hey dames ik lees gewoon lekker mee heb niet zoveel zin om te reageren maar ik hou jullie wel in de gaten hoor hahaha hier ff een fotootje van mijn buik die had ik van de week genomen heb ook een darmen buikkie hihihh groetjes Chaartje
Mooie buiken chickies. Gaat goed he Lekker groeien hoor babytjes. En zodra ik gezocht heb naar mijn kabletje, komt er hier een foto
hihi la palma had je niet een kabeltje voor je verjaardag kunnen vragen *knipoog!!* maareh dames mooie buikjes hoor.....
Wat een mooie buikjes meiden!! Bij mij is het nog niet meer dan de vorige keer dat ik een foto geplaatst had dus ik wacht nog even
Hoi dames wat een mooie buikies allemaal ik ben nu 14 wk en 2 dagen en heb best al een buikie maar hij is weg als ik leg zo raar ! Wie Jan het mij uitleggen x bar
Hee wat een leuk topic is dit, ik had hem nog helemaal niet gezien!!! Ik ben ook een aanstaande Mei 2011 mama Wat hebben sommige dames al een buik zeg Bij mij is er pas sinds vorige week een "buikje", al lijkt het nu wel alsof het elke dag weer groter is! Hier een foto van mijn buik met 12 weken Liefs Lisa
Niet op mijn haren letten hihi. Maargoed dit is een positieoufit van 8 euro de rok plus tuniek, alleen nu heb ik er een coltrui en legging onder en zie je mijn buik niet meer hihi. Als ik dat er niet onderaan heb dan zit alles strak en heb ik een grote buik hihi.
OH! Wat een mooie buikjes! En Bas, zelfs al positiekleding aan! Super!!! Hoorde trouwens laatst ook iets leuks; "Als je het hebt verteld aan de wereld, dan gaat je buik ook ineens groeien..." Weet niet of het ook echt zo is, maar ik heb het de wereld de afgelopen week verteld; dus laat dat buikje maar komen!
leuke outfit Joyce.... enne wat is er mis met je haar/??? mooi buikje hoor sabrina!! heb je de 2e foto zittend gemaakt?? ik zag m net op hyves en moest echt heeeeel erg goed kijken wat het nu was... leuk idee!!!