Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Yent, inderdaad..
    Eerst lekker rustig aan doen..

Vakantie.. 19 aug. werken, dan 17 sept. vakantie.
    Zoals ik ingepland sta, maar goed, weet niet waar ik verder aan toe ben op dat moment ;)

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Wat een hitte overigens..
    Niet te doen voor de kleintjes..

Vera had gewoon zweet op haar voorhoofd etc. staan. Ondanks dat ze in een kamer lag waar het 'maar' 20 graden was.
    Zo zielig...
    Ze lag alleen maar in een luier..

pfff..

Onweer kom gauw!

3. yent09

yent09 Lid

2 jul 2010
    87
    0
    0
    huisvrouw
    Veendam
    kom laten we de weer goden vragen om onweer.. zal ff regen dans doen ofzo:p

Ow btw: de octopus paul heft de voorspelling voor morgen ook gedaan.... hij koos....... spanje:(:( wat nu wat nu???? :p

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Vakantie: Dit jaar niet. Denk in juni ofzo mischien even een weekje.

Venkelthee: Ik drink het ook zelf en dan komt het in kleine hoeveel heden in de borstvoeding, dus dat scheelt mischien wel wat. Ik drink 2 koppen per dag.

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hier is het al aan het donderen :D en begint het al lekker te waaien. Gata goed komen hoop ik

6. yent09

yent09 Lid

2 jul 2010
    87
    0
    0
    huisvrouw
    Veendam
    ja dat komt door mijn onweers/regen dans natuurlijk heja heja heja heja heja :p

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    onweer regen wil de hele avond nog buiten zitten maar mag van mij verstopt me wel onder de parasol

8. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Stuur het maar deze kant op!!! :D

@Kimm29
    Mijn schoonouders hebben ook aangeboden om hun caravan te lenen....
    Nou ben ik absoluut GEEN campingmens... Maar ik ga toch twijfelen. Het lijkt me erg lekker om (ook al is het maar een weekkie) weg te gaan.
    MAAR; Al die jaren gaan wij met pinksterweekend camperen (met mijn schoonfam) en ik vind het altijd verschrikkelijk op de camping. Ik heb dat ook nooit ontkent, en ook nog eens altijd flink HARDOP :D UITGESPROKEN dat ik camping bagger vind....
    Om dan nu toch ineens heel erg van mijn principes af te stappen...... hmmmmmmm :) :D
    haha we zien wel! Mijn vriend moet nog een week werken, dus nog even om over te denken. We kunnen alsnog beslissen of ik naar de camping ga. De HELE fam gaat me uitlachen... ik 'vrijwillig' naar de camping. ha ha :):) dat krijg je met zo'n vette bek al die jaren!

Laat ik eens van mn principes afstappen.... :D (grote stap dan :D)

9. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Hoi!!

Vakantie, wij hebben een bungalow gehuurd in Hooghalen en komen dus bijna drie weken naar Nederland. Het is een kindvriendelijke bungalow met alles erop en eraan. Dat lijkt me met zo'n kleintje dus prima te doen. Alleen de reis er naartoe zie ik een beetje tegenop. Wellicht gaan we in twee x. Onderweg in duitsland even een hotelletje.

Pfff ik ben al bijna zenuwachtig voor morgen zeg!!! Spannend!!!

Ik ging vanavond in bad met Sara wat ze altijd heerlijk vindt. Nu begon ze toch te huilen! Heeft manlief haar er gauw uit gehaald en getroost, maar ze bleef nog wel een half uur huilen met af en toe rustige momenten.....pfff echt zo hard huilen dat ze er helemaal van begon te hoesten en rood werd. Bah.....nu is ze wel weer rustig na een klein flesje en even slapen bij papa. Geen idee wat er aan de hand was.......

10. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    haha.. nou hier precies hetzelfde hoor. paar jaar geleden schreeuwden wij ook dat we toch echt niet met een caravan weg zouden gaan.. maar ja, nu de kids er zijn, verandert er toch een hoop.. en het uitlachen viel mee hoor ;);)

11. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    godver... 1-0 voor Duitsland..
    hoop toch niet dat ze 3e worden..

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mij krijg je nog steeds met geen 10 paarden op een camping! :):D

Wat is het warm he? De kindjes hebben er ook last van... In slaap vallen ging vanavond toch wat moeilijker. Gelukkig zijn ze nu alletwee al een tijdje stil. Arme Pommetje... helemaal naakt (luiertje) in haar wiegje en nog altijd met zweer op haar voorhoofd.. Ergens anders neerleggen heeft geen zin.. het is overal even warm!

13. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    wij gingen ook eerst kijken voor een huisje.. maar ja, in de bouwvak betaal je echt de hoofdprijs.. voor een huisje waren we zo ruim 1000 euro kwijt voor een weekje en nu gaan we 10 dagen voor nog geen 300 euro.. dus tja dan maar in de caravan :p

haha en net 1-1!!!

14. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    hier slaapt Niek juist beter met de hitte.. alleen heeft ie overal warmtebultjes.. zo zielig!! (al heeft hij er zelf geen last van)

Mick wil alleen veel slechter slapen nu.. hij slaapt bij ons op zolder en daar is het echt mega-warm. dus nu eerst bij ons op de kamer in bed en dan leggen we hem 's avonds over..

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gelijk heb je!!!

16. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Wij hebben ook altijd de hoofdprijs voor vakanties betaald! Verplicht bouwvak... helaas... maar ook wel gezellig!!

Dit jaar de kosten voor de uitzet van de kleine, nieuw huis, spaargeld is er goed doorgegaan :D maar goed daar spaar je ook voor. Ook wisten we niet hoe het allemaal zou gaan met de kleine, dus om die redenen hebben we op voorhand niets geboekt.

Low budget spreekt me ook wel ERG aan nu! En eigenlijk supertof dat we de caravan mogen lenen (best een grote, nieuwe en luxe ook nog) Maar oooooohhh als ik aan camping denk......
    wcrollen onder de arm, haren in doucheputje....... Leuke buren die je de hele dag ziet/hoort/, hun kinderen de hele dag ziet/hoort en dat geklets als je een beetje 'sociale' buren hebt :D
    (ik heb gewoon wat nare ervaringen op een camping... ben er niet voor in de wieg gelegd.):p
    hahahaha maar de twijfel is er al wel....
    Lekker ff weg trekt toch erg.....................................

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jelmar vanmiddag 1 uur en 3 kwartier op z'n buikkie geslapen :) heerlijk!! ligt nu net weer, ik heb nu pas een pizza in de oven, dus ga ff lekker eten en dan naar bedje toe!! hadden gezellige visite met 2 kids van 4 en 2 die hebben heerlijk in het zwembad gespeeld de hele middag/avond, wat zullen die slapen vannacht!! :D:D

18. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Hier ook een 2 jaar oud jongetje dat de hele middag lekker heeft "gezwommen" in z'n kleine badje.. is ook bekaf, maar slapen ho maar.. zijn nu al vanaf half 9 bezig.. waarschijnlijk is dat het probleem, normaal gaat hij rond half 8/ 8 uur naar bed.. maar we gingen pas laat eten en daarna nog ff onder de douche, dus was pas ff over half 9 dat ie naar boven ging.. en net dat ie lag te slapen begon het heel heftig te onweren, dus nu weer klaarwakker.. en net terwijl Niek heerlijk ligt te slapen en wij lekker languit op de bank wilde ploffen.. grrrrrrrrrrrr

19. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    ha die Lin..
    alles goed? lekker dagje gehad??

20. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha op bank ploffen was hier pas half 10... vanaf 19.30 uur is ze al aan het drinken af en aan. pff..kunstvoeding om 19 u wilde ze dit keer wel gelukkig. maar heeft niets geholpen hihi.
    nou ja het zal de warmte wel zijn. echt sneu voor ze allebei

flamingo: als niet bevalt camping, ben je zo weer thuis! zou gewoon gaan. thuis ga je toch weer van alles doen en geen vakantiegevoel.. tenminste dat heb ik altijd

vienne overdag trouwens wel heel goed slapen. vandaag naar mijnouders gegaan. daar is lekker koel binnen. ze hebben ook een kelder: wilde daar wel mijn bedje neerzetten :)

Deel Deze Pagina