Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier miss 2 regendruppels gevoelt vandaag is nog heerlijk droog charlotte drinkt nu ook weer haar 120cc op dat is egt al wel bijna week geleden dus nu van profiteren aangezien het weer warmer gaat worden.

pfftt ben zo moe zit te denke zal ik wat doen of ff slapen hhmzz

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

dat klopt ook , Marit heeft vandaag tot nu toe ook al haar flesjes opgedronken , zou dat dan idd aan het warme weer hebben gelegen ?
    Als het goed is kunnen we dat deze week nog gaan testen !!

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0

hihi, moet je doen!

heb ze allemaal een poepie laten ruiken hé met die borstvoeding (of gebruikt men die uitdrukking sinds 1986 niet meer :D;))

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    zijn er dames de binnenkort terug moeten gaan werken?

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon ik denk het wel vnaaf gaan we nog ff wat testen elke keer als charlotte rond 20uur haar flesje krijgt begint ze mega hard te gillen en wilt ze niet drinken dit al anderhalve week zo als ze vnaaf weer zo huilt laten pak ik haar stevig vast en laat haar ff lekker huilen in plaatst van de fles erin te proppen heb namelijk het idee dat ze ff alles kwijt wil

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

vreemd zeg ...........maak je haar wakker voor dit flesje of komt ze zelf ?

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ze komt altijd zelf behalve voor de fles van 24uurmaken we haar wakker

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Marjan, hoe ist met je vader inderdaad?
    Dag, en met je Smoeder?

Yes, naughty girl :p en die froger heeft echt een slechte huid!! whahaha,

Hier net ff boodschapjes gedaan en..... gezondigd..... maar de nieuwe Magnum Gold is ECHT wel heel erg lekker :D:D:D

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier is het super lekker weer! Tenminste, nu war wolkjes maar tot een uur geleden vol op zon, nog geen regen gezien.

Oeeeeh ik kwam net wat back up cd's tegen van Rein en mij van een jaartje of 6 geleden... owowowow wat een tuig :D :p

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Noah lacht trouwens hard op,alleen dan wel in zijn slaap hahahaha.
    Echt grappig, hij giert er over maar ligt helemaal in coma :D

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Tante Mars... van Pom is de geboortelengte niet bekend! We schatten zo'n 52 cm

Morgen weer naar het CB ben heel benieuwd.

@Tink... blij dat je niet boos bent :):D Je hebt helemaal gelijk: als ze maar tevreden zijn!! Lekker toch? (wie ben ik ook met mijn grote mond :))

Vandaag een heerlijke klusdag. Badkamer en toilet brandschoon, koelkast helemaal uitgemest en schoongemaakt, afwasmachine uit en ingeruimd, afgewassen (2 pannen), boodschapjes gedaan en ik ga zo lekker mijn oude kleren uitzoeken. Goed bezig hè?

Vanochtend Pommetje in bad gedaan.. ze genoot! Ik heb zo'n babyinzet gebruikt... super handig als je alleen bent. Het was echt een heel leuk gezicht om haar zo te zien genieten.

Versiering / kaarten Pom is morgen 2 maanden.. de versiering en de kaarten komen een beetje m'n neus uit dus die ga ik morgen opruimen. Hangt de boel bij jullie nog?

Magnum Gold... Yech, hij viel mij echt tegen! Ik baal nog steeds van Ben & Jerry's die hun Caramelsutra uit de handel hebben gehaald!! Verslaving!!!

Yes... leuke foto met Froger! Als je langs komt neem je Dean dan mee?

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Cygnet, de kaarten heb ik vorige week al weg gehaald, werd er schijtziek van.
    Alleen de naamsticker zit er nog op.

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag

kaarten: vandaag opgeruimd en weer gelezen. radio aan met zielige muziek en daar gaan we... (hormonen, ik heb er ook last van).

arka: ik begin over 3 wkn :(

verder alles gelezen maar weer vergeten. ben moe, ga zo voeden en slapen denk ik.

hoe doen jullie dat trouwens (heb het al een beetje gevraagd maar loopt even anders). over 3 wkn werken dus. ben al gaan kolven. maar afgelopen vrijdag bbq, vanavond sporten, vrijdagavond verjaardag. zo gaat mijn bv allemaal op voordat ik al ga werken... moet ik dan toch elke dag aan de slag?;)

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb alle kaarten zo'n 2 weken geleden naar beneden gehaald! overal gaatjes in gedaan en in een multomap gestopt! vond inplakken zon gedoe, en kreeg deze tip van een vriendin!

15. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Meld me weer even.
    Vandaag op na controle geweest bij gyno.
    Alles helemaal goed en stond zo weer buiten.
    Mocht ik in de toekomst nog een keer zwanger raken dan krijg ik uit voorzorg Proluton injecties.
    Heb gezeggt dat ik haar weet te vinden mocht het zover komen, wat ik stiekem wel denk:p:D.
    Ga toch nog een gokje wagen opeen jongen, ook al ben ik er sterk van overtuigt dat het dan wederom een meisje wordt.
    Maar dan moet eerst Feyza ook naar school zijn, dus dat gaat zeker nog 2 jaar duren.

Ga nu even gauw eten voorbereiden, Derya slaapt nog en Feyza slaapt bijna dus er is nog even rust in de tent.

Tot later.

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das een goede tip , zit hier rond de 150 kaarten , ook geen zin om op te plakken ..............................

17. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Hey dat vind ik ook wel een strak plan.
    Heb ze bij S en D ook geplakt, kost een hoop tijd.

O heb trouwens de eerste 160 foto's laten ontwikkelen en verwacht ze morgen in de brievenbus.
    Dus dat wordt ook plakken.

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

Ik moet ze ook nog gaan bestellen , wil dat eigenlijk nog wel in mijn verlof doen !!!

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Deedtje, van harte gefeliciteerd zeg! Hoe romantisch op het strand!!! Heerlijk!!!!

Kimm, hoe gaat het met je??? Hopelijk niet teveel pijn?

Linnie, nogmaals sterkte meid. Nu ook nog ieder huiltje in de gaten houden.....pfff Heb je lekker met je grote mannetje geknuffeld?

Sur, fijn dat alles goed is! Toch weer lekker om te horen. Ik heb mijn controle over twee weken....ben benieuwd! Hopelijk mag ik dan weer buikspieren gaan trainen :D

Poeh, wat heb ik nog meer allemaal gelezen........

Kaartjes hangen hier nog in de gang, hangen me nog niet in de weg, maar dat idee van die map vind ik wel heel goed! Ik ga eens even een mappie kopen :D

Mannetjelief is aan het fietsen. Met de racefiets de pas op....tja, waar je zin in hebt ;)
    Dochterlief ligt heerlijk te tukken. Ik ben zo blij dat ik ben begonnen met de rust en regelmaat regels. Tuurlijk hou je je er niet strikt aan ieder moment van de dag, maar na twee dagen zie ik echt al wel verandering bij Sara. Ze wordt supervrolijk wakker en heeft nog niet weer zo gehuild dat ieder troostmiddel tevergeefs is. We hebben nu door dat ze echt die behoefte heeft om in haar bedje te slapen ipv op onze arm of in de box en ze wordt lachend wakker. Heerlijk!
    Ik zit dus hier lekker bij te lezen en tussendoor beetje aanrommelen, wasje hier, luieremmer legen daar, aanrecht netjes maken, gisteren heeeeerlijk de koelkast helemaal gepoetst en alles weggegooid wat over datum was (bloos bloos), tja, gewoon lekker aanrommelen. Ik hou er van!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Charlotte past niet meer goed in haar wieg dus ik ga haar bedje van haar slaapkamertje maar bij ons op de slaapkamer neerzetten en de wieg wegdoen weer terug naar schoonouders

Deel Deze Pagina