ja lief he kwamen er gister achter dat we allebij de zelfde hadden dus vandaag ff op de foto gezet lagen heerlijk samen in de box echt zeeman volgens mij staan hun heel leuk
Meiden, iemand enig idee waar Yes is? Heb voor mijn gevoel al een tijd niks van haar gelezen Maak me een beetje zorgen, helemaal door die gekke ex van haar! Is er al ergens het noodweer uitgebroken? Hier wordt het nu wel donker maar afgelopen tijd werd er elke keer noodweer voorspeld en was er niks aan de hand, dus ben benieuwd... X
Tink ze moest vandaag wat dingen regelen en gsiter is ze op stap geweest met darren heb bijna elke dag wel sms contact met haar. Yent mooie foto wat een skatties
NOODWEER zeggen ze elke keer maar geloof er niets van Ff aardappels schilllen slavinken in de pan en doperwten met worteltjes erbij
Vanochend is Yes nog geweest , ze was zo blij dat Dean zolang geslapen had !!!!! Noodweer , volgens buienradar barst het hier over een uurtje los .......zuid-oost brabant !!!
Haha oh mogguh! Dan ben ik denk gewend dat ze er vaker is haha Ben ik ook weer gerust gesteld Hier regent het nu, klein beetje onweer ook maar als ik kijk op buienradar is het alweer enorm afgenomen.. Manlief komt zo thuis met de kindjes en dan mag het losbarsten van mij 8)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa