Geen gekke vraag hoor. Ik woon in Veenendaal, ken je dat?? Tussen utrecht en arnhem. Heb mijn lieffie een lange broek aan met een t shirt. Het koelt wel heerlijk af hier
Hebben jullie kindjes al een slaapzak an in bed?\ Anoek trapt zich onder lakens vandaan en lag vanmorgen met een been tussen de spijlen. Dus denk tijd voor een slaapzak. Maar welke maat moet je hebben?
Wimjo jaa dat ken ik wel ik dacht miss heb je het al wel eens verteld op het forum ppfftt de regen wil er maar niet uitvallen ik heb zweet over staan vond het een goed idee om te gaan wassen inclusief ons beddengoed en dat van Charlotte ppfftttt nog 3 wasmachines te gaan 2 gehad
Wahahahaha ja dat was echt lachen! Ik heb het even teruggezocht, speciaal voor Natas : http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/202471-mei-2010-mamas-deel-5-a-448.html#post7155782 Tink hope you don't mind...
Ja hoor, gaat prima! Marien heeft geloof ik maat 56/62 ofzo... zelfs 1 met zijn eigen naam Daar ligt hij dan in zijn romper in. Uiteraard zonder dekens of iets dergelijks met dit weer (als het heeeeeeel warm is zoals afgelopen paar dagen heeft hij geen slaapzak aan, ligt alleen in zijn romper!
Weer hier regent het nu (Breda) en het is al de hele morgen aan het rommelen. Maar schijnt weer een weeralarm af te zijn gegeven!
Dat is zeker dichtbij. Daar heb je toch een leuk hondenstrand? Ik werk in een winkel ja, bij Piet kerkhof.
Sterreke dankje.. oooohhh ja dat heb ik allemaal gemist toen lag ik te bevallen hahaha geweldig wat een gezeik zeg diemannin wat een onzin
Ja klopt. Dat is de dooie arm (gravebol) maar dat gaan ze vol storten met afval!! Piet kerkhof kom ik niet zo vaak... Wat is het eigenlijk??
ik ga ff mijn mannetje naar zijn werk brengen met de auto, anders is ie zeiknat. Ahhhh zielig. kom straks weer terug
Komen we weleens met de hond! Een kleding/ schoenen winkel voor heren dames en kinderen. Grote winkel op een boven verdieping.
ik wil ook noodweer verkoeling graaagggg nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Marjand Tante haha geweldig om terug te lezen hoe idereen in spanning zat toen ik lag te bevallen en vlgens mij waren het marjand en tante die mij een grappig smsje wouden sturen maar niet zekr wisten of ik hun humor zou waarderen tuurlijk wel joh stelletje gekken