Marjand beterschap voor je pa (dit weer helpt natuurlijk ook niet) en wat en heerlijk manneke is Koen toch
Prenatal romper waarom heb ik die niet? Zit die soms in de baby doos? ik snap er niks van daar heb ik nog steeds geen bon voor gekregen... had ik daar iets voor moeten doen? heb wel de blije doos...
Daar zat ie in volgens mij... Oh wow wat een lieve berichtjes weer van jullie meiden...ja Koen on display hij heeft er mooi bijna 4 uur liggen slapen zo...mama was blij
Hmm je ziet wel de zooi in huis...ach ja jammer dan. Linny: hoest met u? Nu even niet de vraag hoe het met je mannetjes is maar echt met jou? Mag ook wel eens gevraagd worden.... Mars: Hey skatje Pip: Hoe staat het leven? Sterreke: Wat een leuke avatar heb je....
Vraagje voor de (nog) niet getrouwde dames: wat hebben jullie op jullie naambord bij de voordeur staan? Wij moeten nog steeds een naambordje hebben, uiteraard met Marien erbij, maar weet niet zo goed hoe we dat zullen doen... omdat wij natuurlijk verschillende achternamen hebben!
meissie's ga flesje klaar maken, Koen een schone kont geven en lappie doen...(Hopelijk net als af gelopen nacht....van 24:00 tot half 8)
Ik wil een naambordje met de voornamen, en dan de achternaam van mijn hubs.. Aangezien ik volgend jaar toch wel zijn achternaam wil gaan dragen Had op het geboortekaartje ook al zo staan: saskia,edwin en Naomi L. aangezien ik niet L, maar een B ben momenteel nog
Hallooooo!!!! Marjan, wat een gaaf rompertje? Zwart?? I love it!! hier: vandaag naar Castricum aan zee geweest, heeeeeerrrrrlijk!! Daarna naar vrienden in Zaandam geweest, lekker gegeten en gewacht tot het niet meer zo heet was. Half 10 waren we thuis. Darren gedoucht en naar bed. Die zal morgen lekker uitslapen. Dean ligt in de box, die is in coma, laat ik daar lekker liggen tot hij wakker wordt voor de nacht fles. Trustuh!!
Heey droppies!! Kom niet zoveel meer langs hier, ik heb me bij de junimama's aangemeld.. de meeste kindjes hier zijn al zoveel ouder, ik vind het wel fijn om ook met de andere mama's een beetje te kunnen kwebbelen over dezelfde leeftijdsfase. Maar lees af en toe nog wel even mee hoor Hier alles okee verder!
niks! iedereen komt toch via de achterdeur (echt! wij zelf ook nooit via voordeur). maar ik zou gewoon de voornamen doen
neeeeeeeeeeeeee!!! over een paar maanden merk je dat verschil echt niet meer, kom je dan weer terug ik snap het wel hoor, maar mis je ons niet. als je lief el leed tijdens je zwangerschap met ons gedeeld. zou het leuk vinden je hier weer af en toe te zien. gaat het goed verder?
Ingeltje ik ken het gevoel maar dat wist je al he Maar ik blijf wel het meest bij de mei mama's kletsen hoor...! Ik vind het ook erg rustig bij de juni mama's maar misschien zitten de meesten nu in de kraamtijd, hier bij de mei mama's is het ook een aantal weken erg rustig geweest (toen wij nog hoogzwanger rondliepen en de rest al lang en breed bevallen was :x)
naambordje misschien toch alleen de voornamen ja... wij wonen ook in de hoofdstraat van een dorp, ik hoef niet zo nodig dat mensen vanaf de straat kunnen zien dat wij er wonen