Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    IK heb gister het hele huis over de kop gehaald schoongemaakt veranderd! Hubbie was te werk en Faith lag heerlijk te koezen.
    Normaal gsproken doe ik de hh altijd savonds. Dus vanavond weer :D

Onweer: me moeder had vroeger een tafeltje en stoeltje in de kelder staan zodra t maar rommelde zat ze daar :) ... En geen nare ervaring zover ik weet nu ligt ze nog onder het bed als het onweert haha

2. yent09

yent09 Lid

2 jul 2010
    87
    0
    0
    huisvrouw
    Veendam
    @tante Waar woon jij dan als ik vragen mag :)

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  4. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    @Tante Mars -Mooie foto van Faith :)

@iedereen; - Welk '''speelgoed''' (groot woord nu nog) gebruiken jullie nu en waar reageert de kleine op?
    - Hier inmiddels de mobiel boven de box, is erg interessant.
    -Verder heb ik een knisperboekje met verschillende afbeeldingen. Doet hem niets, behalve 1 plaatje met een geel beertje erop. Telkens als ik hem die laat zien en hij kijkt er naar, dan blijft hij kijken en gaat hij lachen!!! zooo lief!! Maar alleen het beren-plaatje.
    -Op de bevestigingsplaat van de mobiel aan de box staat een plaatje van een soort kikker met een brede glimlach. Hier gaat hij telkens om lachen.

Ik ga ook ff spammen;

ik smelt van dat lachje :D :D - k denk dat k verliefd ben :D

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    wat een heerlijke kindjes hebben we ook hea.

Het zonnetje schijnt en de temp loopt weer op:D

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat een mooie kindjes zie ik weer voorbij komen!! :D

Zo, hoe is het met iedereen? Ik heb geen tijd en eerlijk gezegd ook niet zoveel zin om helemaal terug te lezen. Spannende dingen nog te melden? Hier gaat het allemaal prima.
    Pom is gisteren voor het eerst helemaal zonder huilen gaan slapen.. erg fijn vooral omdat ik alleen thuis was en Kick sinds een paar dagen heeft bedacht dat je ook kunt gaan brullen als je moet gaan slapen. Heel irritant. Manlief was de wedstrijd aan het kijken en ik heb lekker staan bakken (oefenen voor verjaardagstaart voor Kick) en ondertussen Pride & Prejudice gekeken. Toen het stil bleef op straat, wist ik genoeg.... :(;)

Wow, alle kleertjes die Pom heeft gekregen passen niet eens in haar kast! De grote maten (74 en groter) moet ik maar even elders opbergen. Leuk hoor om te kijken naar wat ze allemaal aan gaat hebben.

Drukke week trouwens. Morgen de laatste kraamvisite (denk ik), kennismaking met de babygroep van het kdv, woensdag naar mijn oma met Pom en daarna koken voor een dinertje 's avonds (stiekem ook nog kraamvisite). Donderdag met Pom naar Den Haag (zwanger vriendinnetje bezoeken) en naar de kapper (Pom blijft dan even bij vriendinnetje) en vrijdag? Vrijdag blijf ik lekker thuis met de kindjes.

Heb trouwens besloten alsnog de Bugaboo Bee te gaan kopen. De huidige wagen (een heel oude Urban Jungle) past niet in mijn auto en de Bugaboo Bee wel. Ik koop 'm trouwens alleen als ik de accessoires in het roze kan krijgen :p:D

Ik geloof dat Pom een mooie luier aan het produceren is.. ff checken. Iedereen een heel fijne avond en oja, als er nog spannende dingen zijn.. let me know!

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    cygnet terug leze hoeft ook niet haha is allemaal geklets niets byzonders:p

nieuwe wagen toe maar weer.

Poepluier nu je het zegt Charlotte heeft zaterdag voor laatst gepoept

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Lekker onderkinnetje heeft faith zeg!!

Ik ga over op hongerige baby voeding.
    Dean zit al over de 900 cc pd, en blijft 's nachts wakker worden voor een fles.
    Hij krijgt 4 flessen van 180 cc, 1 van 210 cc en 's nachts 1 van 120 cc.
    Dus kan niet veel meer geven.
    Hoop dat het helpt.

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nou Nou moet dat nou zo ;) . haha
    Die heeft ze al vanaf het begin eigenlijk :) toen zat ze ook 'los' in dr vel haha..

Groot gelijk dat je over gaat op HB , dit is zo niet te doen nee..

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mooie spam!! :)

aankijken, Jelmar kijkt me wel veel aan, maar soms als hij iets anders in het zicht heeft kan ik nog zo boven hem hangen en roepen en doen, dan gaattie me dus echt niet aankijken!! haha, pas als meneertje uitgekeken is boven of naast hem kijktie mij weer aan :D:D mijn mem vroeg dus oftie doof was, omdat hij dus niet altijd gelijk reageert.... maar de gehoortest was super, en als ik begin te zingen krijgtie ook een bigsmile, dus lijkt me sterk! er is gewoon zoooooooooooooooooveeeeeel te bekijken voor die kleintjes!

11. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Marjand wat een kanjer is Koen dat hij in zijn eigen bedje slaapt!

Flamingo wat kun je toch genieten van zo'n kleintje he... weet je dat de wedstrijd gisteren me zo veel minder interesseerde dan vroeger...?? Ik had gewoon zin om mijn mannetje te gaan ophalen, we zijn dan ook meteen na de voetbal weggegaan uit de kroeg?? Zou ik voorheen echt nooit hebben gedaan!!
    Er is gewoon maar een ding echt belangrijk.. *ZUCHT* :p

Loran wat een mooi doel wat je wil bereiken!! Als ik ooit minder of niet zou kunnen gaan werken, wil ik pups adopteren die later blindegeleidehond moeten gaan worden... Lijkt me zo gaaf!! Ook wel heel moeilijk want na een jaar moeten ze weer weg, maar toch... het gaat om het doel!

regen/onweer ???? Hier niet hoor, alleen vanochtend tot nu toe!;)

Faith & Matthijs cute cute cute! "D

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ego vandaag nog lekker de laatste dingetjes geshopt voor de vakantie: een superschattig lichtblauw geruit zonnehoedje, een Nijntje zwembroekje, geweldig! "Loopt" ons manneke er in ieder geval weer fatsoenlijk bij op de camping :D
    En nog wat zooi bij de Action dat is toch altijd lachen he, kost geen zak!!

13. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ego2 o ja en vandaag voor het eerst naar het cb geweest!! Wat een duf gedoe daar zeg, neem me niet kwalijk. Maar ons mannetje doet het hartstikke goed! 5050 gram, 59,5 cm! Ik ben dus errug trots op mezelf en mijn mamamelk! :D

Hij krijgt wel straks met 3 maanden een echo voor zijn heupen voor de zekerheid, mijn zusje haar heupjes waren namelijk vroeger niet ok, moest net geen spreidbroek.

O ja en uiteraard, zoals het hoort, de cb-arts ondergepiest!!!

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Pfff al een uur bezig met darren's kamer leeg halen en opruimen.
    Hij heeft een hoogslaper maar die ga ik verkopen.
    Ik had een bedtent van Deryan gekocht die wilt hij graag hebben nu.
    Dus z'n kamer moet opgeruimt worden.
    Foto's maken van z'n hoogslaper en straks uit elkaar halen.
    2 zakken met speelgoed wat naar de schuur gaat en de rest netjes opgeruimt.
    Het is al een heel verschil zo!

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Sterreke, Goed zo marien!!
    Plas ze er maar onder :D

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    was ff half aan terug lezen , en dacht dat Mannin terug was , hahhahahha ..

Ik had wel weer zin in zo'n discussie ..

Weet iemand eigenlijk of ze een meisje of jongen heeft gekregen ?

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik wilde naar 5 voedingen maar Marit heeft zo'n moeite om zo'n grote fles van 150 +5 cc leeg te drinken .....
    Denk dat ze gemiddeld dan 110 opdrinkt en dat zou te weinig zijn ..
    Nou doe ik het vandaag zo ( toch wel 6 voedingen maar de hoop dat ze nu meer opdrinkt en makkelijker de nacht haalt )
    -7:00 150+5
    -10:30 150+5
    -14:30 150+5 (intussen heeft ze nu ong 100 cc laten staan)
    -18:30 90 +3
    -20:30 90+3
    -23:00 90+3

Is dit iets of hebben jullie nog ideeen ?

18. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een gezwam weer zeg, gaat weer nergens om, ben er klaar mee!!

;);) ik kende het verhaal nog niet, maar nu vergeet ik het niet

marien: goed gedaan, zo hoort het ;)
    onweer: net uitgelegd aan daan dat de wolken botsen. hij vond wel grappig. lekker door de regen gerend naar de winkel

sorry ik ben weer vergeten wat ik had gelezen.

kindjes opgehaald. vienne heel weinig geslapen vanochtend. vannacht wel lang. toen ik er was sliep ze weer heel lang ;) goh, denk toch dat ze d'r te snel uithalen. maar ja hoe zeg je dat netjes :) was eerste keer en wil niet teveel kritiek geven.v lg keer zien we wel weer

19. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Haha, door die verhalen over ons zwanger-zijn-forum van toen ben ik ook eens terug gaan kijken naar de dag dat Sara geboren is....slik, eventjes een brok in mijn keel als ik dat lees.

Loran, mooie plannen zeg! Ik hoop dat het mag lukken!!!

Sara kijkt mij ook aan als ik gezellig tegen haar klets of een beetje gek doe. Verder tijdens de fles soms onafgebroken. Andere keren reageert ze ook gewoon effe niet en heeft ze belangrijkere zaken om naar te kijken. O.a. de pijp van de houtkachel! Is ze door gefascineerd! We overwegen er een schilderij van te laten maken voor op haar kamertje....

Vanmiddag heeeeerlijk op het balkon gezeten met een lekker boek. Ben begonnen aan de millenium trilogie van Stieg Larsson. Het boeit me al aardig en vlieg ook door de pagina's heen!

Oh, mijn meisje meldt zich, dus ik ben er weer vandoor!

Laterrrrr

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Oh ja, slaapzak: Sara slaapt 's nachts altijd in een slaapzakje maat 60. bevalt me heel goed. Overdag leg ik haar met het warme weer zonder dekentje in bed en anders onder dekentje met lakentje.

Deel Deze Pagina