marjand: jemig wat heftig metje vader. gelukkig is het redelijk goed gegaan. daan praat steeds meer zijn ouders na. hij is met elmo en ernie aan het spelen , zegt ie: " nee nee, niet staan. op de billen zitten". goh, van wie heeft hij dat . dat doet hij ook altijd op de billen zitten...not.. gelukkig hier beetje afgekoeld. vandaag maar dagje thuis blijven. gister naar verjaardag nichtje en onverwachts bbq. maar tijdens onrustig avondje vienne en dan zit je toch niet zo lekker. ze was al welminder onrustig dan anders. gaan jullie nog iets leuks doen?
grappig weet je in elk geval dat hij wel luistert naar jullie...kijkt dat hij het niet doet is een ander verhaal...Maar het goede nieuws is: Zijn oren zijn niet defect!!!
Goedemorgen dames Marjand oohh wat super dat de operatie goed is gegaan lastig he zown eigenwijze pa moet ie rust houden maar togh weer willen praten etc hooop dat het totzover hetkan weeer helemaal goed komt **kNUFF** oohh jaaa Yes haar date ging niett door:S
Groot gelijk heb je! Voor 10 euro wil ik altijd wel naar de Efteling!!! (vind de normaal prijs best hoog namelijk) Maar in elk geval: veeeeeel plezier!!!
ja voor 10 euro wil ik ook wel naar de efteling.... oh natasch waarom ging de date niet door...toch stiekem geen leuke vent? Of is hij verzet....
Even een berichtje van Linnie. Mike is gisteren opgenomen ter observatie. Hij bleef schreeuwen na de voeding. Hopelijk kan de ph-metrie eerder, maar dat is afwachten. Linnie blijft bij Mike
Marjand: wat een heftige verhaal zeg! Hopelijk knapt je pa snel wat op, dat hij dichterbij kan komen liggen. Gaan jullie nog acties tegen de kaakchirurg nemen?
Ach jeetje arme Mike en natuurlijk Linnie en hubbie...Wens je ze veel sterkte toe van mij? Eh als mijn pa straks thuis is, is dat wel een beetje de bedoeling van ons kinderen...Hopelijk gaan mijn ouders er in mee want vaak hebben die dan iets van laat maar....
Marjand gebruikersnaam is: charlotte ww:dizzy heb er ff beveiliging opgedaan anders gaat me ma al die fotos kopieren Yes zou nog uileggen waarom dat niet doorging
bedoel je de beelden die op Hyves staan?? Sorry maar ben net wakker en ben heel hard aan het denken..... Dank je Marjon voor je dikke knuffel.....was fijn! @hier...Koen slaapt! Die debielen hebben vannacht tot over een uur de muziek keihard aan gehad en toen dachten ze dat ze moesten schreeuwen...Dus we hebben Koen op zn eigen kamer gezet daar was het iets minder hard...Helemaal niet leuk Koen niet naast mn bed...Heb hem toen hij om half 4 kwam lekker terug gereden....[/QUOTE]
En nathalie ben het met marsje eens...wat een toffe foto's!!! Zelf gedaan? De beelden die op Hyves staan bedoel je???
Haha, ik zou het wel weten hoor Maar ben het helemaal met je eens,als je het niet ziet zitten kun je idd beter niet gaan. Je moet er echt optimistisch instaan, anders zou het eindigen in een debacle ben ik bang... Leuk zo'n binnenvaartschip trouwens. Fijn dat je moeder op wil passen zeg! Is toch fijner en handiger dan een schippersinternaat denk ik he. Liefs Elea