Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ja echt! Hij is denk ik nu wel ruim 7,5 kg! Hihihi En dat ook al wel een week of 2!!

2. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Geen idee eigenlijk, ik heb zelf het idee dat Marien er geen last van heeft ( in ieder geval minder dan wijzelf :)).
    Maar ik leg hem nu bijvoorbeeld niet boven in bed als het echt heel warm is op zijn kamertje... hier in huis beneden is het 28 graden dus da's goed te doen

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Mooie foto alpenmama!

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ja lekker en vandaag gaat het tnt ook goed! Gelukkig weer eens! Floris lag er om 21 uur in gisteren en heeft tot 6 uur geslapen, toen aan de borst en toen tot 9 uur gepit!! Ik zie het 12 uurtje er aankomen!!
    Nu bunkert ie nog wel vanaf een uur 7, dus dan veel aan de borst, maar ach, je moet er wat voor over hebben, haha!

5. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Goedemiddag.

Heb nog niet alles terug gelezen hoor, het is hier lekker druk.
    En kan op het moment moeilijk uit de voeten.
    Zit met een verkrampte spier onder mijn ribben, bij iedere beweging enorme pijn scheuten.
    Heb eergisteravond op de hap gezeten en diazepam voorgeschreven gekregen, dat helpt gelukkig wel wat, maar je wordt er zo duf als een konijn van.
    Als ik ga zitten van ik in slaap.

O opoe is sinds gisteravond opbezoek. (menstruatie)
    Eerste keer sinds bevalling, vind het vrij snel, had er nog niet op gerekend, omdat het bij Derya en Sureyya veel langer duurde.
    Ga nu even eten maken voor straks.
    Feyza en Derya slapen en Sureyya kijkt t.v.
    Dus er is nu even rust in de tent.

Tot later.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sterreke ben het met je eens wij laten Charlotte ook wel eens huilen om in slaap te komen in het begin kon ik niet heb dit door jesse geleerd ze huilt nu bijna nooit meer zodra ze in haar bedje ligt. heel soms 5 minuutjes en dan slaapt en je hoort idd wel het verschil als het een egt huiltje is.

Verkoeling badje CHarlotte vind het heerlijk dus je kunt het proberen

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    grrrrrrrrrrrrrrr
    als sinds 10 juni zeggen ze bij de winkel waar we onze geboortelijst hebben dat de stoel er deze week zal zijn en we hebben heb nog steeds niet
    terwijl hij al betaald is sinds 4 mei!

i hate it!

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    O dat is echt zwaar irri!!!

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    zeg wel!!!!

maar goed er zijn veel ergere dingen in de wereld

adem in... adem uit...

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Sterreke, ik snap je helemaal! En ja huilen hoort erbij, het is hun manier van ontladen. En ja als ze iets niet willen, gaan ze ook huilen. Ze kunnen nog niets anders.
    Ik kan en wil ook niet op elk kikje reageren, ik heb er nog een rond lopen! Maar er wel een verschil tussen huilen en huilen!
    Slapen, eten, en zindelijk worden, dat zijn dingen, waar een baby/ kind, zo jong als ze al zijn, zelf beslissen of ze dat gaan doen of niet! Wij kunnen alleen grenzen en randvoorwaarden creëren! En een grens is dus ook, als een baby duidelijk laat zien dat hij vermoeid is, naar bed! En dat kan een baby geen zin in hebben, maar hij liet wel duidelijk zijn behoefte zien. En ja dan is 15 min lang, om te laten huilen, maar je zult zien Flamingo, als je telkens het zelfde rideltje weer doet, dan zal het huilen steeds minder worden en gaat hij vanzelf slapen! Dus bij de eerste tekenen van slaap in bed! Moet ik ook bij Floris doen, en nu gaat het goed!

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ja maar dan nog! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

12. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Mijn mannen!

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Och Pip wat een heerlijke foto! Die Floris heeft echt een lekkere bolle toet :D

Nog ff over slapen/huilen, wat ik wel heel raar vind, heeft Marien vaak, dan ligt hij in zijn wipstoeltje te koekeloeren en te kirren, en op een gegeven vallen zijn oogjes dicht of bijna, probeer ik hem naar bed te brengen, is hij ineens klaarwakker! En dan slaapt meneertje echt niet zomaar! Dat vind ik af en toe wel eens moeilijk hoor!
    Net als nu, heb ik hem om kwart voor vijf in bed gelegd omdat hij in zijn stoel in slaap viel, maar hij slaapt nu nog steeds niet (huilt om de paar minuten eventjes zo van: "Ik ben het hier heel niet mee eens!")

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Wat ik dan nog wel eens doe, er ff naast zitten en mijn hand op Floris zijn borst leggen, of de pink geven, meneer weigert!!!!! een speen!

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Dat werkt idd ook vaak, ik doe dat meestal als hij een minuut of 10 heeft gejengeld, maar ik vind het gewoon zo raar! Dat hij duidelijk moe is en dan niet (snel) gaat slapen...

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Mijn mannen!

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Geweldige fotos STerreken briljante foto zal ik mijn lieve sgat ook een met haar papa spammen heb ik hier nog niet gedaan

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een leuke papa-baby spams zijn er voorbijgekomen !!!

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    papa-babyspam is cute!!!

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Leuk Natas! Maar Charlotte mag wel iets trotser kijken als ze met haar stoere papa op de foto gaat! ;)

Marjon kom op, moet jij ook kunnen! :D

Deel Deze Pagina