hooi Alpenmama is hier egt peentjes zweten ben af en toe ff binnen om te kijken of charlotte nog lekker slaapt die meld zich vandaag ook alleeen voor schone luier of eten net ff uurtje gespeeld en toen was ze moe dus slaapt nu alweer.
hoi hoi! zo hier vanochtend een verjaardag gehad en ons meisje ligt nu knock out lekker op bed! terwijl ik dat tik begint ze wel te piepen hihi! ga zo lekker gamba's eten en avondje met manlief doorbrengen vrijdag zijn we trouwens fietsen wezen kopen! onze fietsen ingeruild voor een mama fiets en een transport fiets ( zo eentje met een mand voorop voor papa ) nog een weekje en dan krijgen we ze! met s ouders gisteren voetbal gekeken en gebbqt en was errug gezellig! manlief was helemaal emo ivm het winnen van NL. ben zo gek op hem en mijn meisje hihi! gisteren was het wel erg warm he! gelukkig nu wat koeler na de regenbui dus..... vanavond maar weer eens yoga-en
hier ook regen, maar vind het wel even heerlijk zo!!! alle ramen open en nu maar hope dat het afkoelt in huis.. morgen weer een mooie dag, en dat komt goed uit. vrienden van ons vieren hun verjaardag overdag bij een strandtent. en zetten badje neer voor de kids!! dus ideaal!!! heb er zin in..
klinkt lekker kimm! HIER HEEFT HET EEN KLEIN HALF UURTJE FLINK GEREGEND MET ONWEER......BEETJE VERKOELING...NU EEN IJSJE TER VERKOELING!
hier wel en tis me toch KOEL heerlijk . Ik ga Faith op dr bedje leggen, heeft net voeding gehad dan rond uur of 11 weer en dan slapen ..
oh hubbie kreeg een werkaanbieding .. Heel leuk, maar helaas op Curacau .. Tuurlijk mooi, maar ik kan niet zonder mijn moeder, moet zowiezo eens per week bij haar zijn. En ben qua verre reizen (zelfs in NL) al vol heimwee naar huis.. Dus helaas, ook al staat de auto klaar op het vliegveld en het huis in geruimt en al. Laten we het langs zij gaan ... Ik zie het echt niet zitten, ook zijn er weinig voorzieiningen voor Baby's geen CB geen ziekenfonds e.d. dus jammer voor hun wij blijven lekker in NL. We hebben van de week de keuze gemaakt het huis te koop te zetten, en ons te orrienteren op een binnenvaart schip waar we dan met ze 3tjes op kunnen gaan varen.. Faith gaat dan als ze 4 word naar me moeder door de week ipv een schipprsinternaat en gaat dan naar de school waar Romy en Kyano ook op zitten. Maar nog genoeg tijd om ons te orrienteren, er was wel een koper voor het huis (maat van hubster) maar is maar net of hij een hypo kan afsluiten ivm verleden.
OMG, wat een heerlijkheid dit Allebei de kindjes liggen te slapen vanaf 7 uur Wat een relaxed avondje... God wat prijs ik mezelf gelukkig met twee van die heerlijke langslapers Hier heeft het ook geregend en het is wat afgekoeld, ben allang blij. Vanavond dus bijtijds naar bed, heb de afgelopen nachten niet zo best geslapen door die hitte.. Morgen gaan we naar het bos
das niet niks zo'n keuze maken tante MArs ........... Hier morgen een dagje efteling , van Patricks werk voor maar 10 euro , dat slaan we niet af natuurlijk !!
Ze lach al vanaf dag 1, maar de laatste week wordt het steeds vaker, echt leuk. Als je aan haar kin zit lacht ze.
Er is al een heleboel uitgevallen, maar er zit gelukkig al nieuw haar onder, dus w.s geen kale plekken.
Lieve meiden, ben al even niet online geweest maar donderdag is mijn vader geopereerd. Dus allemaal erg spannend, ik ben nog al druk nu. Met bij mijn moeder thuis zijn, rijden naar utrecht en koen...hoop dat mijn vader snel op knapt en ik weer wat meer hier kan zijn. Maar goed het is allemaal geen katte pis... Heb alleen de laatste blz terug gelezen....sorry. Nog belangrijk nieuws? ff een vraagje Koen zuigt steeds het ventiel uit de difraxfles...hoe kan dat? Marsje...erik wil weten wat voor baan het is...hij wil wel gaan.
Hee Marjan, logisch toch dat je er minder bent! Hoe is de operatie gegaan??? Heel voorspoedig herstel gewenst in ieder geval en sterkte met die drukte.....knuffel uit Davos!
grrrrrrrrrrr ff ego bericht.. ben al vanaf 20 uur bezig om Mick te laten slapen.. en het wil dus nog niet lukken.. baal echt, maar ja, het is natuurlijk ook hartstikke warm, dus jochie heeft daar ook last van.. maar die uurtjes 's avonds vind ik altijd zo lekker, dus ben erg chagerijnig nu (en dus niet zo gezellig voor joost, dus die begint ook al te zeuren grrrrrrrrr)