Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Met dit weer is het echt niet te doen.. Sven wil meer dan ik kan aanmaken. Af en toe geef ik hem maar wat water.
    We zweten ons rot bahbahbah

2. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    dank je dat je daar nog aan denkt...
    ik heb de airco uitgezet hoor toen ik hem op bed legde... ik heb zelf al een hekel aan dat ding als hij aanstaat en je ligt niet onder de dekens. Heb hem even aangezet zodat de kamer iets koeler werd. Hij ligt nu nog te maffen (gelukkig voelt hij zich weer ok)

@Natascha/of Natas1 (ik moet jullie namen nog ff gaan onthouden ;) ) .>> ik denk dat het hier ook krampen waren. Hij heeft een paar flinke winden gelaten in tussen tijd :)

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik heb het heeeeeeeeeet!!!!!!

Darren en vriendje zijn lekker chill filmpje aan t kijken, Dean ligt te maffen en ik ga zo t eten opzetten...

wat eten we vandaag??? uien, plakjes spek en veel tomaten, uurtje in de pan en dan lekker op een bruine boterham jummie jummie!

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Flamingo zielig he die krampjes ons meissie kan ook niet in slaap komen vandaag maar goed ze heeft ook heel de nacht geslapen ze ligt nu heel de tijd in de box te keutelen af en toe ff met ons knuffelen verder zitten me kerel en ik aan onze nieuwe picknicktafel te pokeren en zo ff lekker chinees eten:D

5. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    tuurlijk mag je dat vragen...:)

wij zijn altijd zo'n stel geweest wat serieus twijfelde over of we wel of niet aan kinderen zouden beginnen (mocht het kunnen/lukken dan he?), en hebben dat ook altijd hardop uitgesproken. We zaten echt jaren lang meer aan de kant van geen kids zeg maar.
    Wouden gaan voor carriere, groot huis, altijd veel en vaak reizen, dingen zien, luxe leven, geen verantwoordelijkheid etc etc etc bla bla bla :D blabla bla ...en hebben dat ook flink gedaan.

TOTDAT...:) Het klokje begint te tikken (ik bijna 34 / vriend 38 8), en je er toch anders over gaat denken... En een complete ommekeer in ons toekomstbeeld heeft plaatsgevonden. HEERLIJK!!! :D

En alle cliches zijn waar.... het is fantastisch.!!!!! Zou hem nooit meer willen en kunnen missen die kleine man!! ;)

6. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Omdat ik toch alleen eet vendaag, en na t eten pas richting mn ouders ga gooi ik er maar s lekker makkelijk een pizza in!!! :)

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Sorry Dames,

Ben jullie zo aan het verwaardlozen..
    Ben echt zo aan het genieten, ik zat natuurlijk na 3 weken alweer in de school banken. En heb toch het gevoel een hoop gemist te hebben... dus nu echt alles aan het inhalen..

Genieten genieten en nog eens genieten..

Sorry Sorry Sorry,,

Dikke Knuf voor allemaal

Oja: Natas; Jessica vroeg of je contact wou opnemen ;)

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik zal jullie eens spammen hoe lief me meissie voor me is momenteel.

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tante zou je haar mail adress nog ff opnieuw willen sturen;)

10. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Natas whahahaha wat een schitterende foto!! Soort chucky! :D

Tante Mars lekker genieten van je meissie hoor, veeeeel belangrijker dan nutteloos keuvelen hier! Het gaat toch al zo snel, dat merk ik nu al!

Flamingo wat leuk, de opa's en oma's zullen inderdaad wel erg heppiedepeppie zijn ja! Hier hadden ze het ook niet verwacht maar meer dat ze dachten dat we over een paar jaar pas kindjes zouden willen... mijn vriend en ik hebben pas 2,5 jaar verkering, vandaar!! Dus mijn ouders waren wel in shock toen we het vertelden hihi maar vonden het wel meteen heel leuk!

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Yes: Dank je...ja zwart rompertje.Alleen niks voor jou er staat I Love Daddy op....Maar zwart staat hem zo cool. Niet echt baby geloof ik maar dat past wel meer bij ons als al die snoezige dingetjes.

@Babe: Ik doe Koen overdag ook in de puck. Heb het een aantal dagen door het weer niet gedaan. Man wat een drama, nu weerin de puck en oogjes gaan vrijwel meteen dicht. Nu al weer 3 uur aan het slapen. En als het te warm is probeer ik hem op z'n buikkie te laten slapen en dat gaat zoals je zag best goed....

@Natasch: Nog gefeliciteerd met je mannetje..

@Vakantie: Ik hoop dat wij naar het huisje kunnen van mijn ouders in brabant...lekker in het bos. Maar goed even kijken wanneer mijn ouders zelf willen gaan. Want als het beter gaat met mn pa gaan ze zelf, lijkt me logisch....

@Linnie: Dikke kus voor jou.....(denk dat je mannetjes genoeg kusjes krijgen dus deze is exclusief voor jou)

@Mars: Ja ik voel me erg verwaarloosd door je...zit hier maar te huilen...in mn eentje met de webcam aan en ik zie je helemaal niet....(Ik heb het zelf ook druk hoor)

@Hier ga ik mn vriendje z'n bedje plukken....tijd voor een voeding

Krijg er met moeite 700/750 cc op een dag in. Is dat voldoende met dit hete weer????

12. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Natascha>> Nice pic!! haha

Tante Mars>> Groot gelijk! Kleine grut leuker dat internet en heeft jouw aandacht veeeeeel meer nodig! :)

Sterreke>> Tja die opa's en oma's zijn dan maar trots he?? ;) Leuk dat het bij jullie zo is gegaan....!

Zal ik ook maar eens spammen dan?? ha ha Dan hebben jullie mij en Matthijs ook s gezien;

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @flamingo: Mooie foto joh!!!

14. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ikke ben wel op msn Marjan:( :p

Ja ikke mis jou ook hoor!!!
    Wanneer kan Koen zolang in de cosi ;)... Snel Komen :p

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ehhhh binnen kort??? ff kijken wanneer het hier weer allemaal een beetje normaal wordt met mn pa...:D

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nou ikke ben bijna jarig ;) vier het zondags voor Familie en zaterdags mag jij wel komen :p (of jullie haha) dat is 7 augustus .. ;)

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oh hubbie is thuis, moet eten.
    Mischien tot zo en anders na de wedstrijd weer hier

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    7 augustus is mn broer jarig en hebben we een bbq....jammer hoor...

Ben je nog meer afgevallen???? Je krijgt een smal bekkie...heerlijk kleurtje en wat ziet mn schattie er weer mooi uit!!!

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Jammer of laatste weekend juli kan ook wel kan niet wachten tot 4 september :p..

2kilo nog, gaat nu niet meer zo snel! Maar vant zomer lekker te wandelen en zwemmen, gaat het weer wat sneler.

Deel Deze Pagina