Flamingo wat goed zeg! Ik laat Dean ook wel eens huilen voor t slapen. Maar blijf wel luisteren naar het huiltje. En om de 5 minuten ga ik even naar hem toe. Als hij echt overstuur raakt pak ik hem gelijk op. Dan krijgt hij nog klein beetje melk 30 cc ongeveer, en valt dan tevreden in slaap! Maar de hele dag bij me houden kan ik echt niet. Hij komt zeker geen aandacht te kort. Speel veel met hem, hij mag 's ochtend even tv kijken met darren in z'n wipstoel enz. Maar slapen moet hij zelf kunnen. Babe, zeg ik net tegen jou dat hij niet op z'n buik wilt slapen hè... Nou was hij al 3 x wakker geworden net, dus ik denk ach ik probeer het gewoon ff. Nu ligt hij dus heerlijk te maffen op z'n buik! Gek kind!
Hier heeft Nora het soms ook lastig om in te slapen overdag. 's nachts gaat het wel prima. Effe huilen (niet krijsen) werkt hier vaak beter dan direct pakken. Nu ja, het is ook verschrikkelijk warm. Ben zelf ook aan het zweten en niet eens iets aan het doen. Binnen nu al 28 graden, buiten nog warmer. Ik hoop zo dat het straks gaat onweren, een beetje verkoeling zou deugd doen.
Eekje; jaaaa ik wil ook onweer ... (GRAAG zelfs op dit moment) en een lekker fris windje erbij aub.... Dan kunnen we daarna weer lekker naar buiten om te genieten 8) , ipv dat het zweet je uit alle porien stroomt. YenD; Ja zo luister ik ook altijd naar het soort huiltje wat jij ook doet. Daar zit nogal veel verschil in
nou, vanochtend 3 kwartier op z'n buikje geslapen..... kwart over twaalf fles gehad, en hij slaapt nu welgeteld weer 5 minuutjes, was weer drama om hem in slaap te krijgen pfffffff, aan de ene kant blij dat we gewoon van half tien tot half acht de nachten goed doorkomen, maar overdag magtie toch ook wel iets langer gaan maffen hoor hihi, maar heb ook zoiets van straks na de zomer word het vast beter, dit warme weer is ook niks an!
VAKANTIE Zijn er eigenlijk nog vakantieplannen hier voor de kersverse ouders met jullie kroost??? Of vinden jullie het nog te vroeg om met de kleine weg te gaan? Wij gaan niet hoor. Matthijs is nu nog net te klein vinden we. Dus deze zomer blijf ik echt voor de aller-eerste keer thuis in de vakantie!!! 4 weken lang samen met vriendlief en de kleine man. Dat wordt een compleet nieuwe ervaring ! We gaan veel dagjes/dagdelen weg. Veel bezoekjes doen denk ik. Vind het zo raar om niet te gaan. Zal wel egoistisch klinken maar ik ben echt een reiziger geweest altijd. Nu dus voor het eerst niet weg.... tja, heel apart. In September hebben we nog wel een weekje vakantie en willen dan misschien in Nederland een weekje vakantie houden... ergens richting kust ofzo... ff weg !!
Wij blijven lekker thuis >. Faith slaapt al de hele dag , heb dr 2x wakker gemaakt voor voeding, anders is het vanavond weer DRAMA. Vind het best wel appart, ze was net zo lekker wakker en brabbelen lachen gieren brullen. Maar vandaag ff niet, jammer..
Wij gaan in september naar Marokko! Heerlijk, onwijs veel zin in. Pom was vandaag lekker vroeg wakker (geen puckababy of slaapzak aan...) en dus is mama nu een beetje moe.. hihi @Babe.. Pom slaapt overdag en 's avonds niet in de puckababy (alleen 's nachts) en kan prima langer slapen dan een uurtje. Babies hebben een slaapritme van 45 minuten. Ze moeten leren om als ze wakker worden (een beetje) zelf weer in slaap te vallen. Het ene kind vindt dit makkelijker dan het andere. Maar als je als baby 'weet' dat je er na 45 minuten (of iets vergelijkbaars) eruit gehaald wordt.. ga je natuurlijk niet verder slapen.
VAkantie! Jaaaaaaa in september drie weken naar Italië!!!! O wat heb ik daar een zin in! Alleen augustus werken en dan alweer vrij!!!
Zo wat is het warm zeg!! Ik zit hier op de camping bij mij ouders, gelukkig hebben ze een zwembad bij de caravan. Zo nu en dan ff plonsen!! Gelukkig kan Floris tnt zijn rust wel een beetje vinden. Was wel heel warm, dus toen ffaten afkoelen in een badje! Nou aan zijn strak zak te zien was dat gelukt hahaha!
Dat duurt minstens nog een jaar of 4 als het goed is, dus dat is niet heel erg zonde van de investering!
Komt deels door het weer denk ik. Maar Marien is ook niet zo'n fanatieke "overdagslaper". Zeker niet in zijn bedje, dat is hooguit drie kwartier. Verder slaapt hij veel in zijn wipstoel want daar zit hij graag in! Ik probeer trouwens met dit superwarme weer hem niet eens boven te liggen, het is nou echt zo warm bij ons boven! Jammer dan, ga ik over een paar dagen wel weer pedagogisch verantwoord doen
Bij de 'Hubo' (daar heb ik m ook laten maken ) kun je als je voor een RVS-plaat kiest met jullie namen erop, deze bij eventuele gezinsuitbreiding laten aanpassen . Ze kunnen dan de namen eraf/uit(?) halen en met een kleiner lettertype de heeeeeele familie er weer opnieuw op zetten! scheelt toch alweer want hij was nie goedkoop.....
aha, wel interessant. wel raar dat ze venkelthee adviseren, volgens mijn kraam mochten ze dat niet meer adviseren... hoeveel koppen moet je dan drinken? Hoop wel dat het helpt voor jullie, zou een hoop frustratie schelen denk ik!!!
Wij gaan gewoon hoor! Weekje kamperen in Luxemburg. Tent mee, hond en baby, heerlijk. Marien is dan 6 weken. ik denk dat het gewoon moet kunnen, en als het niet gaat gaan we gewoon weer naar huis!
Ik zal eens kijken daar, maar ik vond op internet een rvs plaatje voor 50 euro... da's wel goedkoop denkik!
50 euro is wel goedkoop. Weet niet of je dan een beetje groot formaat hebt (als je dat mooi vind tenminste)? Ik heb 100 euro betaald. Het is een grote rvs plaat van 25 bij 25. Het ophangsysteem zit aan de achterkant van de plaat, dus aan de voorkant geen schroef/gaten. Trouwens; leuk dat jullie op vakantie gaan. Ik moet zeggen dat het mij wel begint te kriebelen..... hmmmm lekker ff weg. En het is ook zo; Je bent zo weer thuis als t niet goed gaat.
Plaatje is 15x15 vind ik groot genoeg we wonen aan een doorgaande weg dus hoeft niet zo nodig opvallend in het zicht te hangen. Tja vakantie... we hebben gewoon heel erg behoefte aan even weg te zijn. Mijn vriend is helaas werkloos sinds een week dus we gaan wel onwijs low budget, en als hij hopelijk een beetje snel werk vindt willen we in het najaar nog graag naar Italie!!
hoi hoi dames hier ook heerlijke nacht gehad... lijkt haast wel of lotte het doorslapen eindelijk door heeft maar wil nog niet te vroeg juigen... Hier ook heel weinig gedaan... veelste warm... wel lekker in het zwembad gehangen voor de rest veel binnen gezeten want is hier binnen een stuk cooler dan buiten Wij zitten met het zelfde probleem ook partner nog werkeloos dus geen vakantie voor ons dit jaar maar hebben een lekker groot zwembad in de tuin staan en gaan nog wel paar uitstapjes doen deze zomer en dan hopen dat het volgend jaar beter is en we wel weer lekker weg kunnen. en dan mogelijk met nog een heel leuk gezin met ook twee meiden echt een heel leuk gezin en onze meiden schelen niet heel veel de oudste maar drie maanden en de jongste maar drie week dus dat wordt vast gezellig ofniet
@vakantie.. wij gaan over 2 weken lekker 10 dagen naar de camping op de Beekse Bergen.. in eerste instantie niets geboekt, maar begon bij ons ook te kriebelen.. nu gaan we heel burgerlijk met de caravan van m'n schoonouders.. en m'n ouders komen het laatste weekend ook daarheen en hebben daar dan een blokhut. dan gaan de kids lekker een avondje naar opa en oma en kunnen Joost en ik romantisch met z'n 2 tjes uit eten en daarna yoghaen in de caravan haha