Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ja!! Hier regent het!
    onweer nog even wegblijven tot 17uur, dan is lief er weer!!

2. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    dat klinkt heel leuk loran!
    En wat moet het een goed gevoel geven als je je hart kan gaan geven.
    Ben je ook bang voor onweer???
    IK ook, maar de lucht is hier weer bleuw en heerlijk afgekoeld naar 22 graden.

3. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    succes met de huizen.
    Laat je het ons weten??

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    togh maar snel alle ramen en deuren dicht gedaan parasol nplat neergelegd jeetje pokke donker hier katten snel naar binne groepe

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik ben ook als de dood voor onweer hopen dat charlotte het niet merkt

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Stelletje bangepoeperds....hihihi Ik hou er niet van maar bang dat ben ik niet geloof ik.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    vroeger woonde ik in dorp met veel weiland etc is keer zown vuurbal in huis van vriendin gekomen sindsdien ben ik mega bang voor onweer

8. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    onweer; ben er niet bang voor, vind het iets byzonders.... krachtigs... het liefst als ik in bed lig, en dan de gordijnen open en maar kijken - prachtig!!!

En Mannin heeft haar stempeltje hier wel gezet volgens mij. Maar goed, ik ken haar niet, en de sfeer vind ik hier prima!! (heb wel even terug zitten lezen en zoeken :D .. was wel nieuwschierig hoor, zo ben ik dan weer wel :D )
    Waar meer mensen zijn zijn ook meerdere meningen, en je hoeft het niet altijd eens te zijn!! Gelukkig niet zeg!!! :D haha saaie mutsen boel zou t dan zijn.... :p
    Maar om je mening knetterhard aan iemand op te dringen werkt gewoon niet en moet je ook niet willen :( ...erg apart.....

Hier inmiddels lampen weer uit en t regent nog zachtjes! Ik ga de ramen open zetten!! AFKOELINGGGGG IN HUIS whaaaaaaaaaaa lekkkeeerrrrrrrr :p

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel

bij onze vorige buren is dat ook gebeurd, was erg eng , sinsdien heb ik er ook niet meer op , en al helemaal sinds we kindjes hebben...

10. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    #4710 marjand, 12 jul 2010
    Laatst bewerkt: 12 jul 2010
    ff gekke vraag hoe vaak kijkt jullie kindje je echt aan....Koen kijkt me maar een paar keer per dag echt aan...de rest van de dag kijkt hij naar de rest van de wereld.

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik allews binne gehaald maar lounge set stond onder de overkapping maar die heeft het nu helemaal begeven dus snel alles naar binne halen liep nog ff naar container heeft de put achter het huis het begeven stond tot me enkels in het water haha.

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ben 1 keer echt bang geweest voor onweer. Was toen we met het gezin op vakantie waren met de vouwwagen. En onweren dat het deed, super dichtbij. Nou op een gegeven moment dachten we dat het weg getrokken was. Dus iedereen weer op bed, en toen kwam er een knal en een flits...iedereen strk in bed. En toen we 2 weken later naar huis wilde gaan bleek de het was ingeslagen op onze auto die nog geen 1,5 m van onze tent vandaag stond. Heel de bedrading in de moter gesmoten...Dus ja die was echt heel dichtbij en wat een geluk hebben we toen gehad....

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hmmm beetje jammer natasch...hier is het echt super lekker weer nog steeds.....

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjand whhooww das wel eng idd.

Gelukkig krijgen we donderdag nieuwe overkapping:D

Volgende week donderdag komt hier iemand van de gastouderopvang

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Onweer: I love it!!
    Lekker donderen en flitsen!

Maar darren is er bang van, wel zonde.
    Ik ga altijd in de keuken kijken met alle lampen uit.
    Ik woon 3 hoog en kan 15 km vooruit kijken hier.
    Dus is prachtig om te zien.
    Het blijft ook altijd lang op t water hangen, dus als het onweert dan duurt het ook wel ff.

Vanmorgen was er 1 mega harde klap, is ingeslagen in dorpje verderop.
    De rest heb ik door heen geslapen, was erug moe.

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Marjand: Das schrikken als je dat mee maakt, dat je er niet bang voor bent geworden. Ik zal 7 kleuren str*nt scheiten ( Om het even op zijn dordts te zeggen ;) )

Loran: Das gaaf zo'n pension.

Aankijken: Mike kijkt me aan zodra hij mij ziet/ hoort. En dan komt er nu gelijk een grote lach op zijn gezicht.

Hier: Al 2 goeie dagen. Mike is weer een stuk meer tevrede. Alleen komt hij heel moeilijk in slaap. Wordt elke keer wakker van zwaaiende armen.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Aankijken hiier ook elke keer zodra ze me hoort of ziet tijdens het spelen etc zelfs als ze bij jesse ligt en ik loop ff door het huis volgt ze me overal

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    I Like It!!

T blijft maar rommelen :D

19. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Aankijken;
    Matthijs kijkt me wel constant aan als ik tegen hem praat of gek doe :D . Hij lacht ook veel nu en kijkt je intussen aan. Als ik niets doe dan gaat hij zich op wat anders richten. Nu vooral op zijn handen, en deze in zijn mond stoppen en kwijlen / bellen blazen ha ha ha zo lief!!
    Als hij op mijn arm ligt en ik loop rond door het huis dan kijkt hij om zich heen.
    Als ik hem net uit bedje heb gehaald dan kijkt hij mij niet aan. Pas als de luier af is op de commode, dan kijkt hij en begint hij te lachen! Net of hij nog even moet wennen aan het uit bedje zijn ofzo.

Onweer;
    Als ik een nare ervaring zou hebben met onweer zou ik ook wel bang zijn denk ik. Het is toch iets waar je niet op kunt vertrouwen en je weet niet wat er gaat komen. Mijn broer is ook bang... die heeft vroeger ook al eens zo'n vuurbal van dichtbij gezien... Lijkt me idd eng.... :(

Stofzuigen;
    Laat ik dat NU maar s ff gaan doen, heb nu ff tijd. Er ligt hier weer flink wat haar... De katers hebben vanmorgen weer achter elkaar aan lopen sjeezen en vangen!! Fijn!!!!!!! ;)

tot strakkies

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Huishouden:Ik heb net beneden alles schoongemaakt (Grote beurt) En dan donderdag boven alles. Zo kan ik volgende als ik weer ga weken alles rustig aan doen :D

Deel Deze Pagina