Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Wupsie waarom moet jou kleine worden opgenomen?

Babe weet niet precies hoeveel charlotte weeg we moeten donderdag weer naar cb dan ff wegen

2. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Het ventje komt om van de pijn.
    Zitten nu op de hoogste graad allergievoeding maar hij huilt zo tijdens het drinken. Dus hij gaat steeds slechter en moeilijker drinken. Ook tussendoor spuugt hij maagzuur. Ze weten het dus niet.
    kan ergste vorm koemelkallergie zijn of erge reflux, erge darmproblemen of virus/infectie.

wil me ventje niet meer in het ziekenhuis hebben, maar op ten duur heb je geen keuze meer. Wij zijn ook op!

Met de nexium start dronk hij 5 dagen echt super!! flessen fvan 150, na die dagen ging het minder en nu wil hij na 75 stoppen zon pijn:(

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

OOHHH jeetje zeg vreselijk om te zien he als je kindje pijn heeft.
    Hier worden we vaak ook moedeloos tijdens de voedingen van Charlotte ene keer gaat super maar andere keer vreselijk huilen dan word ze helemaal hysterisch we krijgen ook vaak met moeite 120cc erin geen idee wat het is ze zit nu ook aan de NAN hypoallergene voeding.
    Voor hoelang word je menneke opgenomen? en mag je zelf bij hem blijven>

4. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hier ook met moeite de 120 en de laatste dagen komt 100 steeds vaker voor (zoals vandaag al 2 keer).

En dat is gewoon niet goed! Hij wil zo graag drinken, maar na 2 slokken krijst hij!

Maar NAN is nog niet hypoallergene genoeg mocht er iets zijn hoor!

Wij zijn van friso naar Nutramigen gegaan en nu naar Neocate. (op voorschrift kinderarts).

Opname is eerst 2 dagen observatie en dan behandelen als nodig. Misschien is het toch koemelkallergie en slaat de melk snel nog aan. Maar we konden het gewoon niet meer afwachten!

Ik mag er 24 uur per dag bijzijn, ze raadde het alleen niet aan.

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Wupsie fijn dat je 24 u pd er bij mag zijn en waarom raad ze het niet aan dan?
    Omdat het te vermoeiend is ofzow?

6. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Omdat je zelf tot rust moet komen. Jijzelf kan namelijk een spanningsveld oproepen, waar je kindje dus weer op reageert... En je kunt beter fit zijn als hij weer thuiskomt, dan dat je dan al helemaal op bent.. Ik weet nog niet wat ik ga doen hoor!

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    arm kleintje wupsie :( hoop dat ze snel een oplossing vinden!!

Het weer valt hier tegen vandaag, bewolkt en winderig en niet superwarm!

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

OOhh zo ik snap het hmmzz is denk dat ik dag en nacht erbij zou willen zijn maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd vanmij omdat ik niet in jullie situatie zit lijkt me heel moeilijke beslissing.
    Je moet idd gewoon doen waar jij je prettig bij voelt;)
    Het is al een voordeel dat je er 24uur pd bij mag zijn dan kun je zelf kiezen wat je wilt

9. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hier is het heet! Maar wel erg lekker met een windje :)

Wupsie, he bah wat een verhaal :(

Natas: Huilt Charlotte nog steeds zoveel bij de fles?

Assz: Ach dat doorslapen kan zomaar ineens hoor! Mees deed het op de vierde dag al :$ Maar daarna weer en tijdje niet, tussendoor soms een lange nacht en dan ineens weer 2 keer per nacht komen. Het is ongeveer sinds 7 weken, net als Jelmar, dat hij echt de nachten doorhaalt. En pas sinds een week dat hij 12 uur aan 'e'en stuk slaapt.

Babe: Kijk, heerlijk zo'n nacht! Dus het ging goed met 4 flessen? En zenuwen: AAAAAHHH hier ook :) Mennn ik moet bezig blijven, heb de kriebels in mijn buik :D

Nou hier een heleboel kasten opgeruimd, lekker gevoel :) Zus kwam nog even een bakkie doen en ik heb een taart gebakken voor mijn schoonouders, als dank voor het oppassen. EN als omkoopmiddel dat ze (eventueel) zondag weer komen :p

Nu echt schoonmaken, vanmiddag nog even naar de winkel en dan alweer de kindjes ophalen :D Wat gaat zo'n dag altijd snel zeg, veel sneller dan als ze er wel zijn haha ;)

XXX

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    wupsie herken zo jou verhaal in de mijne. Hier van het weekeind ter observatie geregeld.
    Gisteren en vandaag de ph-metrie morgen de slikfoto en dan wachten op de uitslag.
    Aan de hand daarvan kijken we hoe of wat verder.

Ik ben wel gewoon 24-uur per dag bij mike zodat ik bv kan geven. En door slechte ervaring met JOrdy in een ander ziekenhuis laat ik mike niet alleen.
    Moet zeggen dat het wel vermoeiend is. Maar alleen laten kan ik echt niet.

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Jullie knuffels en al doen me goed hoor. Ook al zijn ze digitaal. Het si al heel erg fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan. En dat jullie dan zo meelevend reageren doet me goed.

Uhmmm wilde op nog veel meer dingen reageren, maar weet het niet meer

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ja, ik ga Smoeder ook weer vragen voor zondag als we winnen!! :)

13. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @linnie en wupsie: ik hoop dat ze snel vinden wat er aan de hand is hoor! Zo zielig voor die kleintjes.

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    sterkte lin en wupsie. kan niet vaak genoeg gezegd worden :)

viënne vandaag naar cb geweest. ik ben ook mee geweest ;)
    in 4 wkn bijna kilo erbij en 4 cm. netjes toch! ook de prikjes gehad. ze huilde zich zo erg overstuur dat ze moest kokhalzen. dat ken ik van daan ook wel, die kan zich soms zo overstuur huilen dat hij bijna gaat hyperventileren...
    daarna heeft ze weer lekker liggen brabbelen tegen de mobiel. sinds vandaag maakt ze geluidjes. echt zooooo lief! vooral die 'kikker' geluidjes als ze lacht :)

15. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Lvdb: mooie cijfertjes! Zielig hé die prikjes. Wij moeten morgen gaan ;). Ben ook wel echt benieuwd naar haar gewicht en lengte, is al 4w geleden dat ze nog gewogen is, toen 4,1 kg.

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey meissie's!!!!

@mama's met baby in het ziekenhuis: dikke knuffel....

@babe: door slapen heeft hier niet met gewicht te maken...helaas denkt Koen dat het etenstijd is om een uur of 3/4 en 3 uur later gewoon weer. Grotere flessen gaan er echt nog niet in..Hij drinkt maximaal 135cc en das al proppen...Ach ooit komt het wel.

@Hier: Vandaag zijn Koen en ik op de foto geweest we komen in de plaatselijke krant. We hebben prijs gewonnen bij de rabobank..Joehoe!!! Dus we hebben een nijntje stapelringen ding gewonnen en een nijntje baby-bubbels. Grappig he....Elke maand wint een nieuw bakken baby zo'n prijs dus we waren er met nog 2 andere baby's...Tot nu toe heb ik Koen niet met een andere baby gezien...WOW wat is hij GROOT, ik dacht tot nu toe dat het wel mee viel.....Er was een babietje van 11,5 wk en een van 5 weken...ehhh die vielen beide in het niet bij deze kolos.....

Nu mijn vader:
    Gister weer bij hem geweest. Ik geloof dat hij met de dag dunner word, maar goed eten kost hem ook zo veel energie dat hij er weinig eet. Verder mag hij heel misschien morgen naar Gorinchem en dat is fijn want dat betekend dat zijn bloedwaardes eindelijk onder controle zijn. Nu is zijn natrium veel te laag en als ik mij niet vergis zijn kalium ook... Verder was hij gisteren heel erg warrig, nu kan het komen door het te lage natrium gehalte. Maar was wel vaag. Hij zei hele vage dingen en gaf regelmatig antwoorden dat ik dacht ehhh ok dat kan je ook zeggen natuurlijk....Verder had ik zaterdag een foto laten afdrukken van zijn 3 klein kinderen op 1 foto, die hij nu heel de dag bekijkt en aan iedereen laat zien die het maar wil. Dus dat lijkt hem goede moed te geven. Want het is niet niks......

Jullie dank je wel voor al die lieve woorden en het mee leven met mij...Doet me goed. Sorry dat ik jullie nu een beetje verwaarloos maar echt komt weer goed....

17. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Marjand: knuffel hoor. En wat een super goed idee van die foto met de kleinkinderen. Dat het hem veel nieuw moed mag geven!!

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja dank je...komt vast helemaal goed. Hij begon gister al wel weer een beetje met grapjes maken.....En dit is de foto, zou ik ook blij van worden als ik die telkens zag als ik wakker werd....:D

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een vrolijke foto !!

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja he...mijn nichtje is bijna 3 en wil de hele dag Koen op schoot....En mijn neefje is 5 en die vind het bij vlagen leuk...Koen altijd maar niet altijd op schoot....Lachen he...Hij vroeg van de week wanneer ga je nou weer eens werken??? Ik hoezo? Nou dan komt Koen bij ons en jij niet....(Hmmm leuk hoor, duidelijk 2de plaats voor mij):D

Deel Deze Pagina