Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    soheeeeee!!!!!! dr zit een fles van 165 cc in.....nu hopen dat ie er dan wel 4 uur tussen laat....oh spelen voor de fles gaat hier dus echt niet op....

2. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    ff ego: pijn wordt steeds erger.. baal ervan, dacht eignelijk het ergste wel gehad te hebben.. ga dus nu ff slapen, dus niet teveel kletsen hoor..

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Kim vreselijk he ik heb toen me amandelen eruit waren na paar dagen vreselijk huilbui gehad me broer was jarig dus feest iedereen zat lekker te eten enz en ik kon niets eten vreselijk was dat had zown keelpijn:S

4. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Kimm sterkte en beterschap!! Hopelijk iets beter als je lekker geslapen hebt.....

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Kimm beterschap!

Marjan, ik vroeg het eigenlijk, niet wimjo.. maar da maakt niet uit natuurlijk...

Maar de meeste mannen vinden het pas leuk als ze echt reageren.... gaan kruipen, zitten, brabbelen.. lopen, eerste woordjes...

6. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    kimm, sterkte meid!

7. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    welk merk luiers gebruiken jullie en welke maat?

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Pampers new born 3

9. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Hoi trotse MEI 2010 mama's!
    ik kom ff kijken en lezen hoe het met jullie en de kleintjes gaat.

Hier gaat het goed. Inmiddels 9 weken geleden alweer... tjee wat gaat de tijd snel. Nog lekker genieten van het verlof!

Hoe gaat het met het slapen van jullie kleintjes??
    Mijn ventje is nu 9 weken maar slaapt best onrustig voor mijn gevoel. Hij is heel druk met zijn armpjes en telkens net voordat hij wegzakt in zijn diepe slaap, dan lijkt het of hij schrikt, en slaat zichzelf vervolgens wakker met zijn armpjes.
    We gaan proberen of inbakeren hem helpt (na het warme weer beginnen we). Iemand ervaring? Ik heb al een inbakerdoek van het C-bureau geleend zodat we het eerst kunnen gaan proberen.

Tussen de voedingen (hij zit nu meestal op 5 flesvoedingen per dag van tussen de 150 en 180ml) is hij ongeveer 1,5 uur wakker. Is dit bij jullie ook ongeveer zo?
    Ben gewoon eens benieuwd naar een beetje vergelijk... ;)

Hij krijgt om ongeveer 20uur / 21uur de laatste fles en slaapt door tot 6 uur! Hoe gaat het bij jullie??

Leuk dat ze nu beginnen met reageren (handjes ontdekken / lachen / geluidjes etc). Dat lachen van hem!! hahahha geweldig he??? Genieten jullie er ook zo van??

Nou ja... ik ben gewoon s ff benieuwd naar verhalen van andere mama's met kindjes van dezelfde leeftijd! :D Dit is onze eerste dus geen vergelijk...

Groetties :p

10. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Pampers new born maatje 2.. soms nog 1..

11. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Hier ook op maat 2. Nu ongeveer 2 weken.
    Maatje 1 past niet meer.

12. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Nou ik zou er voor tekenen.. ;)

Hier gemiddeld 4 x fles van 120 of 150 cc en 1 x 170/180 cc... meestal komt ze 's nachts nog rond een uur of 4 en drinkt dan misschien 70 cc..

Verder is ze tussen de flessen door ongeveer een uur a 1,5 wakker... en slaapt dus altijd nog 2,5 a 3 uur 's morgens en 's middags...

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nu maatje 2 , maar maatje 1 past ook nog wel , maar voor de nacht is 2 wel makkelijker ,omdat ze dan veel plast..

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hoi Flamingo,

Koen is ook zo onrustig en slaat zich ook wakker...nu hebben wij de puckababy gekocht en echt het wonder is geschied...Koen slaapt heerlijk in het ding. Met die warmte gaat hij alleen in een luier in de zak en geen dekentje of lakentje...gaat prima.

voedingen hier nog zo'n 6-8 per dag ook nog een nacht voeding en Koen drinkt ongeveer 135 cc per fles...(net dan een keer 165cc wil het gaan oprekken zodat ik op minder voedingen uit ga komen)

Hier is het ook kindje nummer 1...

@Luie maat en merk: Pampers maat 2 (past eigenlijk niet super meer, maar ik heb er nog zoveel...Koen moet dus gewoon even z'n buik inhouden ;):D)

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    oh en slapen....Koen weet niet zo goed wat dat is overdag. Vandaag toevallig wel, vanmorgen van 8 tot kwart over 11 en nu net weer een uurtje in slaap.....afwachten want hij ligt allemaal te wiebelen...zal waarschijnlijk niet zo lang duren...

16. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    ja dat inbakeren ben ik echt zo benieuwd naar...!! Fijn dat het bij jullie gelijk zoveel positiefs brengt. Puckababy ga ik eens ff opzoeken. thx
    We proberen het eerst eens met deze inbakerdoek van het C-bureau.
    Op zijn kamertje is het nu nog ongeveer 28graden. Zou dat TE warm zijn om in te bakeren als ik er alleen een luier onder doe?

17. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ja wat een verschil met dat slapen. Matthijs is nu ook wel weer in slaap gevallen, maar tussendoor toch een paar keer wakker geschrokken en gehuild. Nu ligt hij heerlijk... ;)

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Irritant he...Koen heeft gewoon veel slaap nodig maar doet het gewoon niet....met als gevolg wit snoetje en wallen...Arm ventje

Voordeel vind ik met de puck is dat de armpjes niet strak zitten langs het lijf maar hij ze een klein beetje kan bewegen....

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    meiden ben weg ga zo op visite bij een vriendinnetje die net 10 weken zwanger is....

laters!!!!

20. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    hee Marjand, leuk dat je een foto hebt geplaatst... Dat ziet er idd ERG relaxed uit!! (Koen ook :) heerlijk slapen)

Deel Deze Pagina