ik kan het beter Ha-HA!! Oh merk in eens dat het hier heel rustig is. hubbie werk faith bij me moeder.. Mmm wat moet ik eens doen JA ZP en.. En ik heb een meeting geplaatst kan je invullen of je daarbei bent ja of nee
Zo eindelijk weer eens achter de computer, ik heb de laatsta pagina's bij gelezen, de andere 25 sorry. @slapen: ik heb gisteren een puckababy gekocht. Floris sliep super, maar sinds het warme weer is het een beetje drama. Hij slaapt goed maar komt ineens 's nachts weer en maaien en doen. Dus gisteren om 21:30 op bed en tot 6 uur geslapen. Dat gaat weer de goede kant op! @ogen: blauw, nog feller als die van Annemijn Veder: druk met al weer wat werk dingen, bleh maar ja wel ff nodig. Onweer: OMG wat een wolkbreuken, onweer enz enz hier. We hadden gewoon een rivier in de straat, je kon het asfalt niet meer zien! Helaas ook een beetje lekkage, het dakraampje kon het niet helemaal aan! Maar het is alweer gefixt! Ik heb nu mijn achternichtje te logeren, errug gezellig. Samen tenen lakken hahaha Helaas niet zoveel de hort op! Ach dat komt wel weer.
Thx voor de hyves accepteatie Ik zal daar zo gelijk eens even gaan kijken als t kleine manneke nog even blijft slapen. Maar ik heb eerst even een dringend vraagje aan jullie..... Weet niet wat ik moet doen... Naar recreatieplas met 10 wkn oude baby? Heb net een uitnodiging gekregen om morgen met 5 vriendinnen naar een recreatieplas hier in de buurt te gaan (gezellig natuurlijk). Iedereen neemt de kids mee (maar die zijn wel iets ouder allemaal) Matthijs is nu 10 weken. Zou het kunnen als ik hem meeneem in de wandelwagen met parasol erop? Een kleed mee voor daar, dat ik hem uit de wandelwagen in de schaduw op een kleed leg? In de schaduw van de wandelwagen en parasol? (er is daar niet heel veel schaduw). Heb anders ook nog wel een grote paraplu in de auto... En hoe ga ik dat doen met de fles geven? Ik ga het niet redden om binnen 3 uur weer thuis te zijn. Er heen, auto parkeren, naar plek lopen etc dan ben ik al een uur verder. En om daar nou voor een uurtje heen te gaan??? Overdag komt hij ongeveer om de 3 uur voor de fles. Ik moet schoon / warm water hebben om de fles klaar te maken. Die plekken waar je daar een patatje/ijsje etc kan kopen vind ik er altijd zo ranzig uitzien. Zal ik gewoon in een spa blauw flesje warm gekookt water van huis mee nemen? In zilverfolie doen, en tegen de tijd dat hij zijn flesje moet is het misschien wel wat lauw, maar dat zal toch niet zo erg zijn met dit warme weer??? Of zou dat echt vies zijn; lauwe/koude melk??? Ohhh wat kan ik me ook lekker druk maken maar heb dit nog nooit gedaan? Wat zouden jullie doen met een baby van 10 weken? (sorry voor mijn lange 'ego' verhaal/vraag, maar heb ff jullie advies nodig)
IK denk dat ik Marit dan toch ff zou wegbrengen .....Wordt morgen erg benauwd en ze hebben er helemaal niks aan om in die wandelwagenbak te liggen in die hitte .......................En vaak zitten er bij de recreatieplassen ook allerlei insecten waar je ook weer voor op moet letten ...( dus zoiezo muskietennetje meenemen voor wandelwagen) ....... En dan kan je zelf ook ff lekker zwemmen en er is vast iemand die een paar uurtjes wil oppassen
Thx voor de foto erbij Tante Mars. Ziet er relaxed uit zo! Maar wat Marjand zei over de hitte? Hoe verging dat?? Veel last van gehad?? Want daar zat mijn twijfel ook voor een groot gedeelte... En zou dat goed gaan met het flesje maken zoals ik dat wou doen?
Flamingo, ik zou als de plek uitzoeken met de meeste schaduw, en daarboven weer je parasol. Gekookt water in een thermosfles mee. Dan kun je prima een dagje water doen!
Eigenlijk geen last gehad van de Hitte. aan de kant waar de parasol staat waren wat boompjes niet al te veel maar genoeg om de meeste hitte weg te nemen.. Dit is overigens een privé strand van schoonpa ... Het is nevens mij prima te doen! als je maar voor verkoeling zorgt, net wat Pip zegt
Ik heb overigens 2 flessen mee genomen thuis goed warm klaar maken tegen detijd dat ze die moeten hebben is het op de juist temp, althans hier dan.
tante goed ideee gewoon water koken en tegen de tijd dat je kunt geven is op goede temp. Sjonge jonge wat een huldiging geweldig
strand is wel lekker , maar als je hier naar zo'n plas gaat is veelste warm in het zuiden ...........bijna geen wind , net als aan het strand ..................... Het was hier zondag gewoon 40 graden ...
Jaa gaat snel .. Ik woon aan de kust, hier is meestal wel wind. ook niet je van het maar wel verkoelend. WAs vande week achterhuis alleen wel eventje 46 graden Damn IT