Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Kim oohh jeetje wat een barrel:O
    PPFft bloeding bah oohh ja ik weet nog wel toen ik bij kwam uit de narcose en ik proefde die bloedsmaak moest direct over me nek heb heel de avond en nacht liggen overgeven vreselijk was dat. Maar blij dat goed is gegaan verder en dat je nu lekker thuis bent

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo lieve mei meiden,

een snel bericht. Ik heb niet echt tijd voor inlezen...

Reden voor mijn afwezigheid: VAKANTIE...

Zoals sommige weten hebben wij nu een caravan op een seizoensplek en daar zitten wij nu. Ben even thuis, maar ga snel weer terug... zal pas ergens oktober weer echt aanwezig zijn, maar daarvoor zullen er wel flits berichten zijn

WERK YADI-GUY: Hij heeft de baan. Mocht per 1 juli weg. Gaat 19 juli daar werken en we hebben dus 2 weken samen extra vakantie

Aardbeienvlek Abby: zijn vandaag in het AMC geweest en er wordt nog niets aan gedaan. De behandelmethode zijn niet zonder bijwerkingen en haar oog is nog helemaal goed. Moet over een maand weer terug komen op de plastische chirurgie en over 4 maanden bij de oogheelkunde

Auto: Ja, we hebben een nieuwe (tweedehands) auto gekocht.. een skoda octavia...

Nou dat was het even voor nu...

@TInk: zou je mij bij bijzonder nieuws kunnen sms-en als buddy zijnde?????

KNUF aan iedereen

3. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    zo, eindelijk helemaal bijgelezen..:p
    net weer pijnstiller naar binnen gewerkt, kan ik er weer even tegen aan en lekker voetbal kijken.. daarna heerlijk slapen in eigen bedje.............................

@wupsie en Linnie.. dikke knuf voor jullie en de kids..

@marjand.. leuke foto van de 3 kleinkinderen!!

@alpenmama.. wat een drama voor je schoonfamilie... en lekker zooitje dus bij de ANWB.. (zal het tegen m'n vriendin zeggen, die werkt daar haha)

verder alweer de rest vergeten.. zag nog wel dat veel kindjes het keurig doen qua gewicht enzo.. hier mogen beide mannen morgen naar CB.. ben benieuwd.. Joost heeft vrijgenomen en m'n moeder gaat ook mee.. Kijk nog ff hoe ik me voel.. als het ff kan wil ik namelijk ook mee. Niek krijgt z'n prikjes :(

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    sodeju Kimm , dat is me ook wat , beterschap meid !!

@Marjan , wat zijn kroten ????

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    KIM CHarlotte moet donderdag haar prikjes pfft vind wel spannend haha stom he kan er nu al buikpijn om krijgen ik hoorde van vriendin dat ze haar kindje zetpil had gegeven maar jesse wou laatst zetpillen in huis halen voor Charlotte en volgens de apotheek mag dat pas vanaf 4 maand

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Kroten is Roterdams voor bieten:p

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

oh hahahhaha rode bieten....ken je die benaming niet? Is vast een beetje boers dan....:)

8. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Je hebt zetpillen voor 0-3 maanden en voor kids vanaf 3 maanden. Dat vertelde het CB.... misschien even bellen en navragen!

9. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Sara krijgt morgen trouwens tweede heup echo. Op de eerste echo was te zien dat een kant nog wat moest 'rijpen' en daarom morgen nog een echo.

Ik ben gisteren weer eens heerlijk naar de kapper geweest! Haar in laagjes laten knippen en weer lekker donker kleurtje erin. Zie je die grijze jongens ook niet meer ;)

Voetbaaaaaaaaaaal whaaaaaaaaaaa spannend!!!!!!! En super timing van Sara, die ligt net lekker te slapen!!

10. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Gezellig hier..... iedereen (mannetje of 20) zit bij mij beneden ivm voetbal kijken en ik zit boven te kolven..... en bikini's aan het shoppen bij de wehkamp.....

Succes NL!!!! Zet hem op!!!!

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hopelijk niks aan de hand met kleine sara...

vanavond???? nu!!!!! hup holland hup!!!!

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

OOOhh thnx ik vraag donderdag wel bij het CB paar meter verderop zit de apotheek kan ik er direct langs lopen;)

Sppanneeennnn het gaat beginne:D

13. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hier willen ze het schuiven op darmkrampen?En na half uur pakken ze zijn flesje af.. dan heeft hij nog maar helft op, omdat hij zoveel huilt!!! Gek zijn ze:(

Ben nu thuis, ben kapot!

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

niemand?

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! 1-0

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    nnnnnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee 1-1 dat mag niet

16. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Whaaaaa da's niet goed voor mijn hart hoor, dat wk kijken :$ Pffff...

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    60mg pcm is tot 5,5 kg (dus vaak 0-3 mnd)
    120 mg van 5,5 kg tot 10 kg
    240 mg vanaf 10 kg

Het belangrijker te kijken naar het gewicht dan de leeftijd!!!

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Beterschap Kimm! Jakkes zo'n bloedstolsel, heb je blauwe plekken in je hals?

Neem een raketje van me!

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Gisteren had ik het over moehoe, maar gelukkig goed geslapen!

Loran nog je paard te pakken gehad?

Marjand: Hopelijk is vader weer snel in balans. Heeft hij veel vocht vast gehouden! Beterschap in elk geval en hou je taai. En succes met je kroten!

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

JOEHOEEEEEEEEEEEE
    GEWONNEN!!!!

Maar waarom mijn buurkindjes van 3 en 5 nog op zijn... is me een raadsel!! Dat er kinderen zijn die op mogen blijven om te kijken is tot daar aan toe maar deze kinderen spelen gewoon op straat! Bizar...

Ik heb trouwens helemaal niet gekeken (zat heerlijk in bad) maar kon de voortgang goed volgen door het geluid van de straat! Ben blij dat ik de ramen bij de kindjes heb dichtgedaan:(;)

Deel Deze Pagina