Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Och arme Charlotte knuf voor jullie!

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Fijn YenD dat je weer wat moois voor Bart* hebt gekocht! Hopelijk ging het een beetje vandaag.

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Moest wel bezig blijven hoor, anders ga je telkens denken van: 2 jr geleden op dit moment hoorde ik het, of toen en toen ging ik bij hem kijken, dat is wel raar.
    Nu denk ik er ook wel aan, en morgen en overmorgen ook wel, maar het blijft toch een rare dag!

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    best nog druk hier zo laat;)

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Natascha hoe is het nu met charlotte??

Ik lig al op bed maar Sara ligt allemaal geluidjes te maken en dan kan ik echt niet slapen.....hopelijk valt ze zo in slaap

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ALpenmama ze heeft om 17.30 120 cc gedronke toen werd ze dus rond 20uur wakker hhuilen enz en rond 21.30 viel ze weer in slaap wou ook niet drinke en slaapt nu nog

7. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    dat meen je niet??? die heeft mijn oudste snachts nog aan! soms maat 4 soms maat 5... :$

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Dean kan binnenkort ook maat 4 aan denk ik.
    Dikbillie.

Nou redelijk goede nacht.
    Hij had gister t schema wat door de war geschopt, dus hij kwam pas om 2 uur voor z'n avond fles.
    Maar is gelukkig niet om 5 uur weer wakker geworden.
    Hij krijgt nu z'n ochtend fles en hoop dat hij daarna nog ffies slaapt.
    Vandaag komt Darren weer thuis, hij is een week weg geweest.
    Kunnen we niet meer uitslapen hihi.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    denk typ ff snel wat zodat meneer ff kan luchten... plastie alles onder!!! whahahah, maar ff snel opruimen en gauw de pampert onder!! :D

10. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime

Goedemorgen allemaal!
    Hetzelfde liedje als gisteravond hier..... Heb hem net bijna een kwartier geleden in bedje gedaan na de fles en gelijk weer huilen... pffffff en dit is het begin van de dag nog maar. Als hij de hele dag door gaat huilen zo gauw ik hem in bed leg.... Hij vind het volgens mij ECHT veel TE gezellig uit bed :) ... Wat denken jullie?? Kan hij dit al zo door hebben met 9 weken oud?
    En ik ga helemaal twijfelen of hij niets heeft. Heb alles al gevoeld en bij hem aangeraakt om te checken of hij ergens pijn heeft ofzo. Maar nee... en zo gauw hij uit bed is dan is hij stil en maakt hij gelijk weer die geluidjes die hij nu de hele tijd maakt, en gaat hij lachen.

Gisterenavond hebben we hem er ook weer uitgehaald. En meneertje weer lachen...

Hoe lang laat je hem huilen????? (ooohhh echt hier wordt ik best onzeker van). Ik heb voor mezelf een kwartier MAX gezegd... maar een kwartier duurt ZOOO lang als hij huilt....) Het is nu ook al bijna een kwartier aan de gang en hij huilt nog steeds....

Wat doen jullie in dit geval?????

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hallo allemaal,

Spriaaltje is gestoken. Viel vrij goed mee. Tip: als je eraan denkt eentje te steken helpt het van nu na de bevalling dat te doen, dan gaat het plaatsen makkelijker

Heb daarna wat krampen gehad maar na even te slapen was dat ook voorbij, ben zelfs gaan fietsen.

Nog tip voor wie het laat steken: uur voor het plaatsen pijnstiller nemen, dat hebben ze mij aangeraden...

Nu is Ariadne nog aan het slapen, maar we moeten op want we moeten naar een begrafenis... jakkes

12. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    HIJ IS STIL..... :)
    wel langer als een kwartier gehuild.... :(
    (voel me dan zo'n slechte mama..... maar ja wat moet je he??)

13. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    @Arka; fijn dat je spiraal goed is ingebracht! In het verleden heb ik ook altijd een spiraal gehad... Inbrengen vond ik niet erg (idd pijnstiller van te voren nemen is een goede tip). Het laten verwijderen vond ik een DRAMA!! ohh bah, ben toen bijna flauwgevallen..... :(
    Ik ben nu weer aan de pil gegaan.

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klein beetje wel :) Voeding van Viënne kwam gister wat onhandig uit (20.30u, normaal 21.30). Bram haar nog om 23.30 wakker gemaakt zodat ik kon blijven slapen. Ze werd niet wakker. Teruggelegd en toen tot 05.00 uur. Daarna weer verder geslapen. Bij elkaar dus wel 8 uur! Vanochtend werd ik voor het eerst ook niet wakker van Daan, pas toen hij naast ons bed stond! (en bram het dus eerder hoorde:$) haha

jij lekker dagje gehad?

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed hoor. voel je er nu beter bij? ik wilde 1 flesje kv geven ipv bv. maar ze wil het niet!!! vandaag weer proberen, maar anders wordt het toch voorlopig nog bv geven

16. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    op de klok kijken!:D;) als je zeker weet dat het niets fysieks is, kunnen ze het soms nodig hebben. en ze kunnen het zeker al door hebben bepaald gedrag, is echt al gewenning. bij ons eerste kindje zelfs na 4 weken . begon hij meer te huilen daarvoro niet. had echt ritme en regelmaat nodig. en krijsen..! je dacht, die gaat nooit slapen. toch maar volhouden (en na even stil, begint klokje weer opnieuw 15 min..) en het hielp enorm goed. inmiddels wist ik dat dat zijn manier van huilen was en dat hij die tijd gewoonnodig had. evendoorbijten en mocht het echt niet lukken even bellen met cb. zij kunnen iemand langs sturen.

vienne ook vaak na avondvoeding wakker. gelukkig was ze gister rustig in de box aan hetkirren. dat geeft al veel meer rust dan hele avond huilen. en toen veel te vroeg laatste voeding, maar daarna wilde ze niet meer wakker worden:D

ga nog even bijslapen (toch nog meer, kan geen genoeg van krijgen ;)) en wasje ophangen. handig die uitgesteld starttijd

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mogguh !!!!!!!!!

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat een weertje vandaag, heerlijk! :) ik wil ook een zwembadje buiten hihi

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorge

Flamingo je bent geen slechte mama sommige babys moeten gewoon ff huilen om op hun manier aan jou te vertellen wat ze hebben meegemaakt je kan je kindje dan gewoon vast houden en bijv 1 handje stevig vast houde zodat ze zichtzelf nietgaan slaan enz. en dan ff lekker laten huilen is miss wel moeilijk maar je zult merken het helpt egt;)

Arka fijn dat meeviel ik moet wachten op een oproep van de gyn dan mag ik ook. Ik hou trouwens niet van pijnstillers dus weeet niet of ik dat wel van te voren ga nemen.

HIER> rare nacht gehad gisteraaf nadat ze zo overstuur was hebben we haar om 21.30 in bed gelegd ze had om 17.30 voor laatst 120 cc gedronke we moesten haar om 24uur wakker maken toen heeft ze maar 20 cc gedronke daarna weer geslapen toen werd ze om 4uur weer wakker toen er ongeveer 30cc ingekregen en haar vanmorgen om 7uur wakker gemaakt toen er 80cc ingekregen ze slaapt heel veel nu word alleen wakker om ff te huilen dus ze heeft togh last van de prikjes me lieve meissie togh

Deel Deze Pagina