Misschien een beetje een rare vraag, zal proberen wat duidelijker te zijn.... Omdat mijn buik nu aardig "in de weg" begint te zitten, neem ik het ook niet meer zo nauw met alle schoonheids-idealen, de kleren die ik draag etc. Niet dat ik verslons, maar "praktisch" gaat nu boven "mooi", snappie? Ik loop dus eigenlijk zowat de hele dag in dezelfde goedkope legging (Action, nog geen 4 euro), met daarop een lang hemdje van H&M. Dat hemdje heb ik het grootste gedeelte van de dag omhoog gerold en de legging afgerold tot onder mijn buik. Vind het heerlijk om mijn buik nu bloot te hebben!!! Verder wat makkelijke slippertjes erbij, en ik vind het wel best zo. Als de bel gaat of er komt iemand lang, rol ik mijn hemdje natuurlijk wel netjes naar beneden, maar verders dus eigenlijk de hele dag de buik bloot, hihi...
In huis: huisbroek met een lang shirt, welke ik ook vaak op rol zodat ik dan een blote buik heb. Buitenhuis: iets fatsoenlijks zoals een jurkje, een spijkerbroek of een rokje. Behalve gisteren, want toen voelde ik me zo ontzettend brak dat ik ineens minder moeite met een huisbroek buitenshuis had Maar daar wil ik geen gewoonte van maken... Hihi
Dat verschilt van dag tot dag! De ene dag voelt het super om me mooi te kleden maar de andere heb ik er geen fut voor en geeft het me ook niet! Thuis loopt ik gewoon in gemakkelijke kleren: legging met t-shirt erboven
Ik heb eigenlijk altijd wel mijn "gewone" kleren aan. Dus zwangerschapsjeans met een leuk shirt erop. 's Avonds na het eten en als mijn dochter op bed ligt verruil ik mijn jeans vaak wel voor een joggingbroek.
Thuis: Sjogginsbroek en ook altijd de buik bloot (wist trouwens niet dat er meer vrouwen tijdens de zwangerschap de tic 'de-buik-moet-bloot' hebben ) Buitenshuis: Eigenlijk altijd wel 'normale' kleding
Ik vind het ook wel grappig om te lezen dat ik niet de enige ben, haha! Had ook niet zoveel respons verwacht!
Legging met tuniek/jurkje. Ik werk in een winkel en daar hangt het vol mee . Enigste wat positie is, is de legging voor de rest kan ik het prima af met wat er in de winkel hangt. En thuis draag ik dat eigenlijk ook altijd wel.
grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die het heerlijk vind mn buik bloot te hebben, zodra ik de kans krijg, gaat mn shirt omhoog dacht ook echt dat ik als enige deze tic had verder gaat hier op dit moment ook praktisch boven mooi maar dan vooral als ik toch nergens naartoe hoef verder draag ik voornamelijk tuniekjes met leggings ( action ) en
Hier ook een stuk makkelijker geworden.. Voordat ik zwanger werd, was ik echt een "net dametje" dus altijd nageltjes gelakt, leuke hippe kleding en bijpassende accesoires. In het begin ben ik dit ook blijven doen. Nu ben ik bijna 39 weekjes en heb ik er gewoon de energie niet meer voor. Thuis zit ik altijd graag in een joggingsbroek, met daarboven wel een leuk shirt. Nu dus ook tijdens mijn verlof, pas als ik de deur uitga, trek ik een spijkerbroek of linnen broek aan. Maar met gewoon simpele slippertjes, waarvan ik deze anders nooooooit had gedragen buitens huis. Het zit gewoon allemaal veel lekkerder als bijv. pumps! Heb ook wel erg veel zin om straks weer lekker te shoppen en mezelf weer een beetje "mooi" te maken. Hebben meerdere meiden dit?
ligt er net aan wat voor dag ik heb. Ik mag sowieso het huis niet uit maar soms heb ik zin om me helemaal aan te kleden met spijkerbroek en leuk shirtje, of jurkje en legging, maar zoals vandaag voel ik me futloos en dan is het een huisbroek met makkelijk truitje. Hier ook altijd shirt omhoog en met blote buik, heerlijk vind ik het Inderdaad verrassend dat er zoveel zijn die dat doen haha, normaal koop ik altijd lange shirtjes omdat ik het vreselijk vind als mijn buik bloot is, nu loop ik het liefst de hele dag met blote buik Schoenen doe ik trouwens niet meer aan, loop standaard op mijn slippers
Nog steeds hetzelfde als voor ik zwanger werd, al combineer ik nu wel af en toe met een buikband. Vooral bij topjes die ook voor de zwangerschap al vrij kort waren en nu dus helemaal ergens midden op mijn buik hangen. In huis loop ik meestal op blote voeten of ballerina's maar nog altijd pumps aan als ik de deur uitga. Ik moet en zal iets met een hak aan.
Op werk loop ik er nog redelijk zakelijk bij met nette zwangerschapsbroek en bloesjes/ jasjes, maar thuis is het een heel ander verhaal, hihi. Op dagen dat ik thuis werk heb ik een lekker zittende broek aan en een lang shirt. Heb niet zo heel veel zwangerschapsbroeken die ik echt lekker vind zitten, dus draag ook vaak hetzelfde. Heb Nanaman beloofd dat ik er na de zwangerschap weer wat modieuzer bij zal lopen
Hier ook altijd mijn buik bloot als ik thuis ben. Mijn schoonouders wonen op een camping en als ik daar ben ook altijd mijn buik bloot, zit het lekkerst. Verder heb ik gewoon een broek en shirt aan. Zodra het kan wel de knopen los.
@ Kristel: Ja, ik zal zooooooo blij zijn als ik die stomme zwangerschapskleding vaarwel kan zeggen. Ik kan ze niet meer zien zeg. Helemaal omdat ik na de bevalling van mijn dochter na 6 maanden alweer zwanger was (wel gepland overigens), en ik voor mijn gevoel dus al ruim 2 jaar in zwangerschapskleding loop. Ik heb me nu al voorgenomen dat als ik weer terug op gewicht ben ik echt ga shoppen tot ik er dood bij neerval. En ik ga na de bevalling eens lekker naar de kapper om te knippen en te verven, want dat is ook echt al eeuwen geleden.
Mermaid! ben je na de 1e zwangerschap wel al je kilootjes kwijtgeraakt van de 1e? Of is dat een taak na deze zwangerschap? Alvast suc6! Idd, wat jij zegt. Heeeeerlijk! Weer naar de kapper, zin om mijn nageltjes te laten doen en SHOPPEN!!!!!!! Kijk heel erg uit naar ons meisje, maar ook zeker naar de tijd dat ik weer een beetje mezelf kan worden.. Ik heb overigens niets te klagen gehad, want in het begin was ik teleurgesteld dat je mijn buik niet zag groeien. Draag pas vanaf week 23 ofzo positiekleding en mijn buikje is nog altijd bescheiden. Verwacht dat mijn heupen en billen ontzettend zijn gegroeid!!!
Overdag draag ik meestal een spijkerrokje, legging en t-shirt. Maar vlak voor of na het avondeten gaat hier de makkelijke kleding aan, zijnde joggingbroek of mega pyjamashirt, etc.
haha! wat leuk om te lezen allemaal. nou ik was vandaag het helemaal zat. toen dochtertje lekker op bed lag, heb ik alles uitgedaan (alleen ondergoed aan) gordijnen dicht en oooooh....wat was dat even heerlijk. ik voelde me gewoon helemaal dichtgepakt door die positiekleding. toen dochterlief weer uit bed kwam ging alles natuurlijk wel weer aan. maar normaal heb ik 's avonds altijd lekker de buik bloot..leuk dat iedereen dat wel zo'n beetje heeft haha!
Ik zat net weer op mijn gewicht van toen ik van Ayla zwanger raakte toen ik weer positief testte. Maar eigenlijk wilde ik er nog wel een paar kilo extra af. Dus dat is een doel voor na deze bevalling. Mijn nagels laat ik nog elke 3 weken doen (heb sindskort gelnagels, daarvoor 7 jaar acryl), maar ik merk wel dat ze te lijden hebben onder de zwangerschap. Maar goed, ik heb het geprobeerd zonder nagels, maar daar kon ik gewoon niet aan wennen. @ TS: Sorry! We zitten je topic te misbruiken .