Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    kim: das balen. die paar uurtjeszijn net lekker he :) die mis ik ook al een tijdje :( en net verjaardag en dan zit ik toch niet lekker ook al is het familie. je weet dat ze toch weer gaat huilen. hopelijk zo beter. en ik las lekker: strand en badje. ik ook!

marjan: hoe is het gegaan met je vader?

2. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    @Lin.. ja die uurtjes zijn zeker lekker.. en toch vind ik het ook sneu voor Mick want hij had helemaal natte haren van het zweten.. dus net toch maar ff beetje drinken gegeven en nog een boekje gelezen en is nu (afkloppen) stil!
    En morgen heerlijk feestje op het strand, dus ga zo ook lekker maffen..

@Marjan. jeetje spannende tijden meis!! dikke knuff

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    pompiedompie dom... :) Ze is al geweest haha..

Faith slaapt sinds 8 uur..
    Gister ook en was om 5 uur weer wakker..

Gister middag op jaardag geweest, en en ze bleef maa rhuilen schaamde me dood. Maar ach :D.. Laat ze ook weten dat ze eris

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    EH heen en weer varen tussen de ABC eilanden met flesjes water :p

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hmmm roeiend???

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nee op n bootje van 110 meter lang ;) Beetje moeilijk roeien he :p

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nu hier even mijn ego verhaal over mijn vader....

Mijn vader is woensdag op genomen in het umc. Hij heeft toen de hele dag onderzoeken en gesprekken gehad. In het gesprek met de chirurg werd verteld dat doordat hij door de kaakchirurg vergeten is hij de laatste weken ontzettend veel schade heeft opgelopen aan zijn hart. En dat hij (de chirurg) nooit garantie's geeft voor een goede afloop, maar in het geval van mijn vader zeker niet. We moesten dus rekening houden met een slechte afloop...Zijn hart klopte de laatste week ook nog maar ongeveer 45 slagen per minuut...niet zo goed dus.

Donderdag is hij om 8 uur al op de operatietafel gelegd en toen begon voor ons het lange wachten. Dit hebben wij samen met mijn moeder gedaan bij mijn ouders thuis....(nou je wil niet weten hoelang een minuut kan duren als je naar de klok staart...)

Om ongeveer 10 voor half 2 ging eindelijk de telefoon...de operatie was in principe geslaagd. Hij heeft 1 nieuwe mechanische klep en 3 omleidingen...Maar nu was het weer spannend of dat zijn hart zelf bleef kloppen...Mijn moeder is er met mijn zwager meteen heen gegaan, en daar lag hij dan. Gelukkig nog in slaap want dat is beter. Maar hij wilde steeds al wakker worden. Hij heeft toen meet morfine gekregen om hem rustig te houden. Dit is gewoon beter.

Gister ben ik ook geweest en jeetje wat lijkt je vader ineens een breekbaar poppetje..Hij wilde steeds praten dus ik zeggen joh zeg maar niks joh..maar het is (net als ik) een eigenwijs. Dus ben ik na een kleine 10 minuten weer weg gegaan...Ben bij mijn pa heel cool gebleven maar heb lekker op de gang een potje staan janken...

Vandaag weer geweest en hij doet het best goed...wel heeft hij te horen gekregen dat er blijvende schade is aan zijn hart, maar hoe erg dat het is of wat het inhoud weten we niet. Het is namelijk aan mijn pa verteld toen hij nog onder de morfine zat...Verder was hij vandaag dood moe omdat er vannacht op de midicare waar ze met 4 man lagen een verwarde man was die allemaal aan het schreeuwen was..hij wilde uit bed. Ze hebben hem toen vast gebonden, waardoor hij begon te schreeuwen: ik klaag jullie aan!!!! En dat zo heel de nacht. Mijn vader was dus heel blij dat hij vandaag zo goed bevonden werd dat hij naar een "gewone" kamer mocht op de hartafdeling.

Nu is het afwachten wanneer ze hem naar Gorinchem sturen..als hij zo door gaat mag hij misschien dinsdag al. En dat zou heel fijn zijn want nu moeten we zo ver rijden..en al die file's het is telkens spannend of we niet vast komen te staan...En als hij in gorkum zou liggen kunnen we binnen door en is het maar een minuut of 10/15.

Dus zo staat het er nu voor....dank jullie wel voor het vragen en meeleven...

8. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Als je grote peddels hebt....:D Krijg je dikke spierballen van...Erik vind het wel wat...ik blijf in elk geval hier....

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Gaan ze samen, ga ik bij jou wonen ;)

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    jaaaaa gezellie!!!!!

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hier of in het hoge noorden????

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wat doe je tegen debiele buren die een hoop herrie maken...hun muziek staat zo hart dat de babyfoon erop aan gaat....Gewoon slaan of wat?

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    De ramen ingooie offcourse. Achterlijke lui brrr

Uh laten we dan maar G-H doen :D.. Leuk weers wat anders..
    Hier is het weinig aan hoor :p Alles staat bijna te koop ;)...

Wij doen lekker eigen verkoop ism fin adv. :D.

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wijs denk ik....wanneer hoor je of die vriend het kan kopen????

Blijven we wel gewoon in dit huis wonen hier...is niet mega groot maar heb wel een grote tuin..leuk voor faith en koen!:D

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    zag een hoop leuke baby spam....ik doe ook ff mee. Hier komt mijn dikkopje met flap oren. hihihi

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wat een lekker kind is het ook :D :D. Hij lijkt nog steeds op papa :).. Faith is nu echt sprekend mama woehoe :D..

Ja grote tuin heerlijk :), beter als mijn 3b en 6l.

Uhmmmm geen id. Hij had eerst bij een gerenoveerd project hier int dorp gekeken, dat was dan 85duizend, maar dan was het al helemaal klaar en dus weinig prijsverhogends nog aan te maken.
    Aan dit huis kan je nog makkelijk 50 duizend aan prijsverhoging maken, en dan mag die het nog hebben voor 85 duizend ook (90 word de vraag prijs). Dan hebben wij ff kijken 85-51,5=34,5 winst :)

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo had Kyano van de week een actie,

Me moeder en patries hadden een gesprekje over flap oren, ik zie Kyano denken hij loop naar Faith pakt beide oortjes trekt ze zachtjes aan: MAMA OMA TANTE MARS KIJK KLEINE FEETJE HEEFT SLAPOREN ;).. Heb me kostelijk krom gelachen

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hier is de tuin 215 vierkante meter...kunnen ze lekker ravotten en gaan we in de vakantie wel naar de mannen bij de abc eilanden...heerlijk.

Das een mooie winst!!!! Steek die maar in je zak!!!! Hoop voor je dat het lukt! Ik moet wel lachen om die bedragen bij jullie...daar heb je hier nog geen garagebox voor....(Helaas is het hier 10 keer zo duur)

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    whahahaha slaporen!!!!

Die is goed!

Hier leert mn neefje net kaarten (pesten) dus zit hij met erik te kaarten van de week...heeft hij het over een joper...(de joker) klinkt zo grappig uit zo'n bekkie...

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    hahaha haha Ome Erik jij heb de joper en moet 5 kaarten pakke :p Zie t al voor me hoe die Erik in maakt ;)..

Ja de rest hier is niet zo goedkoop ;)..
    De prijs van dit huis was zo laag omdat er geen bouwinspectie door heen is geweest voor het tekoop werd gezet en iedereen dacht dus (op t oog) dat t elke moment in kon storten ;).. Mooi wel dat er nieuw ebinnen muren in zitten en dus een dubbele contructie. Het huis aan de over kant is 199duizend..

Wij hebben koopje wat dat betrefd en doen t voor ene koopje weg :)

Deel Deze Pagina