Wupsie en Linnie, dikke knuffel voor jullie en jullie mannetjes! Dat er maar snel verbetering mag komen en die lieve schatjes niet meer zoveel pijn hebben...... Marjan, fijn dat de waardes zo zijn dat je vader naar Gorinchem mag. En super leuke foto zeg! Geen wonder dat hij die aan iedereen laat zien. Wat een plaatje! Loran, heerlijk door de wei rennen! Haha! Zo krijg je je beweging wel.... Sara heeft van 22.00 uur doorgeslapen tot 06.30 uur, toen speentje gegeven en toen pas om 08.00 uur de fles!!! Wauw wat een nacht!!! Ik wil proberen om 07.00 uur de fles te geven ivm werken straks, maar ach, zo een keertje uitslapen vind ik ook niet vervelend. We zijn er hier weer helemaal klaar voor hoor! SPANNEND!!!
Tink het gaat nog steeds niet geweldig met de fles elke dag huilt ze wel weer bij een fles. Marjand **KNUFF** kom ook ff fotospam doen Net me schoonmoeder charlotte de fles laten geven is voor eerste dat iemand anders buiten jesse om Charlotte de fles gaf vond wel moeilijk dus ben lekker aan de wandele gegaan met de hond
Hier geen oranje uitspattingen maar natuurlijk wel gepast nerveus (hihi) Net naar het CB geweest: 60,5 cm en 5,6 kilo! Gaat lekker met de dame. Alles goed. De prikjes waren natuurlijk niet leuk maar nu ligt ze lekker te slapen. Zo eens kijken of ze wat wil drinken. @Marjan: dikke knuffel @Alpenmama / Natascha: geweldige foto's! Ik ben lekker alle kaarten aan het inplakken en de kadootjes aan het opruimen. Grootste uitdaging is om te bedenken wat er nu in de kast moet staan!!
Hier zijn Fenna en Mees allebei in het oranje naar het kdv, en ze waren niet de enige Ik heb ook mijn oranje shirtje aan en ben onderhand bloednerveus, wat duurt die tijd lang zeg... Het hele huis is schoon, pfff ik ben de perfecte huisvrouw Nu even snel wat boodschapjes halen voor mijn schoonouders, die zullen ook wel wat willen drinken vanavond haha! Manlief kon ws wat eerder naar huis dus dan kan hij de kids halen, lekker makkelijk Nu maar hopen dat mijn schoonouders op tijd zijn en dan om 7 uur richting de kroeg
Pfff, even klagen hoor. Ben net weer even een regelneef geweest voor mijn schoonouders. Wat is de ANWB een schijtorganisatie!!!!! Die mensen staan dus nu al twee weken in Italië met een kapotte auto he!!! Niet te geloven. En denk je dat de ANWB zich daar druk om maakt? nee hoor.....die laten ze zitten en nemen het hen ook nog kwalijk dat ze zelf iets proberen te regelen daar.....het gaat om een kapot slangetje mensen, waar hebben we het over? Dat moet dan vanuit Nederland verstuurd worden, want volgens hen is het in Italië niet te krijgen, versturen ze het te laat en dan komt een week na de melding aan, blijkt het een verkeerd slangetje te zijn!!! Dan gaan Souders zelf een slangetje bestellen, want een auto krijgen ze ook niet omdat die ook niet te krijgen is volgens de ANWB, duurt dat ook weer vijf dagen en zou vandaag er zijn, nee hoor, eerst donderdag of vrijdag. ANWB is boos omdat ze zelf het slangetje hebben besteld, maar intussen heeft de ANWB wel beloofd dat er nu wel een vervangende auto komt, dat roepen ze al drie dagen en vandaag krijgen ze te horen dat die er toch niet komt. Lukt niet om wat voor reden dan ook en ze gaan ook niet betalen voor en een leenauto en een slangetje. Intussen staan die mensen daar al anderhalve week langer dan gepland terwijl er ook weer gewerkt moet worden!!! Pffff.....mijn schoonzusje en haar vriend moeten morgen terug, want haar werk begint moeilijk te doen, dus ik heb een treinreis voor ze uitgezocht. Nu moeten ze gaan reserveren, dus please laat er plek zijn! Souders wachten wellicht nog wat langer, want hun werk begrijpt het wel. Anders moeten ze zelf een auto huren....echt zo zielig he, ik had mijn schoonzusje net huilend aan de telefoon, ze zitten er echt doorheen. Ze worden van het kastje naar de muur gestuurd......bedankt ANWB, we zijn al jaren lid en betalen dus al jaren lidmaatschap en dan heb je ze een keer nodig......
@Loran Tja werk goed hoor dat rennen achter loran aan Heb alleen nu wel last van mijn bekken weer... Moeten toch maar er het loran dieet van maken ofzo en dan vijf euro per uur voor vragen niks sonja bakkeren men neemt gewoon het loran dieet Hier verder weer slechte nacht gehad kleine had om half 12 laatste fles gehad en heeft vervolgens om 4 uur de hele boel bij elkaar gekrijsd tot een uur of 5 en daarna weer licht geslapen.. terwijl ze gister mooi van 12 tot half 7 had geslapen... Wel heeft ze gister veel beter gedronken nog wel weer 6 flesjes. terwijl ze vandaag weer slechter drinkt snap er niks meer van af en toe
@ marjand: jeetje heftig allemaal hoor meis! dikke knuffel voor jou en je familie! is niet niets...... leef met je mee! @ de ziekenhuis beebjes: wordt maar snel beter en een dikke knuffel voor jullie ouders!!! @ de rest: dank je wel voor de lieve woorden! doet me goed en inderdaad hopen wij dat s.mams nog lang van haar enigste kleinkind kan genieten!
spannend!! nog even en dan begint de wedstrijd. hopelijk is viënne vanavond beetje rustig, kanik ook nog wat zien wel nog voeden begin 2e helft, dus zal nog stukje alleen moeten kijken. we gaan bij de buren nl kijken en das een beetje te druk hup holland hup!!!!!
spanning!!!!!!! Alpenmama.... hoezo vette klacht indienen!! belachelijk~!! en dan ook nog zo'n reclame op tv uitzenden " wij doen altijd alles om u te helpen, dat kunnen we ook niet helpen" ..... ik zou inderdaad ook echt compleet woest zijn!!
Had het ook bij Mick hoor.. al die emoties!! heeft ook wel even geduurd.. was eerst nog bang dat er een steekje bij me los zat , want van andere had ik dit nooit gehoord. Totdat ik het aan mede-mama's vertelde en blijkt dat vele dit hebben gehad.. Moet wel zeggen dat ik het nu bij Niek een stuk minder heb gehad, alleen toen ie zo aan het huilen was vanwege de krampjes.. toen heb ik aardig meegejankt
Nou ben weer thuis hoor!! Gister om 11.45 aangemeld en om 13.15 richting O.K. gebracht.. Werd om 14.30 weer wakker op uitslaapkamer.. ging echt super, weinig last en lekker veel ijswater gedronken.. had alleen wel bloedsmaak, dus dat was minder. Totdat de arts om 17 uur kwam kijken. Zat een stolsel in m'n keel en liep bloed langs. Dus met een klemmetje en gaasje heeft hij stolsel uit m'n keel gevist (echt mega pijnlijk) en toen begon het als een gek te bloeden. Dus na een half uurtje gewacht te hebben, moest ik weer terug naar O.K. Daar kreeg ik voor 2e keer narcose en hebben toen keel weer dichtgebrand. Maar vanwege de bloeding moesten ze me keel dicht drukken zodat er geen bloed naar longen liep. Om 19.15 uur weer wakker geworden en toen echt mega veel pijn. Moest daarom ook nachtje blijven.. Lag op de kamer met allemaal oude mensen.. 1 zeurde om alles en andere alleen maar liggen snurken . Ben dus blij dat ik vanmiddag weer naar huis mocht!! Mis alleen m'n kleine mannetjes.. Gister en vandaag slapen ze bij m'n ouders.. Kan ik beetje bijkomen. Best wel suf van al die narcose.. zo heb alweer hele pagina volgeschreven, dus ga nu maar weer ff verder lezen wat jullie allemaal te vertellen hebben gehad de afgelopen dag
Jeetje Kim! Denk je dat ook even in en uit het ziekenhuis gaat....hopelijk heb je er snel geen last meer van en zolang het duurt maar lekker genieten van al die ijsjes
beterschap kimm!!! alpenmama wat een gedoe zeg!!! dag dank je lieverd!!! jullie ook dikke knuff!!! pommetje goed zo meis lekker groeien... hier sinds gister sonja weer in huis....had vanavond kroten...bleg
haha.. lag toen nog "heerlijk" in m'n ziekenhuisbedje.. nu lekker in eigen bed en zo naar beneden om Nederland aan te moedigen..