@Flamingo Pom is al 2 x mee geweest naar het zwembad. Ze lag in haar wagen onder een parasol. Ging helemaal goed. Voor voeding neem ik OF kant en klare pakjes Nutrilon 1 mee (hoeft niet warm gemaakt te worden) of ik neem een thermosflesje heet water mee en een flesje spa blauw. Samen in een fles tot de juiste temperatuur en dan voeding erbij: klaar! Dat vind ik hygiënischer dan al bereide flessen mee nemen. pfff.. echt drukke week hier. Nu komt er nog een kraamvisite bij! Wel een heel leuke: mijn beste vriendin met haar moeder! Super gezellig. Kick gaat lekker op z'n potje... Mamaaaaah.. POEPEN! Hahahahah. Volgende week gaan we waarschijnlijk echt trainen en ik hoop dan in een paar dagen een (overdag) zindelijk jochie te hebben rondlopen. Zou ik wel stoer vinden. Hij is er erg aan toe. Hopelijk lukt het allemaal en anders... ach, ook geen man overboord. @Babe... Ah, in verband met de warmte. Ik maak de fles met ietsjes meer water. Roosvicee bewaar ik nog even voor later.
Zo heb net even snel de tweede keuken uitgesopt . Kan ik dlijk nog ff de honden doen voor Faith thuis komt
Tante.. Vera was 47cm. Lotte haar geboortetijd is:17.42uur, enm ze was 50cm (heb even gauw op kaartje gekeken voor de zekerheid ) *voordeel dat ik haar ken *
Ga hier weer poging doen tot eten. Die infectie wordt alleen maar erger.. kan nauwelijks drinken (laat staan eten). Net alsof er een grote hakbijl door mijn keel moet.. zo auwie
he dat vink slim een thermoskan met heet water en een flesje spa blauw!! ik ga namelijk donderdagmiddag met vriendinnen picknicken bij een recreatieplas en zat ook al ff te denken hoe en wat, ik neem ook groot kleed mee, kinderwagenbak en parasol, komt vast goed! meneer ligt hier buiten in e tuin ook hele dagen op z'n speelkleed onder de parasol zonder muskietennetje,
Heee mama's! Super bedankt voor de snelle antwoorden allemaal!echt toppie! ik ga morgen gewoon lekker samen met Matthijs hoor! Maak er een leuke dag van! En wil het niet, ach dan ben ik ook zo weer weg!! -Die thermosfles heet water + flesje koud water gaat het worden!! voeding erbij en klaar! TOPPIE HOOR! -ik neem een boxkleed mee voor op de grond. En een hoeslaken zodat ik eventueel een soort afdakje kan maken om schaduw te creeëren. Kan ik zo spannen om het handvat van de kinderwagen en er zijn vriendinnen bij ook met de wandelwagen dus gaat de andere kant van het hoeslaken daar aan vast >> boxkleed eronder in de schaduw en hopla!! (Er zijn daar niet zoveel schaduw plekken) -Is het niet al te benauwd en hij slaapt dan blijft hij lekker in de bak van de wagen met de parasol erop. -Verder smeer ik hem morgenvroeg helemaal in En nu ik; Ik ga zo s even bikini's passen.... Brrrrr nog een blubberbuik dus ga s even kijken of ik er nog een hempie overheen doe Thx allemaal voor t meedenken!! ZIN AAN MORGEN!! -------------------------------------------------------------- @Loran en Kim; Beterschap!! Flink balen zeg... @Cygnet; Ik wist niet eens dat dat bestond; kant-en-klare Nutrilon1... handig!! Matthijs krijgt ook altijd de Nutrilon1. Handig voor dagjes weg om in huis te hebben. Huldiging; Geweldig! Ze hebben het dubbel en dwars verdiend!! Wat knap! @Tante Mars & Aszz; Vliegen in huis Word dr gek van! Maar het is zoooo lekker om 's avonds alles tegen elkaar open te hebben dus heb t er wel voor over. Wij hebben ook zo'n "Foetsie"... met strooooommmm. ha ha kill en atack!! Ideaal.... @Yent09; Wat is Yent een knapperd.... Mn schoonouders hebben ook een bordercollie. Heerlijke honden!! @Dag; Gefeliciteerd met je mannetje!! @Kleur ogen; Blauw!! Heel blauw... @aantal flessen per dag; Hier nu op 5 flessen per dag a 180ml. Niet altijd gaat de hele fles op. De ene keer drinkt hij 150 en de andere keer 180.... Hij heeft er nu 4 gehad vandaag dus ik hoop dat hij tegen 21uur komt. Dan zou hij lekker kunnen slapen tot half zeven ongeveer... we zien wel.. zo en nu stop ik even... Nog meer te doen... Ga ook ff knuddelen! Nog ff jullie bespammen (mijn lieve britse korthaar katers);
Flamingo wat een mooie katten wij hebben ook britse korthaar gehad maar is weggelopen denk zelf eigelijk dat iemand anders haar gestolen heeft
bij gelezen...niks nuttigs te melden. ja koen heeft een baaldag geloof ik....wil niet slapen, als hij slaapt word hij na een minuut of 20 gillend wakker. geen idee wat die heeft....ach morgen hebben we net afgesproken dat hij het anders doet..
In dordt woonde ik op de kerksteiger, tegenover hotel Bellevue aan de haven. In Papendrecht in de Stellingmolen. Mijn ouders zijn naar Drenthe verhuisd en mijn zus woont er ook niet meer,maar heb in Pdrecht nog 1 vriendin wonen. En in Dordt wonen nog veel kennissen, want daar heb ik gewerkt. Dordt heeft voor mij nog steeds iets speciaals, maar kom er dus niet meer zo vaak. Zeker omdat ik nu in het buitenland woon.
Pfft net te zielig verhaal gelezen in de vlinderlounge moest er te erg van huilen leef egt mee met die mama is 14 mei bevallen
tja verschrikkelijke dingen gebeuren er toch.... Laten wij maar zooooo gelukkig zijn met onze gezonde kindjes...
laten we er maar niet aan denken vanmiddag kon ik de hele middag wel janken. vanavond sliep vienne toch iets langer dan anders. lekker in de tuin gewerkt. eindelijk even handen vrij. daarna gevoed 21.30 naar bed, lekker gedoucht en daar knap je van op!! donderdag viënne voor eerst proefnaar kdv!! spannend, wat kan ik allemaal in 4 uur stoppen teveel om op te noemen, kan niet kiezen ga zo lekker slapen. zal me vast goed doen. morgen veel regen..! blegh, binnen zitten..