Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    ff wat anders:

heb nieuwe hyves aangemaakt (oude doe ik weg omdat er teveel mensen zijn die alles door lullen aan marcel)
    als je vrienden wilt worden met me is hier de link: Yessica Profiel - hyves.nl

2. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Thanx dames!
    De grote dag doen we sowieso pas als Finn ook kan lopen, wss volgend jaar september. We moeten het nog ff bekijken!

Ik ben dus gelukkig niet de enige die nog om de 3 uur voedt en er niet in krijgt wat er in zou moeten!
    @ Marjon: ik vind dat dus ook sneu om een uur met hem rond te lopen om het te rekken.
    Finn draagt vandaag een romper, t-shirt korte mouwtjes en een dun katoenen broekje, wel met sokjes! Het is dan wel geen mooi weer, het is niet koud buiten~!

@ Tink: Mika moet nog 3 weekjes naar school en dan heeft hij lekker vakantie. Ik heb dan nog 2 weken samen met hem en dan moet ik weer aan het werk. Ach daar heb ik ook wel weer zin in..

De eerste zijn hier zeker al weer begonnen met werken? Of gelijk vakantie er achter geplakt?

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik mag 16 augustus weer gaan werken , nu dus nog 6 weken vrij !!!! Heb nog totaal geen zin om aan de bak te gaan !!

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    yend: Leef je lekker uit meid :p Maar wel slim om het veilig te doen ;)

Marjand: Ook koen is een lekker mannetje hoor :D

Verder wek alles gelezen, maar mijn hoofd loopt op dit moment over, dus ben alles al weer vergeten SORRY

O,ja zag wel ene nieuwe Mama welkom

Hier een kl*TE nacht gehad. Mike had al om 20.00 een paracetamol gekregen en ik hoopte dat hij daarop door zal slapen tot de volgende morgen, maar om 3.00 wakker van de pijn. Om 4.00 toch maar gevoed kijken wat dat zou doen. Werkte ook niet. Toen elk kwartier opschreeuwen van de pijn. vanmorgen om 7.00 schoot mij pas te binnen dat hij zo vroeg al zijn pcm had gehad. Dus gelijk gezet en hij is gaan slapen. Ik dus ook nog even. Heb wel koppijn van de heftige nacht. Straks komt JOrdy kan ik weer ff met mijn grote vent knuffelen :D Want die mis ik ook wel ontzettend

5. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Deedtje: Gefeliciteerd!

Sterreke: Jij kan dezelfde foto's zien van mij als de rest hoor!! Haha. Het ging over de White Trash foto die van mij en mijn vriend is gemaakt.... nou ja zelf gemaakt dan!

Iedereen die gereageerd heeft op deze foto: Super leuk
    al jullie reacties erop!

Tante: Mijn vriend is fotograaf en we hebben een eigen studio/bedrijf!

Nieuwe mama's: Welkom!

Yes: Pas je wel op..... straks ben je nog zwanger van een scharrel!

Effe iets anders: Hormonen!!!
    Zoals jullie weten ben ik niet gestopt met roken tijdens de zwangerschap, wel minder gaan roken. Ik ga dus bevallen en steek geen sigaret meer op.... hoe bizar! Kan het niet laten als er een meisje in me groeit en na de bevalling ineens wel..... maar goed.. ik kan heel veel van me humeur wijten aan het stoppen met roken... rookte voor de zwangerschap een pakje per dag dus dit is best wel heftig voor me! Maar er is nog meer..... ik denk hormonen! Hebben jullie hier ook nog last van? Ik kan de hele dag huilen soms.... dan irriteer ik me aan alles!! Vannacht huilde Julotte tot half 4.... ben dus ook nog eens moe en dan ben ik al helemaal niet te genieten! De ene dag geniet ik echt enorm van alles om me heen en de andere dag heb ik het idee dat ik in me eentje wil wonen in een hutje op de hei.... dan vind ik iedereen storend en niemand begrijpt me... zo voelt dat dan! Misschien ben ik wel een dramaqueen... vraag me af of jullie dat soms ook hebben!
    Hetzelfde met yoga..... zaterdag was kindlief logeren en ik dacht zo... let's yoga! Nou niet dus! Bij de geringste aanraking down under zeg maar..... ik dacht dat ik de bevalling herbeleefde.... ik werd helemaal emotioneel en moest echt keihard huilen..... Mijn vriend zat te kijken alsof ie water zag branden.... maar even later ging het wel maar ik vind het zo raar..... Ik reageer zo anders op vanalles en nog wat...

Nou ik stop met klagen en hoop stiekem dat ik niet de enige ben......

6. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Ik ook de 16e..... pfff wil ook niet....

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Zo ik heb net de Implanon laten zetten, is dat ook weer gebeurd :) Hij is gelijk veilig, ook wel fijn ;) Volgens de HA word ik nu niet meer ongi, werd ik namelijk met de prikpil ook niet dus ik teken ervoor :p

Linnie: Oei dat is een rotnacht zeg...

Nathalie: Ja hoor, dat is herkenbaar! Is een combi van hormonen EN vermoeidheid :) Ik ben er nu aardig vanaf maar dat komt door die extreem lange nachten denk..

Roken: Ik was gestopt tijdens mijn zwangerschap en dom genoeg daarna weer begonnen :( Maar: Nu alweer een week gestopt en nergens last van, dus ben superblij :D

Werken: Ik heb nog 3 weken. Dat is 2 weken verlof en 1 week vakantie. Deze week zijn de kindjes de hele week thuis (behalve morgen, dan zijn ze op het kdv) want de gastouder heeft vakantie. Vanaf volgende week gaan ze op maandag en woensdag naar de gastouder en dinsdag naar kdv. Ik vind het wel een lekker idee dat ze eerst daar wennen als ik nog thuis ben, als het dan niet gaat kan ik ze ophalen.. En dus over 3 weken weer aan het werk, ik heb er echt zin in :D Heb een half jaar thuis gezeten, ben er klaar mee! Lekker weer wat doen, een beetje regelmaat hebben en weer collega zijn ipv alleen maar mama ;)

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Heel fijn dat het herkenbaar is..... hihi

10. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ruilen met mij???:p ik weet wel wat ik 's avonds allemaal zoukunnen doen. vienne heeft normaal d'r onrustige avondje na 8.. gister ging het heel goed bij de hp maar of dat nou goed of slecht is weet ik niet. dus vanavond zien we het wel weer. haha.. echt grappig.
    4 voedingen wow, zit nog op 6 a 7

genieten meis!

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Nee, gewoon bij de apotheek binnenstappen en erom vragen!
    Ik denk dat je wel anticonceptie kunt krijgen, weet ik eigenlijk niet...

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Je had toch ook die mensen kunnen verwijderen en je profiel alleen voor vrienden zichtbaar kunnen maken...

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    gedver, ontbijt tussen je oren...:p als het goed is ben je nu de klos.. of ben je al geopereerd? sterkte meis. zijn de kindjes thuis of gaan ze nu nog dagje logeren?

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Oh ok hahaha die foto is wel superdesupervet ja!! :D

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nathalie mag ik de link naar je hyves kunne we vriendjes worde ben ook wel benieuwd naar de fotos:D

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Eeeh ik herken dat niet zo, heb wel last van hormonen af en toe maar dat uit zich meer in vitten op mijn vriend (vooral als hij weer eens niet wakker is geworden 's nachts als ik een half uur met Marien bezig is geweest en als hij iets doet waar ik anders over denk :D)
    Verder valt het wel mee....

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja daarom kan ik ook weleens boos zijn op manlief !!

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Dionne,. eindelijk geactiveerd zie ik?? ;)
    Eindelijk heb je de weg hier natoe gevonden;)
    Pas maar op is verslavend hoor :)

@rest, alles bijgelezen, maar niet de puf om te reageren.
    Mijn nek zit vast :(, heb zo slecht geslapen..
    En voel me beroerd..

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    nathalie: ik had het bij de eerste ook heel erg. nu heb ik het wat minder. als het te lang duurt zou ik gewoon even met ha gaan babbelen. moet wel serieus nemen, maar het is nu ook erg vermoeiend (ook al maakt ze langere nachten, opeenstapelin van korte nachten) en je hebt nog wel even veel hormonen.

voeding: ik geef vienne ook nog om de 3 uur. 1x p dag 4 u en dan van 21.30 tot 05.00 of later. en vannacht zelfs half 3 weer! lang niet meer gehad..

heb nog veel meer gelezen, maar bent weer vergeten... ook hormonen.. shit ik moet over 3 weken weer beginnen... bleuh..

20. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Tuurlijk.... bij deze

Nathalie Profiel - hyves.nl

Deel Deze Pagina