ja joh, tuurlijk snap ik het vind wel jammer omdat we eerst veel van je mee kregen en u wat minder. maar we zien je vast nog wel eens
Flamingo mooie foto. Tante thnx Wou op nog iemand reageren maar ben het kwijt heerlijk het regent hier en onweer hopen dat niet de stoppen gaan doorslaan anders missen we de finale
Marjand Charlotte zit daar nog niet eens op per dag en gaat ook prima hoor ze drinken gewoon minder met dit weer
mooie foto's natas, flamingo en mars. schatties zijn het, en jullie ook hoor hier lekker windje. kindjes net met opa en oma mee voor de eerste keer. was beetje gedoe. ik wilde het al weer intrekken (m'n verzoek om oppas) maar ze wilden toch. hopelijk gaat het goed...'s avonds is ze vaak onrustig dus vind het niet heel fijn, maar ja zij moeten toch ook een keer oefenen voor straks. kon straks wle janken: over 2 wkn weer werken. paniek sloeg spontaan toe.. wil eigenlijk ook wel slapen haha maar bijna HOLLAND! ga lekker ff douchen. zou het wel 3x per dag willen doen fijne wedstrijd!!
bij deze ook ff foto van mij en mijn meisje maar ik sta er niet zo florisant op maar ja meestal niet op foto's
hey lvdb niet over werk praten...ik wil er echt niet aan denken... Mars: We gaan ff kijken wanneer we kunnen komen...kan ook niet wachten Natasch: Hij heeft vandaag pas 420 cc op nog 2 flessen te gaan...Mag hem niet wakker maken van Erik omdat hij zoveel slaap in te halen heeft...En ik denk steeds straks droog ik hem nog uit...(Bezorgde doos) Hier nog geen onweer en regen....wel een lekker windje de hele middag al. Gister met de onweer kwam het water omhoog uit de afvoer...Was 1 klap zo hard dat het uit de plee gesprongen was...bleg
nog eentje dan hier een beetje slaperige papa met zijn slapende meisje Owwww spannend nog half uurtje meiden en dan is het zo ver!!!! HUP HOLLAND HUPLAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMPIE STAAN
yent mooie fotos Marjand je zzal maar net op de plee zitten ach 1 voordeel hoeft de boel niet meer schoon te spoelen
@natasch: ja hahahaha zeiden wij ook al...ik bedoel een bidet kopen, doe maar een stevige onweersbui...whahaha
Lief!!! Die foto's allemaal .. Ik ga nog ff de was opruimen en dan op de bank lang uit voetbal kijken!! ben zo benieuwd!! Hoop dat ze het nu dan ook eens waar maken.. Marjan we smsen msnen pben komt helemaal inorde!! Oke nog maar een keer kan het neit vaak genoeg zeggen.. JULLIE ZIJN LIEF!! Knuf
Als k nog ongi was geweest, had ik zo me tampon tegen de tv kunnen schieten.. Was errug spannend.. Maar indd zo ontzettend niet verdient! scheids neemt morgen zeker ontslag na het zien van het buitenspel(net als die andere scheids), vond overigens de grensrechters erg traag van begrip. Erg TRIEST
Wat een verrote kut wedstrijd!!! Stomme klote scheids mogen ze van mij in de gracht gooien! Voor mij blijft Nederland DE kampioen!! kut Spanjaarden met hun kut goal en kut scheids!!! Ik ga slapen, komt niet meer goed vanavond. Kan wel janken!
Marjan, nee die tekst hoeft niet echt hier.. Maar ik ben ook niet zo van het snoezige baby baby spul. Vind zwart erg gaaf. Heb ook ed Hardy spullen, ben ik helemaal weg van!!