Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ohja, vergeet helemaal te zeggen:

Vera heeft geslapen van 22.30 uur tot 07.15uur!!
    WOW!!

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    goed gedaan vera! :) balen dat je weer zo'n last heb loran!!

ik ga zo een tondeuse kopen zodat ik voortaan husband zijn haartjes zelf bij kan houden :D heb ik nog nooit gedaan hahahahaha, straks in de vakantie voort eerst maar ff oefenen, als ik het dan verknal hoeftie in ieder geval niet aant werk! :D

3. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Loran lekker wij hebben zaterdag oook zown goede nacht gehad.
    Tot en met wanneer moet je werken dan?
    Heb je al andere baan op het oog?
    OF kun je lekker thuis blijven? hier geen optie mijn inkomsten zijn egt nodig

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    daar dacht onze Mannin toen heel anders over hahahaha!!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

HEUH heb ik wat gemist:(

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    werken ik kan me nog herinneren dat jullie allemaal al lang en breed met verlof waren en ik nog door moest werken, maar nu ben ik er wel blij mee: hoef 30 augustus pas!! enne dat kost me nog niet eens vakantiedagen, omdat ik twee weken later bevallen ben... :D
    Maar ja dat komt natuurlijk ook met de dag dichterbij en het gaat echt razendsnel... :(

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Werken: Ik moet volgende week donderdag de 22e. Ik heb ok een beklemmend gevoel. Echt geen zin

Vera: Zo hoort het ;)

Loran: Beterschap. Hoop dat je snel jezelf lekker voelt

YenD: hoe was het bij de tandarts?

Mike voor het eerst in zijn eigen bed geslapen. Vannacht wel een keer wezen kijken. :D

8. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Loran wat goed van Vera! Jeetje jij hebt het wel te pakken inderdaad, hopelijk kun je een sterker middel krijgen ofzo!

Tondeuse ben benieuwd, een vriendin van mij doet het altijd bij haar vent, maar is geen gezicht! Ze heeft mijn vriend ook een keer gekortwiekt, waaaaaaaaaaah zag er niet uit! Is moeilijk hoor... Maar scheelt wel veel geld, elke keer 20 euro bij de kapper voor die halfkale kop :D

YenD jaaaaa Mannin wahahhahaa heeft iemand daar nog weleens iets van gehoord??

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Het zou kunnen dat jij toen in het zh lag met je voortijdige weeen... je kunt het beste aan Tink vragen! :D:):D

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker

Whahahahha Hele discussies toen

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tink haha nou vraag ik het aan jou wat heb ik gemist met mannin???

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    hahahahahahahahaha:D:D:D:D:D:D:D

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Natas je hebt zeker wat gemist toen dan!
    Maar laat tink het maar uitleggen. ;)

hebben wel gelachen toen hè!!

Tandarts: darren had weer een gaatje!
    Is de 3de nu al, terwijl ik 2x per dag goed poets.
    Tandarts zei dat hij niet echt super goede tanden heeft.
    Dus als hij straks gewisseld heeft laat ik z'n tanden sealen.

14. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hoor ik mijn naam 8):D

Pfff ik wil het er ook niet meer over hebben.. Het enige voordeel is dat ik na de wedstrijd gelijk naar huis ben gegaan, goed heb geslapen en nu dus kippetje fit ben :) Maar ik had liever dodelijk verrot geweest als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)

Over dodelijk verrot: Aanstaand weekend 4 dagen feest, mennn dat is elk jaar zo dodelijk haha :$ Vier dagen kermis en 4 dagen disco in de biertent.. Manlief gaat 2 dagen mee dus kindjes 2 dagen bij de oppas. Moeders gaat 4 dagen met de meiden muhaha, feest van het jaar :D Maar daarna helemala niks meer tot de vakantie!

Over werk, ik zou eigenlijk volgende week maandag weer moeten beginnen maar heb nog een weekje vakantie dus vandaag over 2 weken ben ik weer aan het bikkelen :) En ik denk dat ik één van de weinige ben maar ja ik heb er zin in :D Heerlijk weer wat nuttigs doen, gezellig met collega's kletsen en even iets anders dan mama zijn. Ik hoef maar 4,5 week en dan heb ik alweer vakantie dus perfect!

Over vakantie, wij gaan lekker 3 weken naar Italie, kan niet wachten 8)

Over Mannin *proest*: Die vond dat wij ons met onzinnige dingen bezig hielden, zij hield zich liever bezig met zaken als: Hoeveel klontjes suiker zitten er in een fles frisdrank en hoe slecht is dit voor je baby? En dan vooral in bitter lemon muhahaha.....

Nou de kindjes zijn vandaag voor het eerst samen bij de gastouder, ben benieuwd :) Hoop dat alles goed gaat!

XXX

15. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

En check mijn banner: I LOVE Prodimed :D Het werkt echt als een trein!

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tink hahaah dat klinkt wel heel interresant hahah dat is pas een doelloosleven jammr dat ik dat gemist heb leedvermaak is togh altijd wel leuk;)

Het weer. Het is vreselijk bewolkt maar togh schijnt de zon jaja het kan;) als ik buienradar moet geloven breekt de hel los hier straks
    Oohh vanacht jeetje wat een boutnacht heb ik gehad zo snikheet en we hadden alle ramen open en aangezienik als de dood ben voor onweer moest ik me kerel wakker zien te krijgen(erg moeilijk na al die flesjes bier) zodat hij alle ramen dicht deed en hij deed het met zoveel lawaai dat ons meissie ook nog eens wakker werd haha ging lekker

17. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Morguh (goede zet ik er nog niet voor vanwege de voetbalkater)

hoe gaat het hier?? Heb afgelopen dagen weinig geschreven, maar af en toe wel snel bijgelezen. Lekker veel op het balkon gezeten lezen, terrasje gepakt met man en dochter en gewoon gechilled.

Flamingo, wat een leuk berichtje zo 's ochtends!! Is zeker waar!!

Sara heeft om 6.45 uur flesje gehad en normaal dan weer rond 10.00 uur, maar nu heeft ze maar 40 gehad en ligt nu al sindsdien in de box te keuvelen en wil niet meer drinken. Hopelijk zo nog even wat.

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tink is dat wat dat dieet klinkt namelijk prima ik ben ff op internet aan het zoeken maar dacht verslag van jou is net zo makkelijk hoe lang ben je al bezig met dat dieet en wat houdt het precies in?

19. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    regen regen regen en onweer hier!!!
    Zit met lampen aan in huis:$:x

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Waar woon jij eigelijk? haha vraag komt beetje stom over:p

Hier is nu ook donker aan worde denk dat hier ook zo de pleures uitbreekt me meissie ligt alleen in haar romper maar doe er zo wel lakentje over want heb alles los in huis.

Deel Deze Pagina