Baby;s kunnen last hebben van babyance, dat komt van de hormonen die je meegeeft. Het gaat vanzelf over. En het zelfde geldt voor de borstjes, gaat vanzelf weg. Het kan lang duren, maar dat is dan dat je nog een knobbeltje voelt. DIt komt ook door de hormonen
Tante jurkje legging en lakentje is meer dan genoeg ja. Dean heeft korte mouwen en broekje aan met lakentje. Ik ga zo in m'n bikini, op m'n balkon is het meer dan 30 graden.
~~ inbraak ~~ Wauw, alle ukkies zijn er!! Van harte gefeliciteerd allemaal!!! Liefs van een augustusje ~~ uitbraak ~~
jaa dames heb jullie gevonden Assz en Ingeltje super gefeliciteerd Hier mega bout nacht gehad van 00.30 tot 3.30 geslapen en toen was het gebeurd Charlotte deed niets anders dan krijsen schone pamper gedaan andere kleertjes getempt niets aan de hand drinke wou ze niet en ze is nu nog steeds wat jengelig miss komt door warme weer ofzo
zo abi was aan het jengelen en heb maar even gewandeld... ben vanmorgen bijna met abbi van de trap gestuiterd (kom me net vastgrijpen), maar mijn heup doet aardig pijn.
whoow dat is eng daar ben ik ook zo bang voordat ik keer van de trap af flikker met charlotte op me armen. ppfftt hoe gaat nu met je? alleen zere heup?
Joehoe!!!!!!! Jeetje heb toch natte ogen...wie had dat gedacht. Ik mis mijn buik niet sterker nog na bijna 3 weken denk ik waarom is het nu nog niet strak??? Ik geef toch BV dan moeten de kilo's er toch afvliegen.... Koen ligt hier in een romper en een shirtje met lange mouwen..geen broekje. Met al dat spek en die plooitjes gaat dat zo zweten... @Aszz en Ingeltje: GEFELICITEERD!!!!!!!! @Yadi: Wow eng....niet meer doen ok?!
Zit hier nog binne durft gewoon niet naar buiten met charlotte omdat ze continu alles bij elkaar krijst kan heel de buurt meegenieten.
Oh dat herken ik wel hoor maar probeer er maling aan te hebben! Het zal nog heeeeeel vaak voorkomen dat je kindje iets doet wat jij niet wilt en waar je gaat nadenken 'wat vinden anderen ervan'...
Yadi ja ga zo ff de hond uitlaten en charlotte mee in de wagen kijken of het helpt. Cygnet thnx ga na haar flesje en de wandeling buiten zitten zal idd maar moeten proberen te negeren om te denken wat andere mensen ervan vinden is wel moeilijk maar goed kan natuurlijk niet van alles vermijden omdat ik bang ben dat me meissie gaat huilen
Wat een heerlijk dagje (op m'n keelpijn na) darren is de hele tijd lkkr in de speeltuin, Dean ligt voornamelijk lkkr te slapen, en ik zit in m'n bikini in de zon te bakken!! Heeeeeerlijk!!!!!!!! Puur genieten dit!
Hier uitvinding sinds gister Sinds charlotte flesvoeding krijgt plast ze egt mega veel dus super dikke luiers en ze had gewone pampers dus nu de pampers dry geporbeert en die zitten veel beter en vangen de urine ook nog eens beter op
pfffffff, ff een momentje van rust (hopen dat Niek nu niet wakker gaat worden haha) Mick was de hele ochtend super ondeugend.. en Niek last van krampjes/warmte.. Net Mick naar peuterspeelzaal gebracht voor 2 uurtjes en Niek is in de auto in slaap gevallen.. snap je wel hoor Natas, had dat met Mick ook dat ik niet wilde dat andere hem hoorde krijssen.. Maar soms is het niet anders.. Net ging Niek flink te keer terwijl ik me moest haasten om Mick z'n broodje op te laten eten voordat we naar PSZ gingen.. Maar Niek moest toch mee wegbrengen dus alle buurtjes die buiten zaten hebben kunnen meegenieten..
Hallooooo! Bedankt voor de felicitaties Noah ligt lekker naast me te koezen. Pfieeeuw was wel heftig hoor gister.Bevalling ging vlot, wel erg pijnlijk. Om 13 uur weeën, 17.30 uur ruggenprik met 5 cm ontsluiting. Uurtje later volledige ontsluiting. 19 uur persweeën en pas om 20.31 uur was ie er. Tering ik kon echt niet meer. Maar goed, geen tang/vacuum of i.d. Daarna was het even goed, hij kroop meteen naar la boobies en legde zichzelf aan. Maar de placenta liet niet los en ik bleef maar bloed verliezen. Op een gegeven moment werd ik misselijk, alles onder gespuugd... en toen ging het helemaal mis. Bloeddruk werd 50/20, ik viel weg, paniek, ik schijtens benauwd dat ik er tussen uit zou piepen. Rein met Noah op zijn arm ook helemaal in de stress. Maar goed, direct naar de OK, ding is eruit gehaald en ze hebben meteen een paar hechtingen gezet. Nu heb ik alleen nog een giga koppijn en is mijn HB te laag ( 4 ) maar ik kan wel lopen en douchen gelukkig. Noah doet het super Natuurtalent aan de boobies. Ze zijn nu wel wat gevoelig dus we doen het even met een tepelhoedje, gaat ook super. Nu moet ik eigenlijk gaan slapen, maar ik kan dat zo slecht overdag.... Oh en Ingeltje, Gefeliciteerd!! Wat een flinke kerel!!
*breekt ff in* proficiat aan alle mama's. wat hebben jullie allemaal prachtige kindjes op de wereld gezet! Nu is het aan ons. Geniet van jullie beebjes,zullen wij dan genieten van die heerlijk strakke dikke buik *breekt terug uit*
Aszz; Jeutje zeg wat zal dat eng zijn geweest. Nu lekker genieten van je 3 kerels . En fijn dat ie zo goed drinkt aan la boobies.. EGO: Faith ligt voor het eerst op dr eigen kamer in dr ledikantje. Ik naam haar mee dr kamertje in en ze keek om dr heen, leek net of wou ze zeggen mam pap mooi gedaan haha.
Jeetje wat heftig zeg ppfftt gelukkig is nu alles goed lees je verhaal met kippenvel bah wat k*t zeg maar super dat noah het zo goed doet en jij ook natuurlijk
Tante waar slaapt faith anders dan? Charlotte slaapt bij ons in de kamer in een wieg kan het nog niet over me hart verkrijgen haar in haar eigen kamer te laten slapen behoorlijk ego