Hier 5-6 flessen. Ze drinkt nog steeds niet 150cc. Zit tussen de 80 en 120 momenteel.. Al krijgt ze wel 150cc aangeboden..
nathalie ben ook wel benieuwdnaar je foto's. pffffff wat ze hier allemaal niet verzinnen om je bezig te houde whahhahahaha. Een huil lijst. Elk huiltje moet ik gaan bijhouden hoe lang en wat voor huiltje. Echt zo'n geen zin in Zijn ontlasting is ook op kweek gezet. OMdat die gifgroen is. Kijken of daar iets bijzit. Net gewogen voor en na de voeding en had 95 binnenkregen. Was netjes zeiden ze.
Och linnie, arm jochie toch!! knuff voor Mike!! Tink, ik ga ook voor de 4 flessen proberen, so far so good, half negen gehad, en begint nu wakker te worden boven hoor ik dus half één gan we wel halen en dan eindig ik vanavond om half negen als alles volgens plan gaat hihi, we shall see!! wil mn avonden met manlief ook wel terug inderdaad, want als we om half elf op bed liggen ben ike cht kaptot tegenwoordig!! Wat Yoga betreft, al een aantal keren gedaadn en voelt nog steeds niet zoals 'vroeger' hoor haha, maar word steeds beter!!
Wow Tink, misschien niet aardig om te zeggen maar dit is wel een beetje proppen bij zo'n kleine baby. Dat maagje is behoorlijk opgerekt zo. Ik begrijp wel dat het fijn is om je avonden terug te hebben maar dit zijn wel heeeel grote flessen. Nog geen 2,5 maand terug kreeg hij hele kleine beetje continu en nu 4 x per dag een enorme sloot.. En de Nutriton waarom gebruik je die? Alleen om door te slapen? Hoe zwaar is de kleine man nu? Babe... ik denk dat je je moet afvragen of je dit op deze manier wilt.. het CB en KA zullen dit niet aanraden (afraden is weer wat anders maar zeker niet aanraden). Kick ging naar 4 flessen met 14 weken en dat deed hij helemaal zelf (4 x 180/6). Hij was al heel vroeg volgens de boekjes. Hij wilde gewoon niet meer wakker worden rond 23:00 en ging dan mopperen.
Laat Vera hier ook zelf komen voor de voeding Zelfde principe als bij bv. Merk hier dat ze zelfs steeds meer tijd tussen rekt 's avonds, tot 's morgensvroeg. Er zit hier overdag 3 tot 4 uur tussen.. Aangezien ze zelf niet meer op kan dan max 120cc (van CB mag ze 150+5 wel hebben), denk ik dat ze nog steeds eraan moet wennen dat ze kv krijgt. Ze is ook nog maar een klein popje.. Naomi dronk daarintegen al wel 150-180cc. . Maar die was niet verzadigd te krijgen, kreeg met 5 weken al rijstebloem erdoor(kleine beetjes).. Maar dat zie ik Vera nog lang niet hebben/doen..
Ik kijk het effe aan en als ik eind van deze week nog zo explosief ben dan kan ik wel even met de ha gaan babbelen. Eigenlijk weet ik ook wel waar het mee te maken heeft.. Ik heb 9 jaar geleden last gekregen (door een mindere situatie met stiefmoeder) van hyperventilatie. Dit was met periodes en ging ook weer weg. Toen wij (vriendlief en ik) 5 jaar geleden bij mijn schoonouders gingen wonen ivm verbouwing ging het helemaal mis. Zijn moeder schold me echt voor vanalles uit (dat ik haar zoon vergiftig en toen ik zwanger was wilde ze niets met dat kind te maken hebben zei ze.....nu wel en dat wringt me) en ik ging enorm op mijn tenen lopen. Dus weer hyperventilatie en hartkloppingen. Kreeg er last van in de winkel en op de weg, resultaat was dat ik dit ging mijden en een paniekstoornis ontwikkelde.... en nu heb ik therapie (5 verschillende) gehad en is het er nog steeds een beetje. Heel irritant dus want je wereld is heeeeeel klein. De kleine was niet gepland omdat ik altijd zoiets had van eerst mezelf goed voelen en de wereld aandurven en dan een baby. Maar toen ik zwanger was wilde ik het niet weg laten halen.... dus nu is mijn wereldje nog niet groot genoeg en ga ik weer therapie zoeken, een die me wel helpt! Daardoor ben ik ook wat prikkelbaar en reageer ik soms nogal heftig! Uhhhh, BELANGRIJK.... als jullie iets willen zeggen hierover doe dat dan hier en niet op Hyves.... daar lezen te veel mensen mee.. o.a. schoonmoeder die heeft ook Hyves Wat een gedoe allemaal he!
Dan had ik ongeveer 200 mensen moeten wissen! Daar had ik een dagtaak aan gehad dan. Plus als je je hyves verwijderd dan zijn ook alle krabbels etc die ik geplaatst heb weg.
Oke... zo leer je van iedereen weer wat anders!! haha, tja.... ik weet et ook ff niet, hij drinkt al zo'n 3 weken 4 flessen van 150 en 's avonds een van 180... en soms moet ik hem dus echt wakker maken om 22.00uur om de laatste fles er nog in de doen..... en dat gaat dus met moeite, dus heb het idee dat hij op de 1 na laatste fles steeds al in zijn "diepe" slaap gaat... dus vandaar dat ik het nu wel ga proberen, maar goed.... we kijken het vandaatg ff aan, babies laten zich zowiezo niet in schema's drukken en als het niet werkt, dan blijven het er eerst lekker 5
Dean krijgt ongeveer 5 à 6 flessen pd, nu met de warmte wat vaker kleine beetjes. Maar het ritme wat er nu een beetje in zit is : 07:00-11:00-15:00-19:00-23:00 uur. Overdag flessen van 150 cc en de laatste is 180 cc. Dit gaat goed, dus voorlopig blijf ik dit lekker zo doen. Babe, ik moet Dean ook wakker maken voor fles van 23:00 uur, maar de 180 cc gaat wel op. Als ik hem niet wakker maak wordt hij rond 02:00 uur wakker en gaat vervolgens niet meer lekker slapen.
Cygnet: Dit is juist op advies van CB en KA Vorige week woog hij ruim 5,5 kilo Zij vonden het juist goed om zo vroeg al in zo'n ritme te zitten, zolang de baby het ook goed vindt... Ik citeer de KA: "Het is onzin om een baby uit zijn diepe slaap te wekken om er een fles in te duwen, gewoon afwachten wanneer hij komt en wat hij vraagt". Dit advies hebben wij opgevolgd en zo komen we aan deze nachten. Op het pak van Nutrilon staat het ook hoor En de Nutriton hebben we (ja ook op advies van CB) gebruikt voor het doorslapen, maar ook voor het spugen waar hij nog wel eens wakker van werd. Spugen is totaal over en het doorslapen heeft hij nu ook door, dus volgende week bouwen we dat af. En het kwam idd niet zo aardig over, ik weet heus wel wat ik doe
Middag Deedtje, gefeliciteerd!! Heel leuk zeg. Ik kan je helaas geen tip geven. Noah komt elke 3 uur. En dan drinkt hij 120cc op. Ach, de kleintjes bepalen vaal zelf wel wanneer ze wat meer willen. Een beetje onhandig, maar het is niet anders ( en gelukkig maar tijdelijk ) Vanochtend op het CB geweest. Meneer weegt 4915 gram en is 56 cm ( 3705 en 51 cm bij de geboorte ) Goed hé! Hij doet het wat dat betreft super goed Verder is Noah een onrustige baby die erg gevoelig is voor prikkels. Dus ik pas zoveel mogelijk de rust en regelmaat toe ( hij krijgt wel de fles op verzoek ) en het lijkt nu wat rustiger te worden. Wel vermoeiend hoor, een baby die veel huilt en altijd maar bij je op de arm wil zijn. Nu ben ik pertinent tegen het laten huilen van zo'n klein prupke dus dan ben je er wel even druk mee. Maar ach, het is maar tijdelijk en het is super lekker weer. Positief blijven! En ik krijg nog een compliment over Nathan, het is zo'n flinke vent 2.5 en overdag volledig zindelijk, hij moest een plasje doen en gaat zonder omkijken met de CB mevrouw mee omdat ik druk was met Noah, doet netjes een plasje met haar, handjes wassen etc. En netjes alle het speelgoed opruimen * trotse mama *
@Tink.. sorry dat het niet aardig overkwam maar ik vind het gewoon erg veel voor een klein mannetje en een klein maagje. En natuurlijk weet je wel wat je doet, dat is het laatste wat ik heb willen suggereren!! Fijn dat het spugen over is! @Babe.. zo zie je maar. Misschien gewoon eens met het CB over hebben want zoals Tink al zegt, de adviezen verschillen nog wel eens en misschien werkt het wel heel goed.
Loran, als Dean zou slapen van 23:00 tot 07:00 dan zou je mij niet horen nee. Maar helaas wordt hij rond 05:00 uur wakker, en gaat dan echt niet meer slapen. Ga het Gina boek er maar weer eens bij pakken.
ik wacht vandaag ff af, of het gaat zo met 4 uren ertussen en 4 flessen, we shall see! als het niks word of hem niet goed bevalt gaan we morgen lekker weer terug naar 5 flessen
Ze kunnen het best hebben. Vorig week ben ik weggeweest en had ik afgekolft en toen zag ik dat ik uit 1 borst al 180 cc kolfde! En als ze zelf drinken, is het vaak nog meer. Maar ik had voor twee voedingen staan, dus een 2x een fles van 180 en 50cc voor al ie meer wou drinken, en dat deed hij dus. Floris heeft 220 gedronken. Het kan dus best. En wat betreft doorslapen, Annemijn sliep met 15 weken ook het klokje rond. Bij Floris gaat het licht uit om 21 uur en dan slaapt ie tot 7. Vannacht helaas niet, maar er zat hem een heleleleleleleleleel dikke poep broek dwars! Dus vannacht er weer eens uit geweest! Het is veel maar het kan