Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    jeeeeeeeeeeej!!!!!!!!! We zijn doorr!!!!

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    #3903 Pipelina, 6 jul 2010
    Laatst bewerkt: 6 jul 2010
    Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee finale!!!!

4. yent09

yent09 Lid

2 jul 2010
    87
    0
    0
    huisvrouw
    Veendam
    We zijn er weer bij en dat is prihiiiiiimaaa fivaaa holandiaaa :):):):) Whoehoeeeeeeeee Hup holland hup!!!!!!! Wat een wedstrijd!!!!!!! Die laatste minuten wat spannend!!!!

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Pip: Nee geen vocht vast gehouden...Hij lekte aan alle kanten. Echt alleen maar zweten.....En dank je de kroten zitten erin..Nu 2 dagen aan het bakkeren, heb nu al zin in een milkshake...

TRUSTE MEIDEN!!!!

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    campionen! Campionen! Ole ole ole!!

7. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Wupsie poeh wat een verhaal vreselijk.... hopelijk gaat het snel beter.

Doorslapen hier ook echt (nog) niet hoor... komt gewoon elke nacht om 3-4 uur en dan vrolijk weer om een uur of 6-7... maar ach komt vast hier ook een keer, zo'n lange nacht!

LvdB Vienne doet het dus keigoed ondanks je bv-onzekerheidjes ;)

Andere cb-kids wat zijn jullie allemaal goed aan het groeien! :)

Marjand dikke knuf voor jou, je vader en je fam.... Geweldig die foto! Koen moet nog wel een beetje leren naar het vogeltje te kijken :)

Alpenmama wat een leuke foto, ik vind jouw meisje zo mooi met die prachtige ogen van haar!

Natas wauw zelfs je aankleedkussen is in stijl!!!:D

Kimm jeetje klinkt best wel heftig... maar hopelijk nu niet al te veel pijn?:(

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ego Marien is vanavond voor het eerst bij opa en oma geweest en hij heeft het keigoed gedaan! Het was bijna saai geloof ik... hihi. Slapen, flesje, knuffelen, slapen :D Hij ligt nu nog steeds te maffen in de kinderwagen, zo maar eens wakker maken om mama's tieten te verlossen ;)

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    katerrrrrrrrr............................................................ pfffff, heb al een liter drinken op en 2 ibuprofen, heb hoofdpijn!! whahahahahaha, maar was het wel waard gister!!! wat een feest zeg!! lag al om half één maar heb zoveel wijn naar binnen gewerkt in 4 uren tijd niet zo best!! zijn nog met z'n allen in 2 auto's een blok omgeweest met de radio snoeihard aan, allemaal mensen buiten hahaha, gezellie!!
    ga nu douche....

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Goedemorgen.

Kan iemand Dean uitleggen dat hij moet slapen 's nachts???

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

je hebt idd zetpillen tot 3 maanden en vanaf 3 maanden ..tot 3 maanden kun je alleen bij apotheek kopen ..vanaf 3 maanden overal , waarschijnlijk mag Charlotte die al wel hebben vanaf 3 maanden is volgens mij vanaf 5 kilo .....

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

dat mogen ze dan ook aan marit uitleggen , ze werd om half 4 wakker en niet meer geslapen .....
    ze wou alleen maar spelen ...

Vandaag zal ik er wel achterkomen of kroten" boers "zijn , ik ga helpen op de boertjes en boerinnetjesdag op school ..........

dus tot later vandaag !!!

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    oogjes dicht en snaveltje toe Dean, volgens meneer de Uil :D

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    zal voor het slapen een s een dvd van febeltjeskrant aanzetten ...

15. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    :D:):D:D:D:):D

Goedemorgen, nou ja, goede......pfff Sara had het vannacht ook ineens even niet meer helemaal begrepen. Vanaf 3.30 uur bezig geweest......pffff ik kan daar echt slecht tegen hoor. Sara kan er niets aan doen natuurlijk, maar ik heb echt mijn slaap nodig. En nu kan ik niet even verder pitten, want moet straks naar het ziekenhuis voor de heup echo.......8)

16. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    He Linnie, hoe is afgelopen nacht gegaan??

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Alpenmama: De nacht is goed gegaan. Tot 6.00 geslapen toen medicijnen gehad en daarna weer tot 7.00 kunnen rekken. Toen een voeding erin en nu ligt hij weer te slapen. Is wel een kindje bij gelegd, maar die slaapt ook door, dus dat scheelt
    weer. (is een maand ouder)
    Hoop dat het mee valt met de heupjes van sara.

Jeeeeeeeehhhhh op naar de finale. Ben benieuwd. Hoop eigenlijk wel dat we thuis kunnen gaan kijken.

Wupsie: pfffff ziekenhuizen....... Zal me mond maar dicht houden.

Vandaag de slikfoto en de uitslagen. Ben benieuwd.

18. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Babe, mag ik je de hand schudden :):D Oh oh oh wat doet mijn hoofd pijn :) Wat een feest, mijn god..

Ik lag er ook om 12 uur in maar met teveel drank op, spa blauw hield ik niet vol met al die spanning hahaha :p En nu weer " vrolijk" aan het spelen met 2 kids ;)

Zondag is de oppas al geregeld, ze gaan uit logeren. Manlief gaat in Amsterdam kijken, ik hier in het dorp. Mochten ze kampioen worden ga ik zeker naar de huldiging in Amsterdam, zoiets maak je nooit meer mee :D

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Linnie, wat fijn dat de nacht is goed gegaan zeg! Nu de uitslagen en de slikfoto nog!!!

Met de heupjes van Sara zal het wel goed zitten hoor. Ze gaf de eerste keer al aan dat ze uit ervaring wel kon zeggen dat het wel goed zou komen.....tja, hier krijgt gewoon iedere baby een heup echo al in de eerste week. Echt de grootste onzin, want als ze dan een afwijking zien, zeggen ze: maar dat kan nog gewoon groeien hoor. Doe het dan na drie maanden ofzo als ze het zo nodig willen doen....ach ja, zo verdienen ze weer geld he......

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ik heb de wedstrijd thuis op de bank gekeken.
    En zondag ook.
    Echt zo saai :(
    Als ze winnen ga ik echt m'n best doen om naar de huldiging te gaan, zoiets gebeurd idd niet elke 4 jaar ofzo.

Ga nu ff aankleden, en dan ff naar t weeguurtje met Dean, stond gister samen met hem op de weegschaal en die gaf 6,4 kilo aan, dus ben erg benieuwd!!

Deel Deze Pagina