Sterreke ik was 2 jaar gestopt. Maar door de scheiding enzo toch weer begonnen. Heb gister ochtend laatste sigaret op, en ben mega trots. Heb er weinig last van, en als het begint te kriebelen neem ik een kauwgompje.
Marjand: Wow wat een flinke vent En heftig hoor, met je vader Hoop dat hij snel opknapt! Dag: Over heftig gesproken, jullie krijgen je portie ook wel KNUF! Linnie: Hoe is de nacht gegaan? Yes: Tuurlijk kan je stoppen, kom op meis Ik was ook 10 maanden gestopt en daarna weer begonnen Vandaag alweer precies een week gestopt en het kost me echt totaal geen moeite Volgende week feestweekend hier in het dorp, dan zal het moeilijker zijn maar ik wil het echt volhouden, het kost ons klauwen met geld Pff hier was het vroeg vanmorgen, althans als je zo verwend bent als afgelopen dagen 5 over 6 wilde meneer de fles, daarna wel gelijk slapen maar toen was ik al wakker.. De zenuwen voor vanavond beginnen flink te komen, brr.... De kindjes zijn nu de hele dag naar het kdv, dus ik heb zomaar een hele dag vrij Ik ga hier een grote schoonmaak houden en misschien nog even de stad in. Maar als het erg heet is blijf ik lekker in de tuin Vanavond komen mijn schoonouders oppassen, zodat wij voetbal kunnen kijken in de kroeg. Wel aan het water, lang leve Prodimed
Goedemorgen Dames charotte heeft prima geslapen in haar ledikant kon wel merken dat ze in de zijslaper niet zo lang slaapt want om 24uur fles gegeven en om 4uur weer wel als wehaar inbakeren is dit rond 5 uur maar goed zou fijn zijn als we van het inbakeren af kunnen komen Kimm nog geen nieuws?? die ligt bij te komen als klopt word vandaag me boek bezorgd morgen rood van stephanie meyer ooohh ben zo benieuwd wat er nu gaat gebeuren
12 aug, dan is ook al mijn vakantie op helaas... Ben nu dus aan het denken op afbouwen. Heb haar gisteren al een flesje gegeven, maar wat doen mijn borsten pijn!!! Ze zeggen altijd: voorlaatste voeding afbouwen, maar zou net die (samen met ochtend en avond) misschien nog willen blijven geven terwijl ik werk. Heb jij ervaring Zijn er dames met ervaring met afbouwen en hoe je dat precies aanpakt? Welke voeding weglaten? Wat met pijn aan borsten? Hoe eerste voeding en laatste twee zo lang mogelijk aanhouden? Thanks ladies!! xxx
och en ben nog iets vergeten vertellen ik heb goedkeuring gekregen om de volgende 15 maanden 4/5 te werken. Ik ben dus elke woensdag thuis! joepie!
Goedemorgen overigens.. Vera was vannacht op tijd wakker, lees 3uur, en niet meer willen slapen.. *gaap*. Ben nu beide meiden gereed aan het maken voor een ziekenhuisbezoek met Naomi (contrle ogen). Zal mij benieuwen.. @ Dag, jeetje hetig zeg.. @marjan, Wow, wat een flinkerd @ Natas, fijn dat ze ok zonder inbakeren toch goed geslapen heeft
Stoppen met roken... Vind het knap dat je zo van het 1 op het ander moment kan stoppen. Mijn hubs is per 2jan. gestopt (wou hij doen ivm. zwangerschap, kleine, geld etc.) . Heeft er totaal geen moeite mee gehad. Blijf het altijd weer 'knap' vinden dat je zo kan volhouden, om te stoppen. Omdat het een gewoonte geworden is . Petje af dames!
Arka: Super zeg. Minder werken. Marjand: Lekker hoor zo'n hollands welvaren YenD: Weer een beetje bij geslapen? Pip: Ook bij kunnen tanken? Natas: Fijn dat ze zo goed geslapen heeft. Hier weer niet zo'n goede nacht gehad, NIet hoeven voeden, maar MIke is vanaf 3.00 elk half uur wakker geweest en ligt dan te woelen en te kreunen (Jengelen). Met zijn speen was hij dan weer even rustig en na een half uur begon het weer. Net nog wel even een uurtje kunnen slapen en hoop dat dit straks ook nog lukt
Goedemorgen! dames met slechte nachten maar veel koffie drinken vandaag enne... ik ben ook superzenuwachtig voor vanavond!! Jelmar gister om half negen de fles, negen uur in bed, half tien de speen ingedaan en toen was het stil..... tot kwart over acht vanochtend
Linnie pffftt het breek je wel mega op zo of niet? te zien dat je kindje zoveel pijn heeft vreselijk moet er niet aan denken je hebt er miss niet veel aan maar voel egt met je mee **KNUFF** Babe wwaaauww geweldig zeg egt super hoor dat krijgen wij niet voor elkaar zie het ook nog niet gebeuren
Mogguh !! @Lin , dikke knuuff, hopelijk kun je vandaag nog ff bijslapen ..... Hier Marit vanochtend een oranje jurkje aangetrokken , klaar voor de strijd van vanaaf , maar toe spuugde ze haar hele fles er weer eens uit .........................................................dus jurkje zit weer in de was ........................ hopelijk geen voorteken dat nederland gaat verliezen !!
Marjon ja want ze werd al om 3uur wakker toen speentje terug gedaan heeft ze het nog een uur volgehouden druk altijd eerst de speen terug en dan houdt ze het meestal nog een uurtje vol
@ linnie; hoelang moet mike ongeveer blijven? Om 1 uur vanmiddag moet ik ons jochie ook op laten nemen
zo zielig voor die kleintjes maar gelukkig dat ze wel goed geholpen worden dames!! knuffs voor jullie!! Tja, dat Jelmar vanaf week 7 doorslaapt hadden wij natuurlijk ook niet verwacht...en waarom... geen idee! heeft volgens mij wel ook met gewicht te maken toch? hij was met 6 weken al 5100gram... hoe zwaar is charlotte nu natas?
ik vind het zo erg voor de kleintjes in het ziekenhuis, en al helemaal erg voor de mama's! Sterkte meiden! Doorslapen: ik durf het bijna niet zeggen, maar Ariadne slaapt al van in het begin door. Nu wordt ze soms rond 5u wakker, maar dat vind ik nog altijd hemels zo'n lange nacht
Brrrr.. 5 uur vind ik geen doorslapen.. dat is me echt te vroeg. Vanochtend was het hier ook vroeg 6:40... Ik denk dat mevrouwtje toe is aan iets grotere voedingen maar vandaag hoor ik wel hoeveel ze weegt (13:30 CB). Stoppen met roken? Ik ben in december 2007 gestopt (zwanger van Kick) en nooit meer gerookt sindsdien. Heerlijk! Ik vind het nu zo ontzettend smerig! Iedereen die net gestopt is: succes! En zet 'm op. Als ik het kan (met mijn 20 peuken per dag!) dan kan iedereen het!!!! Vandaag dus naar het CB... ben benieuwd (en natuurlijk vaccinaties.. mmmm.. dat vind ik niet leuk) Ziekenhuisopnames Heeeeeel, heel veel sterkte en snelle beterschap gewenst aan de mannentjes! knuffeltje
Morgen! Doorslapen doet Noah echt nog niet. En ik ben bang dat het ook nog wel even gaat duren. Gisteravond om 22 uur de laatste fles, toen om half 3 en vervolgens om half 6... * gaap * Overdag komt hij echt elk 2.5 uur, 3 uur. En dan is het wakker en direct schreeuwt hij HONGERRRR. Rekken is dus ook geen optie. Hij heeft regelmatig dagen met nog 8 voedingen hoor. Meer dan 120cc krijg ik er niet in. Hij drinkt gemiddeld 800-900 cc op een dag, dus dat is wel oké. Het is natuurlijk ook een flinke kerel, hij is 1100 gram gegroeid in 2.5 week. Maar toch... ik zal het wel fijn vinden als hij iets langer er tussen laat zitten. Dit ritme heeft hij al vanaf de geboorte, en hij lijkt het lekker zo te laten. Moeilijkmoeilijkmoeilijk. Inbakeren mag niet ivm heupdysplasie in de familie en omdat hij tot 33 weken in een stuit heeft gelegen. Aan de mama's met kindjes in het ziekenhuis, dikke knuffel!!