ik ga er ook van tussen. Ik ga bij mijn collega's een bakkie drinken en even sarre dat ik nog ruim 7 weken vrij heb!!!! haha
Ik krijg ook visite, dus ga er ook van door.... Ff mijn kruidkoek snijden die ik net gebakken heb.. Tot de volgende keer maar weer dames!
Middag! Nou, al de mannen liggen weer in coma. Nu hopen dat dat zo blijft voor een paar uurtjes. Kan mama even chillen. Lieve foto's zie ik weer voorbij komen. Ik zou Noah ook wel in willen bakeren, want die handjes gaan maar. Maar helaas 'mag' dat niet ivm HD in de familie én omdat hij vrij lang in een stuit heeft gelegen. Meer kinderen? Nee ik ben er echt klaar mee hoor! Bevallen gaat mij niet zo goed af, en ik ben 2 gezonde kids dus het is goed zo. Voetbal, wie heeft gisteravond ook gekeken? Oh ik heb staan juichen toen Spanje scoorde. Nederland wordt wereldkampioeeeen!! Het is lekker weer zeg, vanochtend naar de paarden geweest met Nathan en Noah, en vanmiddag even wandelen naar de supermarkten. Even shoppen. Noah heeft trouwens erg goed geslapen vannacht. Om 22 uur kreeg hij de laatste fles, en hij kwam om half 4 weer. Ik ga tegelijk met hem slapen ( hij ligt naast mij ) dus dan pak ik ook zo 5.5 uur slaap
Flamingo, welkom hier! Ik heb een dochtertje van zeven weken. Zij krijgt vijf voedingen per dag van gemiddeld 120 cc. Vandaag heeft ze echter al twee keer 150 op, dus ik weet niet waar dat heen gaat.....ze zal nog net geen vijf kilo zijn, dus dan mag dat wel binnenkort. Ze krijgt de laatste voeding ergens tussen 22.00 en 24.00 uur, ligt er aan hoe ze de rest van de voedingen heeft gehad. (ik voed op verzoek) Daarna slaapt ze de nacht door tot 6.30 uur ongeveer met soms nog een momentje rond vijf uur dat ze even het speentje wil....overdag is ze ook steeds een uur tot een uur en een kwartier wakker en zodra ze gaapt of in haar oogjes wrijft, leg ik haar op bed tot ze zich weer meldt voor de volgende voeding. Luiers, Pampers 2 newborn Voetbal, uh, ik ben ik slaap gevallen.....heb de hele avond liggen pitten op de bank.....maar wel blij denk ik dat Spanje heeft gewonnen, want nog een keer van Duitsland verliezen zou wel erg pijnlijk zijn..... Verder weet ik het even niet meer.....ik ga Sara zo een flesje geven en dan lekker even naar het dorp wandelen om mijn pakketje van Bol.com te halen!!!! Paar boeken besteld uit Nederland..... Het is hier ruim 26 graden, want dat geeft de thermometer aan en die hangt volgens mij nog niet in de zon.....
Hier ook super nacht gehad Lotte heeft van 1 tot 09:15!!! geslapen.... ik schrok er gewoon wakker van want had het niet verwacht ik laat haar mij wekken en das meestal een keer om 3 a 4 uur en dan weer rond 8 uur dat ze eten wil... maar heerlijk geslapen dus Verder krijgt lotte om de4 a 5 uur een fles van 150cc waar ze meestal zo'n 30cc van laat staan... Krijgt ze dan te weinig? ze heeft meestal rond half 12 laatste fles.. gister heeft ze wel meer gedronken want toen heeft ze om 9 uur nog gehad tegen 11 uu nog klein beetje en toen om 1 uur wou ze weer (zaten nog met zijn tweetjes heerlijk in de tuin voor de openhaard met kaarsjes aan ) En of ik nog meer kinderen wil... Nou marjand ik zou er ook wel nog twee bij willen maar ook mijn vriend niet... maar denk wel dat we over een paar jaartjes nog een derder willen dat wil hij nog wel maar dan is het ook klaar En ik gebruik hier ook maatje een nog maar is lotte al weer beina uit gegroeid.. welke kleding maat dragen jullie kleintjes nu dan?
zijn er nog meer bv-mama's met veel voedingen (zo'n 6/7)? hebben jullie al beetje ritme? hoe gaan de nachten? vienne heeft meestal ongeveer zoveel. gister wel 4 tot 16.30 maar daarna komt ze heel vaak. overdag wel redelijk ritme maar 's nachts is het 4 of 5 uur en een paar dagen 6 of 6.30. ik weet alleen niet hoe ik het weer richting de 6 krijg ik merk wel dat het nu een opeenstapeling van vermoeidheid is, doordat ik alles zelf doe. dat lijkt me nu een beetje op te breken. hebben jullie dat ook? net nu vermoeidheid op z'n top is vlg mij, is het vooruitzicht van werken er ook weer... (3 wkn).
Noah drinkt rond de 900 cc op een dag op. Dat is verdeeld over 5 á 6 voedingen. Hij is trouwens in 2 weken 1100 gram gegroeid... Die gaat Nathan overtreffen denk ik. Nathan is ook alweer bijna 1 meter! Hij was 99 cm en woog 17 kilo. Oh wat worden ze snel groot. Luiers, wij hebben nog newborn maat 2 liggen en ik heb ze van de Aldi gekocht. Zijn fijne luiers voor die kleintjes!!
Ik gebruik die van de c1000 nu die zijn ook best goed! En over de wedstrijd van gister... Ik kan begrijpen dat je in slaap gevallen was wat een saaie wedstrijd.. Maar had wel verwacht dat spanje zou winnen van duitsland. Maar ben benieuwd wat zondag gaat brengen maar denk dat nederland gaat winnen
Oooh ik ben met een fotoalbum bezig, en deze foto kwam ik tegen van Nathan en Rein. Nathan was toen 6 maanden, en kiek die benen!! Hij was echt een spekkie, daar is nu niks meer van over. Het begint nu zo'n lang dun ding te worden.
Ja de luiers van de C1000 vind ik ook altijd erg goed. Gebruikten wij voor Nathan ook altijd. Maar helaas is er hier geen C1000 in de buurt...
De wedstrijd heb ik ook niet echt gezien. Met een half oog, en toen had ik geen zin meer... ben lekker buiten gaan zitten met een roseetje en ik hoorde aan het vuurwerk dat duitsland er in ieder geval uit lag! Matthijs is nu 60 cm - 5,5 kilo en draagt maat 62. Sommige dingen nog wel in 56, maar die vallen dan groot.
YenD dikke knuffel voor jou en Bart* Mama2010 waarom heb je in godsnaam een kinderwagen die je lelijk vindt???? HIHIHIHIHIHI Linnie wat heerlijk dat Mikeje naar huis mag! LvdB ik vind het ook heel moeilijk maar ik kan nu wel heel goed de kramphuil onderscheiden... maar als Marien 's nachts bijvoorbeeld wakker wordt van kramp en hij heeft 4 uur geleden gegeten, ga ik hem toch voeden, want dan heeft hij toch een beetje honger denk ik altijd.... en als ik hem aanleg is hij stil Tink fijn hoor dat Mees het zo goed doet!
ja hier ook 56 en sommige dingetjes 62 en een setje al 68 die valt ook wel klein hoor.. dat setje wat ze aan heeft op de foto die ik als laatste geplaatst had hier.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Moet ik voorlopig ECHT NIET aan denken!! Wij zouden het leuk vinden een 2e kindje te krijgen als Marien een jaar of vier is...
Ja zag het ook, komt omdat je de foto ook moet verkleinen en dan zie je helemaal niets, sorry, zal nog effe kijken of ik een andere kan vinden.
Yep, hier ook hoor... ik probeer sinds gisteren 3,5-4 uur tussen de voedingen te laten, aangezien meneer 's nachts toch zich ook gewoon meldt... nu moet ik zeggen dat het afgelopen nacht goed gegaan is, laatste voeding 22.00, toen pas om 17.00... Ik ben dus nu een beetje ermee aan het spelen maar meestal 7 voedingen. Ik vind het ook een beetje irritant en vermoeiend worden dat ik alles zelf doe, vooral als mijn vriend 's nachts gewoon overal doorheen slaapt!
Nou zeg, ze is een echte big mama aan het worden. Maar ze zit nog steeds in maatje 50. Tenminste van rompers dan, verdere kleding weet ik even niet omdat ze al ruim 1,5 - 2 weken alleen in een luier of romper ligt i.v.m de warmte.