar het was zoooo verschrikkelijk warm en ik vond het niet erg. Zaten gezellig beneden met z'n tweeën om 7 uur.. heerlijk even verkoeling! Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag? Wij twijfelen tussen zwembad en bos.. iemand suggesties?
Goedemorgen dames. Hier nog stteeeds bagger met het drinken eerst drinkt ze goed en daarna stopt ze ineens ze drinkt nu nog uit ee S fles miss een idee om een M speen te gaan halen ik denk dat ze mgefrustreerd raakt dat ze neit snel gnoeg melk uit de speen krijgt zou dat kunnen?? Bos of zwembad ik zou voor zwembad gaan als daar ook gnoeg schaduw is
Goedemorgen!! Linnie, hoop echt dat het snel beter gaat met Mike!!! Heb Jelmar wel in de puckababy gehad met mouwloze romper aan en verder niks, was 27 gradan op z'n kamertje, maar heeft weer van 22.00 tot 08.30 geslapen!
hier is het elke dag tussen half 6 en 6 uur opstaan en ik vind het niet erg hoor en snachts komt ze ook nog om 12 uur en om 3 uur . Ik vind het allemaal prima al ben ik nu soms wel erg moe maar dat slaap ik dan savonds als papa thuis komt weer bij of we gaan rond 4 uur samen slapen zoey wil met die warmte alleen maar slapen en drinken . Dus na haar voeding geef ik dr vaak ook nog water 10 sec opwarmen in de mag en ze vind het heerlijk Gisteren in het badje bij oma geweest vond ze niks haha toen had oma dr op schoot met een handdoek en toen moest ze eindelijk poepen alles onder hahaha Dus ze heeft nu een handdoek verizekt want die kregen we niet meer schoon .
Natas.. Zou pas eerder naar een grotere speen gaan, als ze te langzaam gaan drinken. Vera miept ook met haar flessen. Maar dat komt (volgens mij) toch van de warmte. Vera kreeg om 22.00uur de fles, en werd pas om 5.15uur wakker, dronk een kleine 60cc (meer was het niet eerder minder), en slaapt nu nog . Wij hebben hier ook gewoon het raam open staan op onze slaapkamer. Vera leggen wij onder een lakentje neer, maar die trapt ze zelf af. Teken voor mij dat ze te warm is. Vera hebben wij nu overdag alleen in de luier liggen. Ze zweet gewoon.. @ mirena.. Ik zou hem afgelopen maandag geplaatst krijgen. Maar de gyn. wil 6 weken wachten! Ze had erover dat de baarmoederwand nu nog dun is (??) , en over 6 weken was die steviger. Ze was bang om er anders door heen te prikken. (??) Nu krijg ik hem pas als ik weer moet beginnen.
Loran oke dan wacht ik het nog ff af is egt appart want ze eerst 60 cc heeft ze zo op en daarna wilt ze niet meer
Heeft Vera ook momenteel . Net dan per toeval 100cc. gedronken, maar meer krijgt ze niet op. Wel vraagt ze nu iets vaker om een flesje. Maar volgens CB. was dat geen probleem.