Doorslapen? Wat is dat??? Euhhhh.... Meiden, ik heb een vraagje.... Hoe werkt een morning after pil????
@YenD De morning-afterpil bevat een hormoon (levonorgestrel) dat het innestelen van een bevruchte eicel in de baarmoeder voorkomt. Hoe eerder je de morning-afterpil neemt hoe beter, uiterlijk binnen 72 uur na het onbeschermde vrijen. Denk zoek het direct ff voor je op of bedoelde je dat niet Slaapt die van jou ook nog niet door dan?
Natas ik ben zo benieuwd naar de film! Nu helemaal na jouw kwijlnieuws... Nathalie welke fotoshoot op je hyves... Ik kan alleen de foto's in je map "iedereen" zien.. terwijl ik toch ook je vriendje ben? YenD ik heb je zien zitten hoor, bij de Frogers... lachen! Elea wat een prachtige kindjes. Waarom staat bij de namen een punt achter de eerste letter? Hoe spreek je de namen uit?? Alpenmama wat een heerlijk meisje wat ligt te slapen... Ze heeft zulke mooie ogen! Cygnet Pom is ook prachtig! Wat een schattig jurkje! Loran heerlijk die lachende Vera!
Kim allereerst heel veel succes morgen! De operatie gaat allemaal snel hoor, maar daarna doet best wel pijn... Maar je krijgt vast een pijnstiller dat het allemaal mee valt! Over dat verhaal van je kindje slaan, ik vind idd niet dat je overdreven reageert, iemand anders bepaalt niet hoe hij/zij JOUW kind corrigeert!!! Hoe moeilijk ik het ook soms vind, ik heb nl. vrienden die hun kind "corrigeren" door op een soort zacht zangtoontje "toe te spreken" nou slaat helemaal nergens op en werkt ook absoluut niet, 't is een draak van een kind, maar dat geeft mij nog niet het recht hem anders te behandelen! Dus doe ik ook maar niet, het is hun kind, moeten ze lekker zelf weten als ze hem verpesten (is op zich al gebeurd, ze kunnen hem nergens meer met goed fatsoen naar toe nemen maar goed). En een kindje slaan gaat nog veel verder dan toespreken vind ik...
Linnie fijn dat jullie zo serieus worden genomen en iedereen zo lief is voor Mike... hopelijk komt er echt heel snel een oplossing voor jullie kleine mannetje, dikke knuf! LvdB gelukkig alles ok met Vienne! Dionne welkom en tuurlijk mag je meekletsen! YenD ohoh wat heb je nu weer gesjouwd???? Morning afterpil moet je wel redelijk snel mee zijn (binnen paar dagen geloof ik), verder heb je er niet veel last van als het goed is, je kunt er misselijk van worden of hoofdpijn (zijn gewoon megamegamegaveel pilhormonen in 1x). Ik heb hem 1x gehad (kun je gewoon bij de apotheek krijgen is wel duur volgens mij 15 euro) en geen last van gehad.
puckababy is dat echt zo'n wondermiddel? slapen de puckabeebs allemaal de hele nacht door of lijkt dat maar zo...?
@sterreke dank je Gelukkig lijkt me erg gezellig hier! Wanneer is jou kleintje geboren? zijn er verder hier ook nog meiden die op 31 mei bevallen zijn?
Yes, wat heb je nu weer uitgespookt ?? Kim: Succs morgen!! genoeg ijsjes in huis hebben, is ook gen straf met dit weer. Lin: Sterkte in het zkh.. Wat een ellende, maar wat ongelooflijk fijn dat ze toch in zien dat Mike helemaal niet lekker in ze vel zit. Hoop dat jullie snel naar huis mogen, en dat kleine Mike (en mama) zich snel beter voelen. KNUF
We zijn nog op zoek naar het gewicht en de lengte het tijd stip van geboorte en de uitgerekende datum van : Cherrel(mama 2010) Sara(alpenmama) Finn(deedtje) Feyza (surayya) Yaro (kimonootje) Luuk (silvia) Sanne(silvia) Julotte(nathalie) de geboorte tijd van : Abigail(Yadi) Joost(Mariekebr1) Declan(mamaMei) Tim(queen78) Nick(lindaV) plus nog enkele lengtes an kiddies maar die worden niet overal gemeten.. Willen jullie via PB sturen? Dan kan ik deze week met de site bezig
degne die 31 mei was uitgerekend is bevallen op 3 juni , verder geen bevallingen op 31 mei althans in dit topic
Je kan wel een PB sturen met de gegevens, en ook de uitgerekende datum. Dan kan ik je erbij zetten op de lijst .
Yent mijn mannetje bleef lekker zitten in mama's buik en is uiteindelijk pas op 2 juni geboren... officieel zou ik dus een juni mama zijn nu!!!
Dat is de Pacco. Ideale inbakerzak. Heb hem zelf gekocht, was 50 euro en helaas maar 2 dagen gebruikt!!! maar dat komt omdat onze uk een buikslaper is en dus niet meer ingebakerd hoeft nu.. Maar echt die zak, is zoooo makkelijk. De puckababy ging redelijk, maar onze kleine werd boos op de puckababy, omdat ze toch nog redelijk kunnen bewegen! En armpjes onder het vestje ging niet, dan trok hij die gewoon open. Heb beiden dus nieuw liggen Je moet wat he al je kindje niet slaapt
Yes, vertel ons die sappige verhalen Ik zweer hier ook bij de puckababy! Ik overweeg zelf een standbeeld te maken voor meneer Puckababy Babe: jep laatste fles om kwart over 7, hij sliep om half 8 en werd vanmorgen om half 8 weer wakker Nu slaapt hij weer, het is eindelijk koeler in huis dus hij gaat denk wat slaap inhalen van de afgelopen dagen.. Fenna slaapt ook nog Over de flessen, hij krijgt er nu 4 op een dag: half 8 (190cc/6 schepjes), half 12 (190cc/6 schepjes), half 4 (190cc/6 schepjes), half 8 (210cc / 7 schepjes / 3 schepjes Nutriton). Hij drinkt ze niet allemaal volledig leeg, maar de eerste en de laatste wel, dus ben niet bang dat hij niet genoeg krijgt... Kimm: Succes vandaag! En ik vind dat je heel netjes gereageerd hebt op dat slaan, ik weet niet of ik zo rustig had kunnen blijven Maar idd, het zal van haar ook een impulsieve reactie zijn geweest en ze heeft haar excuses aangeboden, klaar dus Linnie: Knuf meis! Hoe rot het ook is, nu wordt het tot op de bodem uitgezocht en dat is denk ook wel fijn? Jeetje daar zit je dan op de bank om 8 uur, allebei de kindjes slapen nog... Wat zal ik eens gaan doen?
Hahaha, nou laten we het er maar op houden dat ik een leuk weekend heb gehad. Alleen niet stil gestaan bij t feit dat ik de pil nog niet slik. Zo dus ff morning after halen en ff receptje hebben voor nuvaring. Is wat veiliger hè hahaha!!