vraagje voor mama's met beebs die al over zijn van de wieg naar ledikant... ging dat in 1 x goed? missen ze dan niet dat overdekte van de wieg? (ik heb geen klamboe, vind dat vervelende enge dingen! en ga er gewoon vanuit dat Jelmar niet geplaagd word door beestjes! )
Hier slaapt Sara overdag sowieso in haar ledikant. We hebben er wel een hemeltje bij....'s nachts in de wieg, maar overdag geeft het geen problemen dat ze in het 'grote' bedje komt.
Kick is met 6 maanden overgegaan en nooit problemen gehad. Hij was natuurlijk al wat ouder maar misschien was hij toen juist meer bewust dan met 2 of 3 maanden.
Babe ik had dat ding boven de wieg al weggehaald omdat charlotte graag om zichheen kijkt overdag slaapt ze al in haar ledikant en dat gaat prima
ohh spannend net een sollicitatie verstuurd voor de functie van assistent begeleider op een woon-werk boerderij in ansen(is 50km hiervandaan) dit is al de 5 keer dat die vacature op internet staat en elke keer solllicireerde ik niet maaar denk nu doe ik het gewoon
Annemijn is met 5,5 maand zonder problemen overgegaan naar haar ledikant. Ik heb een vrij grote wieg, waardoor ze er erg lang in kan liggen!
Heb vandaag maar eens mijn educatieve hoed op gezet (en ook nog goed voor de portemonnee Ik ben met Annemijn naar de bieb geweest, ze was er niet weg te slaan, kwam met steeds meer boeken aangesleept. Toen ging ze zitten omringt door de boeken en daar zitten lezen, zoals ze zelf zei! Zo schattig. Annemijn zit nu thuis al een uur met haar boekjes. Oke oke, dit had ik dus al maanden geleden moeten doen! Domme ikke
Nog weer ff een berichtje van Linnie. Mike zijn slik foto is verschoven, omdat ze een plekje hadden voor de ph-metrie! Dat is dus heeel mooi!! Hopelijk snel wat duidelijkheid voor Linnie en hubs!
Even goed nieuws. Mike heeft zo net om 16.00 zijn ph-metrie gekregen. Dus nu 24 uur met een slangetje in zijn neus om te kijken of de medicijnen zijn slokdarm genoeg beschermen. Morgen om 16.00 mag hij er weer uit Dan woensdag waarschijnlijk de slikfoto. Ben benieuwd naar de uitslagen. Nathalie: Heftig allemaal voeding. Mike komt meestal om de 3a4 voedingen. EN krijgt 5 a 6 voedingen. Heel soms nog 7.
nog geen gescheurde boekjes? ik vraag me alleen af of Daan de boekjes dan nog terug zou willen brengen. ik haal meestal afgeschreven boeken voor 50ct, die vindt hij ook helemaal geweldig. goed bezig hoor, pip!
oooooooooooow dat wist ik niet dat door jou geplaatste krabbels dan weg zijn... da's dan wel handig ja!