Mei 2010 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door YenD, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Gefeliciteerd allemaal!! De laatste zijn ook bevallen lees ik!!! Echt heel fijn allemaal he... iedereen een gezonde baby op de wereld gezet!

Ik ben even aan het genieten van mijn eerste momentje dat de baby even weg is, mijn moeder is aan het wandelen over de markt en ze loopt zo trots als een pauw zag ik toen ze wegliep! Geweldig!

Julotte slaapt echt zo heerlijk, ik hoop dat dit blijft! Ze slaapt van 00:30 tot 10:30 (heb ik haar gewekt) met een onderbreking om 6 uur voor een beetje drinken.... en dat doet ze heeeeeel kort dus kan ik snel weer verder pitten!

Missen van de buik: Ik mis hem niet echt, in het begin wel dat ik iets in mijn buik voelde en meteen mijn hand erop legde.... daarna dacht ik o' nee ze is er al uit.
    Ik hoop dat het me gegund is om ooit nog een keer mee te maken. Ik wil graag 2 kindjes. Maar ik ben wel als de dood voor de bevalling. Ik merk wel dat dit enorm veel impact op me heeft gehad. Ik heb er nog trauma's van!!! Dan sta ik onder de douche en heb ik een flashback. Ik zie mezelf dan nog staan met die weeenstorm..... mijn god wat was dat hels. Ik heb mijn verhaal ook bijna af.... wilde wachten tot iedereen bevallen was...

Ik hoop dat we in ieder geval nog veel tips en trucs aan elkaar kunnen geven hier!

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    In een kartonnen doos onder ons eigen bed ;) haha..

Nee in de wieg naast ons bed.
    Maar overdag lag ze steeds in de box of kinderwagen. Maar nu dus lekker in dr ledikant.

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hahaha yend en ingeltje:Verveelde jullie jezelf de eerste pagina's :p:p:p

Buik missen. Ja ik mis mijn gespierde buik :p

Net naar een bruiloft geweest van een collega ( Mijn maatje) en was super mooi. Ze werd door haar vader weg gegeven op de muziek van dochter van marco. Heb dus wel even zitten huilen. Was echt super mooi.
    Vanvond naar het feest. Jordy ligt dus wat later op bed zodat hij een uurtje mee kan en wordt dan opgehaald door opa en oma.
    Mike blijft bij ons. Dus morgen uitslapen en daarn anaar mijn moeder. Gaan we lekker BBQ-en

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou abby heeft haar dagje niet echt... volgens mij moet ze te veel moeite doen met die difrax flessenspeen dus ik ga vanmiddag even een andere speen halen, maar ik moet ook alle dingen voorbereiden voor vannacht (we gaan om 4 uur naar de camping)... dus ik sluit af... tot na het weekend...

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Lekker yadi. Geniet ervan. Tot ns het weekeind

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Yadi veel plezier op de camping
    Tante in een kartonnen doos foei foei
    Linnie ehhaha ja volgens mij verveelde ze zich op de eerste paginas mooi he zown bruiloft:D
    ik mis me gespierde buik ook :S maandag sporten:D

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mijn lieve mama is 4 maanden geleden van de trap gevallen,
    nu heeft ze sinds een maand ongeveer pijn in haar voet. En vorige week eindelijk naar de huisarts gegaan. Deze dacht dus ook dat het van de val kwam, en dat haar midden voets beentje gebroken was. Afgelopen dinsdag foto's laten maken, en vanmorgen kreeg ze de uitslag. Hieruit bleek dat het niet gebroken was of geweest. Vanmiddag had ze een telefonisch consult en nu blijkt dat het allemaal compleet versleten is. Ze kunnen haar niks geven tegen de pijn. Het enige wat kan helpen zijn een paar goede schoenen paracetamol en eventueel prikken.

Ze is helemaal verdrietig, ze wil met Kyano mee naar het voetbalveld mee rennen en voetballen, met Romy en Faith mee gymen/turnen. Spelen met dr kleinkinderen. Maar ze kan niet eens naar de stad lopen (wat 600 meter is) want ze heb alleen maar pijn.
    Ze is potjandrie nog maar 44 en zegt ook me leven begint weer opnieuw met al die kleinkindjes ( me oudste zus verwacht in december haar eerste). Kan dalijk me baan niet eens meer uitvoeren. Ja in een hoekje het papier werk doen en de rest word dan gedaan door haar collega..

Ze is zo verdrietig. Vind het zo zielig

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Tante das kl*te zeg. Hoop dat ze het snel een plekje kan geven en toch andere leuke dingen met de kleinkinderen kan doen.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Mars, ik zou toch echt voor iets van een second opinion gaan... want vind dit wel heel makkerlijk gezegd of niet?? ze kan toch niet altijd met pijn door gaan lopen?? lullig gezegd, maar denk dat zelfs mensen met een prothese voet nog meer kunnen lopen dan!!
    Echt balen voor je moeder, maar ik zou me er nog niet bij neerleggen!

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ze zei wel ik ben er nog niet klaar mee.
    Maandag zou ze bellen met de podotherapeut.
    Kijken of die een goede zool of wat dan ook aan kan meten.

Voor nu ging ze op bed, niet aant werk en lekker uit janken.

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    @Aszz: Zo ook jij hebt je mannetje niet cadeau gehad....Heftig hoor. Doe maar lekker rustig aan en geniet van die super man aan de tiet! Wow natuur talentje dus. Kan hij misschien Koen vertellen hoe het moet? Nee hoor ik kolf wel....

@Yadi: Veel plezier!!!!

@Nathalie: Mijn verhaal was ook echt niet opbeurend...maar kon het gewoon vertellen hier hoor. Dus kom op spammen die zooi!

@Linnie: Klinkt mooi die bruiloft!

@Mars: Zou misschien ook ff verder laten kijken...De medische wereld kan zo veel tegenwoordig....Er moet vast iets te doen zijn voor haar...

Hier net lekker een rondje gelopen maar de hond wilde niet meer verder...dus nu even thuis. Koen zo eten geven en dan ga ik nog even lekker met hem naar het marktje wandelen...heerlijk!

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wow Aszz, heftig maar goed gedaan zeg!!! Petje af. Geniet maar lekker van je mooie mannen. (Goeie namen zeg!)

Hier heerlijk aan het genieten van onze tuin. Ook de kleine dame vindt het allemaal wel prima. Ze ligt lekker in de bak van de kinderwagen te slapen. Helemaal goed. Ze wil wel wat vaker drinken dan 'normaal' maar dat is op zich natuurlijk ook heel goed met dit warme weer.

Straks nog even met Kick naar de speeltuin en vanavond BBQ-en! mmmmmh!

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Meer drinken viel mij hier ook op!
    Dean komt om de 2 à 2,5 uur nu.

14. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    marjon: fijn dat ze nu zo goed is aangekomen!!
    yadi: hoop dat je toch kan accepteren , de keus die je hebt gemaakt. was geen doen toch meer.. ?! bv vond ik bij de 1e ook heeeeel anders dan ik had verwacht. zo makkelijk is het niet. maar zo makkelijk was het bij mij bij de 2e wel , dus elk kindje is weer anders

buik: mis ik niet, maar ik besef wel heeeeeeeel goed dat dit de laatste keer is dat we zo'n kleintje hebben. daar word ik wel een beetje... kan het woord niet vinden ... niet sip... maar .. nou ja, jullie snappen het misschien wel.

deedtje: pukkeltjes zijn vaak wel van de bv.

15. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ja, het is net of je gedachten kan lezen... ik sta elke dag op de weegschaal 'want het moet er toch afvliegen' ?? hihii heel herkenbaar!!

16. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    jemig tante, hopelijk kan er door een second opinion nog iets anders worden bedacht.. misschien inderdaad podotherapeut of zo..

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden

Lief dat ik nog een beetje mee wordt genomen naar dit topic :)
    Is best een emo dag voor me. Alle mei mama's bevallen, waaronder lieve Inge. Heel dubbel,maar ben heel erg blij voor jullie ! En idd wat kan je nu meer wensen dan een klein gezond hummeltje in je armen.
    Voor mij weer een hoofdstukje wat ik kan af sluiten.

Geniet van jullie kindjes !

x

18. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Lieve mei mama's, ik heb jullie gevonden!
    Ik stel voor dat we dit topic opdragen aan Milou*. Lieve Kaatje je hoort er ook gewoon bij... Ik besef me des te beter hoe gelukkig ik mezelf mag prijzen met een gezond kereltje!

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Aszz gefeliciteerd met Noah!

Ingeltje gefeliciteerd met Sven!

Keileuke namen allebei... Ik vind het lief dat jullie nog net even gewacht hebben tot ik aan de beurt was geweest! :D *KNUF*

20. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Helemaal mee eens.

Deel Deze Pagina