Nog even een enorme knuffel voor Linnie en haar Mike! Toch al opgenomen. Ik hoop dat ze hem snel kunnen helpen het arme mannetje.....
Wou doe je da tzelf dan?? Oehhh TROTS .. Heel bewust met veel inspanning draaide Faith net zo van dr rug naar dr buik.. Lachen dat ze deed toen ik dr op pakte
Wow das snel toch Tante?!! Leuk hoor!!! Sara rolt steeds van haar rug op haar zij sinds anderhalve week. Dat leek me ook al snel. Hongerrrr ik moet nog ff brood eten, is nog niet gelukt en over een half uur krijgen we alweer kraamvisite.....
mooie spam! hier een kereltje dat de hele dag al niet wil slapen.................. ja bij mij op de arm!! maar ben gekke gerritje niet haha, dus dat zijn steeds korte slaapjes en dan leg ik em in de kinderwagen en dan istie na 10 minute, of gelijk weer hysterisch! pffff, vermoeiend!
Mooie foto's allemaal , allemaal beauty's de mei-babe's !! Lin , kknuufffff hopelijk gaat het snel wat beter !!
View attachment 83185 heb haar lach op de foto!! (slechte kwaliteit, is met tel. gemaakt Nu even bijlezen..
Nou dan zal ik wel een luie baby hebben. Hij lacht wel super veel naar me, en maakt de mooiste geluiden. Maar rollen doet tie echt niet!
Vera draait wel vaker naar haar zij, maar omrollen, zal wel niet lang meer duren. Ze is best wel een beetje gedreven. Met 1 vinger als 'hulp' draait ze wel om. Maar ze wordt snel boos als het haar zelf niet lukt . Ach, alle kindjes hebben zo hun eigen intresse En als ze 3 zijn, doen ze practisch allemaal evenveel Ben bewust niet aan het vergelijken gegaan met Naomi Die was nl. al vrij snel met dingen . Maar altijd super om te horen, dat ze zo snel alweer nieuwe dingen leren en kunnen
Wat een schatje is Pom zeg. Leuk jurkje heeft ze aan ook! Ik heb in Rambouillet gewoond trouwens. Daar zul je vast ook wel eens geweest zijn dan als je in St Germain-en-Laye gewoond hebt. Mooi stadje is dat trouwens, maar wel poepie duur!
Wat schattig! Leuke romper is dat he... ECHT HEMA Ik vind mijn meiden altijd zo lekker Hollands in de Hema kleertjes Helaas is deze romper nog te groot voor L.yvia, maar heb hem ook voor C.elya gekocht en die draagt hem regelmatig. Vind hem zo leuk nl.
Hij is Vera ook nog wat te groot Ze is nu nog maar 50cm. Maar de andere rompers 50/56 worden te klein. Hoezo vaag??
Jelmar doet nog helemaal nop van rollen of wat dan ook... maarre, liggen jullie kindjes ook veel op hun buik?? ik leg Jelmar eigenlijk nooit op z'n buik.... vergeet het steeds!
rollem hier ook nog niet meegekregen. Ze ligt wel regelmatig op haar buik dan is het een worm dan wil ze alle kanten op haha schuift dan over haar buikje wat heen en weer
Hier ook nog niet rollen hoor, gelukkig niet! Vind het maar eng nu ze nog zo klein zijn Babe ik vergeet het ook steeds Dus eigenlijk alleen bij afdrogen na het badje hahaha... Ach zijn nekje is al hartstikke sterk, dat merk ik echt als ik hem vast heb Zo, hier lagen ze weer allebei om kwart over 7, wat een genot dat we onze avonden weer terug hebben Ach nu maar afwachten of het zo blijft, maar deze 2 avonden zijn mooi meegenomen. Zojuist oppas geregeld voor dinsdag, de halve finale gaan we met alle vrienden in de kroeg kijken, leuk Nu lekker een boek lezen in bed, trust!
ik hoorde iets over een inbakerzak met klitteband? weet iemand waar ik dat weg kan halen wil geen puckababy die vind ik niets. we bakeren haar nu in zown dekentje van de hema maar die maakt ze steeds los dus iemand tips?
maakt ze zich los uit die hema wikkelkleden? tja, Jelmar ligt er ook alleen overdag met kleine slaapjes in, geen nacht... hmmm, hier zweren we juiste bij de puckababy hihi, kwart over 7 al de laatset fles?! Jelmar had nu om half tien de laatste, wil eigenlijk ook kijken of ik dat steeds wat vroeger voor elkaar krijg hihi, hoeveel flessen had Mees dan vandaag Tink? en hoeveel tijd tussen de flessen?