Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
  2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hoi hoi!

Ik zal ook mijn kleine meiske eens spammen:

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Sorry kan niet kiezen... :)

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Laatste ;)

5. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Wat een mooie ogen heeft ze zeg!!

Lijkt ze veel op dr zussen?

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yes ik heb je gespot cool:D

Elea waauuww mooi kindje heb je en wat een mooie ogen zeg:D

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ik vind wel dat ze op haar zussen lijkt ja, vooral op mijn oudste. Kijk en oordeel zelf ;) (Ik zal het forum eens even vullen :D)/ Dit is E.line:

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    En dit C.élya

9. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Wat een prachtige meiden Elea !!!! Wauw wat een mooie ogen alledrie....

Ik heb je gezien YenD!!! Haha, grappig hoor. Jammer dat die gast zo raar is gaan doen....nog meer jammer dat het op knokken is uitgelopen, maar gelukkig is het goed afgelopen.

Marjan, onvoorstelbaar he!!! Schade doordat meneer de kaakchirurg het vergeten is te melden dat je pa klaar voor de operatie was....pfff. Ik ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat en wens je vader super veel beterschap!

Oh ja, het is helemaal niet gek hoor dat Koen maar zo kort slaapt. De wakkere periodes tussen 7 en 12 weken zijn gemiddeld maar zo'n 5 kwartier wat ik gelezen heb. Sara doet dat nu ook. Ik ben haar in een iets strakker ritme gaan plaatsen sinds gisteren en dat lijkt heel positief te werken! Ze valt steeds zelf in slaap in haar bedje, daarna verschonen, voeden, knuffelen/spelen, nog even alleen in de box en weer op bed.

Even spam van mijn slapende prinsesje!

10. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    OKe, ik moet nog even meer spammen hoor.....

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    En de laatste........

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat een schatje Alpenmama! Lekker spammen hoor, is alleen maar leuk. Zo'n schoonheid verdient wel om lekker mee te pronken toch! :)

Ik heb je ook gezien Yes. Wat is Froger trouwens oud geworden :$ Die had ik al lang niet meer gezien nl.

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Die laatste foto is moooooooi!

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Wat een heerlijke foto's allemaal!!

Dean lag net lkkr te slapen in m'n bed, dus ik was er ff bijgekropen, denk ff lkkr te gaan slapen... Beld darren op, heel leuk en lief natuurlijk, maar nu is Dean weer wakker, en ik ben mega moe.

Nou maar ff 60cc melk gemaakt en hopen dat hij weer gaat slapen.

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Alpenmama. Wat een prachtig meisje! Doen ze niet aan 'laag' opmaken in Zwitserland?

@Elea.. wow, wat een mooi trio. Waar heb je gewoon in de buurt van Parijs? Ik heb zelf gewoond in Montesson (vlak bij St Germain-en-Laye en ging daar naar het Lycée Internationale)

Tjongejonge.. het is hier wel 'werken' hoor. Pom doet wel lang over haar flessen en ze moet ook echt overgehaald worden om (bijna) alles op de drinken. Ze moet ook echt goed geboerd worden halverwege anders lukt het echt niet. Tijdens de middag fles (15:00 - 15:30) moet ze altijd poepen (beetje dikke poep heeft ze... kost dus ook wel wat moeite). Dinsdag gaan we naar het CB, ben benieuwd of ze goed aangekomen is. Ik denk het wel maar ze is geen hongerig type in tegenstelling tot haar broer. Kick dronk z'n flessen in 5-10 minuten leeg en we gingen al snel over op de Nutrilon Forte! Dat zie ik Pom nog niet doen hahahaha.

Hier nog een fotootje van mijn meisje (deze week genomen). Haar ogen zijn trouwens nog steeds blauw! Ik ben benieuwd of en wanneer ze bruin gaan worden (Wij hebben allemaal bruin / bruin-groene ogen)

16. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Nog zo'n schatje !!!!

Ik heb het bedje als matrozenbedje opgemaakt. Dus ze kan er niet onder komen...... Hier maken ze de bedjes nog met dekbedden op !!!!! Ze doen hier heeeeel veel wat bij ons niet mag........

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat is een matrozenbedje? (leuke term trouwens)

18. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Het lakentje zit dan achterin om het matrasje en sla je weer terug waar de voetjes komen en dan nog weer een keertje over het dekentje terug slaan.....snap je? Haha, niet echt super beschreven, maar je kan het ook wel op internet vinden. Haar voetjes zitten dan tegen het lakentje aan die onder haar door gaat en dan weer terug over haar heen.......

19. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik zou zeggen..... kom eens langs!!! Kan geregeld worden haha

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Leuke baby's ook allemaal..... zien er allemaal lief en mooi uit!
    Ik ga deze week ook weer eens wat foto's (laten) maken...

Deel Deze Pagina