Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    zie net je vraag. zie mijn vorige reactie :) overdag en nacht prima, avond weer bagger :) en bv vind ik nu wel een beetje geplak tegen elkaar8)

2. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    haha.. nou over een paar maanden zijn de avonden ook weer lekker voor ons (als het goed is natuurlijk)s

hier een wakkere Mick, die wil niet slapen!! heeft het hoogste woord en zit saampjes met z'n vader voetbal te kijken.. slaapt op zolder en is daar echt zo heet.. en bij ons op de kamer ging gister goed, maar nu dus niet.. na ja.. werd vanmiddag ook pas laat wakker dus voor die ene keer ook wel weer gezellig..

3. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach ja is even niet anders. daan slaapt wel gelukkig. als het iets koeler is gewoon weer in het ritme
    ik ben nu al blij als er rustige viënne avonden komen. de late voeding vind ik dan nog niet zo erg (die is ook niet zo heeel laat :))

ik ga even slapen. geen idee hoe laat ze morgen weer komt, dus nog even bijtanken. de regen zorgt hier niet echt voor verkoeling
    :x

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Bv vind ik ook echt niet echt prettig met dit weer...Dan zweet ik me echt een ei uit een half uur lang!! Maar ja alles voor het manneke he ;)

camperen rules, doe het al mijn hele leven. Heerlijk! Maarre... er zjn ook campings waar het papier al in de wc's hangt en de haren in de douche door je medecampingbewoners netjes wordt weggeveegd dat hoeft je niet te weerhouden hihihi

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    campings kunnen mits het niet in een zelfmeegenomen tent moet!! haha, een huurstacaravan of een rent a tent met alles erop en eraan kan ik nog handelen :D

dames, truste, spannend morgen de FINALE!!!!!!!! zenwen gieren al door m'n lijf!

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Jezus wat een onweer hier gehad! Moest m'n hele balkon leeg ruimen, t vloog alle kanten op!
    Ff bij de buren gezeten vanavond D1 is bij m'n moeder en D2 had ik bij me in de wagen liggen.

Het is nu weer rustig buiten, dus ff alles open gooien voor ik ga slapen.

Natas, nog lang buiten kunnen zitten??

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Oh ik was te vroeg! Onweersbui nummer 2 komt net voorbij!
    Ze blijven ook altijd lekker lang hangen in t water, maar het wordt nu wel minder.
    Dus geen ramen open helaas, dan maar de ven op de hoogste stand ff.

Truste meiden!

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh wat een weer!!!!! pfffffff een flinke bui zowel met onweer als regen......... staat hier helemaal blank ; tot aan de knietjes op sommige plekken op de straat........
    niet te doen gewoon!
    in de keuken hebben we ook lekkage maar ja de regenpijp is er ook afgewaaid met de windhoos....

verder gaat alles goed hoor hihi! Esmee ligt nu heerlijk te slapen en wij even aan het afkoelen........

9. yent09

yent09 Lid

2 jul 2010
    87
    0
    0
    huisvrouw
    Veendam
    wij hebben hier nog helemaal nergens last van geen spatje of onweer te bekennen... wel nog heel erg benauwd!!

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ vakantie: een klein maandje werken en dan gaan we ( mits het goed gaat met s.mams ) naar Zeeland :D :D :D
    lekker een anderhalve week met vrienden en kids in een huisje!
    super veel zin in!

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Wahhhhhh dat onweer zint me niet............ pfff gaat mega te keer ..... bah!

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Truste! ik ga lekker slapen!

13. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Goedemorgen allemaal!!
    Vandaag is Matthijs al weer 10 weken!! Dus ik ben ook al weer 10 weken mama :) :-D
    Hij lag vanmorgen helemaal hover dwars in zn bedje, helemaal tegen het voeteneind aan!
    Net fles gehad en hij ligt nu even in de box te spelen.

Gisteraaf laat heeft het hier ook nog flink geonweerd, gewaaid en geregend!! HEEL FIJN!!!! JAAAAAA dat vieze benauwde is er nu wel af!! Vandaag weer normaal naar buiten!

Tot laterssss

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguhhh,
    hier gister ook goed geonweerd en vooral die wind , was heerlijk !!

Vandaag hier het Oeffeltse zomerspektakel , een braderie en een kartban , en wij zitten middenin de herrie !!Hebben 2 van die grote eetwagens voor de deur staan ..............maar ja wel een voordeel hoef geen entree te betalen a 3 euro !

15. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Oh my god wat een onweer hier vannacht!!!! nonstopflitsen die de hele helem en onze slaapkamer verlichte, donder die de grond deed trillen, brrrrrr, was niks an!! Maar Jelmar heeft er gewoon doorheen gemaft............onbegrijpelijk!! haha, maar vandaag weer mooi weer :)

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Hahaha Dean ligt helemaal in een deuk om de ventilator.
    Gek kindje..

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wasjenog wezen wegen met Dean Yes ?
    En nog iets gehoord van M?

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Cb was dicht toen ik ging. En andere dagen geen tijd gehad. Misschien as week dat ik ff ga.

Nee niets meer van M gehoord, nou lekker rustig toch hahaha.

19. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!!

hier weer een lange nacht gehad gelukkig na een brakke avond. om 18.30 kv wat ze dit keer wel wilde. daarna van 19.30 tot 21.30!! af en aan aan de borst gedronken. daarna geslapen tot 06.30, werd nog eerder wakker van daan! haha

maar zo af en toe begint ze het toch te leren :) we hebben vannacht ook voor de 1e keer onweer in bed gehad ;)

ga zo weer even voeden.ze zal wel zo komen.lekker in badje vandaag. gelukkig iets koeler vandaag

20. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    JOEPIE!!!!!!!!!!! het eerste plasje van daan op het potje!! hihi, hij pieste (en 1x poepte) de hele tijd naast het zwembadje. en nu zei hij zelf dat hij moest plassen en ging zitten. toen kwam er niets en daarna alsnog zelf gaan zitten toen we het niet in de gaten hadden. wat kan een mens blij zijn met een plasje!!! hahah

Deel Deze Pagina