Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Naam: Vele vriendinnen noemde mij linnie dus van daar en mijn geboorte jaar er achter geplakt omdat er meerdere die nickname hebben ;)

2. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    kim: ook knuffel van mij
    linnie: hoe gaat het met mike?
    nathalie: hier zelfde probleem, weet nog steeds niet welke hyves naam bij zp-naam hoort.
    slapen: vienne slaapt vanaf 4 wkn in wieg op haar kamer. zo ontstaan omdat we vaker kamer wilden luchten en haar dan op haar kamer legde . ze past bijna niet meer in wieg. wel jammer want als ze ergens anders slaapt moeten we straks groot campingbed meenemen.

nou heb vanavond beetje afscheid genomen van badminton. was laatste speeldag en heb opgezegd. was ook moe. viënne trouwens toch hele!! avond al aan het slapen :) dat doet ze altijd als mams een keer weg is. misschien overdag toch maar vaker wakker houden, zodat ze 's avonds slaapt :) hopelijk nog wel lange nacht, ben bekaf.

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    LVDB: Met Mike gaat het wel een stuk beter. Heeft nog wel wat pijn aanvallen, maar wel een stuk minder als in het ziekenhuis.
    Gaat dus wel de goede kant op gelukkig.

4. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Slapen;
    Vanaf de eerste dag hebben wij Matthijs in zijn eigen bedje, in zijn eigen kamertje laten slapen. Hij slaapt in het kamertje tegenover onze kamer en we horen hem gelijk. De reden hiervoor zijn onze katten.... Ons oude huis stond te koop, babykamer al klaargemaakt daar etc. En toen ineens werd ons huis verkocht! 8 weken voor de uitgerekende datum. Toen hebben wij met HEEL veel spoed alles in werking gezet/kunnen zetten en zijn we uiteindelijk 4 wkn voordat ik ging bevallen verhuisd. Voor onze katers was dit ook een grote impact al die verandering.. én een baby erbij.... Ze slapen altijd bij ons op bed en om dit nou ook nog eens te gaan veranderen vonden we TE veel van het goede voor de katten. Dus hebben we het maar zo gelaten, en is Matthijs gewoon de eerste nacht in zijn eigen kamertje gaan slapen.

Hyves;
    Hebben jullie een hyves van de mei mama's??
    Zo ja wat is het adres daarvan dan? Zou het wel leuk vinden om te kijken wie wie is. Ik ben geloof ik al wel lid van een mei mama's hyves, maar ik weet niet of dat van hier is. Ik kijk daar eigenlijk nooit.

Krant;
    Net uit!! Pffff wat een schade hier in de regio door die windhoos gisteren..... Ben blij dat hier alles goed is gegaan. Geen bomen omgewaaid hier in de buurt.

Slaapzakje;
    Ik heb het slaapzakje ook maar eens uit de kast gehaald. Vind het nu nog iets te warm.... Vanmorgen lag meneertje weer helemaal over dwars aan het voeteneind van het bed.
    Zou dit met een slaapzakje aan niet meer kunnen?

Nickname;
    Flamingo vind ik gewoon leuk!! Mooi beest, leuke naam. Verder geen byzonderheden mee ofzo. Mijn eigen naam gebruik ik nooit op fora.... Vind ik niet zo nodig. Maar als het zo is dat je mensen beter leert kennen ga je toch pb-en of mailen, en dan weet je toch ook de naam van die persoon wel.

Voor iedereen fijne dag! Ik ga ff douchen en klaarmaken!

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mogguh !

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goodmorning!! :)

Mijn echte naam is José voor de mensen die dat nog niet wisten :) hier weer heerlijk nachtje gehad, meneertje geslapen van 9 tot half negen vanochtend whahahahahahahahah,

vandaag geen plannen, beetje thuis om hangen :) ga niet zo vaak meer weg de komende weken (behalve dan de week op vakantie) want wil meneer lekker laten wennen aan het ritme van 's ochtends en 's middags een slaapje boven te doen, gaat redelijk tot nu toe, zeker met het buikslapen!

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.

Slapen vanaf de geboorte slie Charlotte in de weig bij ons op de slaapkamer sind vorige week slaapt ze in haar ledikant ook bij ons op de slaapkamer ben er nog niet aantoe om haar op haar eigen kamer te leggen klinkt heel egoistisch misschien maar zolang ik haar nog nachtvoeding geef wil ik haar bij ons op de kamer hebben en vind het gewoon een prettig idee..

Vanmiddag weer naar de osteo kijken of ze nu wat aan Charlotte haar voorkeurshouding kan doen

Heb een rok aan maar denk dat ik zo maar een broek aan ga doen is best fris buiten

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
  9. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning :)

Hier was Mees ineens om half 6 wakker :$ Dat zijn we niet meer gewend meneertje... Hij lag er dan wel om 7 uur in gisteren maar toch, verwend he :) Ach, hopelijk eenmalig :D

Vandaag weing plannen, de kindjes zijn naar het kdv. Hoop dat het goed gaat want Fenna was een beetje hangerig, maar verder niet ziek dus gewoon gegaan. Ik heb aangegeven dat ze mogen bellen als het niet gaat :)

Ik ga zo naar de Dietiste, officieel wegen en een gesprekje, en ik kan gelijk wat nieuwe dingen meenemen. Vanmiddag de huldiging kijken en verder rustig aan, het is eindelijk een beetje afgekoeld buiten dus alle deuren en ramen open zetten 8)

XXX

10. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Goedemorgen!

Forumnaam: tja, ik heb geloof ik nog nooit ergens mijn eigen naam gebruikt op een forum.....maarruh, ik ben Miranda :D

Slapen: Sara slaapt overdag op haar kamertje beneden en 's nachts in de wieg bij ons boven. Ik wil wel binnenkort overgaan naar helemaal op haar kamertje, maar vind dat ook nog wel een beetje spannend. Zoals vannacht werd ik wakker omdat ik hoorde dat haar neusje vol leek te zitten. Ik dus even kijken, zat er een enorm snotje dwars....dan vind ik het wel fijn dat ik dat goed hoor. Maar ja, het moet wel een keer natuurlijk....

SPAMMMMMMM Ik met mijn meisje :D:D:D:D:D

11. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    OKe, nog eentje hoor........

Smelt :)

12. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    Goedemorguhhhhhh,

hier ook een lekker nachtje gehad.. om 21.30 uur laatste fles en toen pas weer om 6.15 uur!!:D daarna heeft hij weer verder geslapen tot 10 uur, heerlijk!! en zelf ook goed geslapen.. alleen het wakker worden is dan minder.. heb ik echt een hele droge zere keel. maar ff kauwgompje erin en gaat alweer stukken beter.. hoop dat het zo blijft..

ga nu ff huldiging kijken.. dus tot later..

o ja, weer hele mooie foto's voorbij zien komen..
    en m'n naam is gewoon Kim.. maar dat is niet zo verassend als je m'n naam op het forum ziet ;)

13. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    linnie: fijn dat het beter gaat nu!!

mijn naam is linda!

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan wel janken met die beelden van ned. elftal. fijn hoor nog bv, al die hormonen zitten nog raar te doen. handig ook met mijn werk straks. vertelt iemand me een probleem, begin ik straks nog te janken!!

15. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Dank!! ik heb me aangemeld.

Mijn echte naam is trouwens Marjol :D

16. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    ha ha erg is het soms he?? Deze week gaat goed, weinig hormoon stress ;) , maar vorige week leek het wel of ik 2 persoonlijkheden had. Soms herken je jezelf helemaal niet met hoe je reageert :(
    :D sterkte dr meeee!!

@Kimm; Lekker zulke nachten!!! super!
    @BabeBabe; Jij ook al! heerlijk hoor!
    @Alpenmama; Wat een leuke spam!!

@BabeBabe; Wanneer moet je weer aant werk?

Ik doe maximaal 1 tripje per dag met de kleine.. Dat vind ik soms al veel maar dat vind hij prima merk ik.
    Jullie dan?
    :( 2 weken geleden moest ik 'smorgens naar C-bureau en gelijk daarna verjaardag van mn schoonmoeder (die net terug waren van 1 maand Engeland, dus die hadden Matthijs al 1 maand niet gezien :) , kon het niet maken om er niet heen te gaan voor haar). Om 9 uur was ik op het C-bureau, om 11.15u op verjaardag (met allemaal bezoek die allemaal met hun gezicht boven hem gingen hangen :$ om te kijken)... en al met al was ik pas om half 2 weer thuis. Aaahhh was zielig joh... veel te veel prikkels... veel te veel voor hem. Hij heeft toen de hele dag daarna niet meer geslapen, was helemaal huilerig en kon zn draai niet meer vinden. Dat doe ik dus NIET weer. Voelde me knap schuldig...

17. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    alpenmama@ wat een mooi meisje heb je zeg!

Naam@ mijn naam is Jolanda

Slaapzak@ waar halen jullie een leine maat slaapzak. Ben nu op zoek naar een puckababy. Kijken of ik een tweede handse kan vinden.

Ego@ Vandaag naar cb geweest. Mijn meisje is nu 58 cm ( boven het gemiddelde) een 4850 gram. Heeft haar prikjes gehad. zielig:x.
    Hoop dat ze er weinig last van heeft.

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Flamingo ik ga ook niet veel weg met ons meissie ze heeft heel veel behoefte aan de RRR.

Geeft haar 2 kleine voedingen anders kom ik niet uit met de tijd dat we naar de osteo moeten dus net voeding van 90 cc gehad en straks om 12.30 krijgt ze nog keer 90 als ze dat wil en anders drinkt ze maar minder.
    Ze ligt nu op haar buik in de box is helemaaal druk met hoe ze omhoog kan komen slapen zit er niet in haha

19. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    wat een rust hier

20. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    is zeker stil hier!!

net m'n lieve broer aan de lijn.. hij is steward bij KLM en is weer terug uit Amerika.. was trouwens wel heel leuk op de dag dat ik beviel. hij stond die dag reserve en smste om 7 uur 's morgens dat ie voor 3 dagen naar Kenia ging en ik dus niet mocht bevallen. ik belde hem toen op en zei nog tegen hem; "nou voel helemaal niets hoor, dus je kunt met een gerust hart weg"
    nog geen uur later braken natuurlijk m'n vliezen en om 11.15 uur was Niek er al.. heb toen een fotootje van Niek doorgestuurd via mobiel met de tekst: hoi lieve ome Ralf, hier ben ik dan: NIEK! Wilde ie het eerst niet geloven, dacht ie dat het een oude foto van Mick was (lijken als baby's ook echt super veel op elkaar) was wel balen hoor, want heb echt goede band met hem en toen kon ie pas maandags komen.. maar voordeel is wel, dat ie dan weer paar dagen vrij had, dus heeft ie lekker veel kunnen kroelen met z'n neefje..

ga trouwens 7 augustus naar de Gaypride met hem en blijf dan een nachtje bij hem slapen in A'dam.. heb er nu al zin in!!!!

Deel Deze Pagina